Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, in B-spec verlies je altijd een pak tijd vind ik. Toen ik de 24 uren van La Sarthe I reed ging ik de nacht in met 2 ronden voorsprong op de 2de, ik sta 's morgens op en ik heb 1 ronde achterstand op de 2de
mijn b-spec doet het altijd goed, soms maakt hij zijn voorsrpong zelfs groter
Gewonnen
Nu eens iets anders, normaal als je iets laad, draait er onderaan zo'n wit klokje voor seconde. Nu gebeurt et tegenwoordig enorm veel dat het een rood klokje is, en dan duurt het soms 10 minuten eer hij verder gaat
Gewonnen
Nu eens iets anders, normaal als je iets laad, draait er onderaan zo'n wit klokje voor seconde. Nu gebeurt et tegenwoordig enorm veel dat het een rood klokje is, en dan duurt het soms 10 minuten eer hij verder gaat
Ik heb het nog niet meegemaakt. Is het alleen als je ps2 lang heeft staan draaien?
ai, heb ik ook gehad....met gevolg dat een nieuwe ps2 kopen een betere optie was...
ik zou je ps2 laten reinigen met zo'n speciale cd ofzo want mijne wilde op een moment niet eens meer de disk lezen...
ben nu aan me 2de GT4 cd en 2de PS2 bezig
Ik heb ook al een 2de ps2 en jawel hij zit al weer fucking te rammellen en kraken en disks niet lezen. Ook een 2de GT4 maar dat was een foutje.
Mijn oplossing als hij "hangt" 3 keer op de tafel slaan en niet op het ding zoals ik eerst deed.
Waarom blijft mijn afgeragde, niet legale 6 jaar oude PS2 het nog steeds doen zonder problemen vraag ik me dan soms af
ik heb ook nog nooit iets van problemen gehad, noch met de eerste PS, noch met deze PS2 die ik toch ook al een jaar of 5-6 heb ...
soit, tant mieux ... we houden hout vast
ik rij al mijn endurances met die Formule 1 - would be in B-spec, lekker makkelijk
of bij extreme events zijn er ook een aantal die je makkelijk kan uitrijden op die manier
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ja die 2de gt4 cd was een foutje, ik dacht dat het aan de cd lag alleen bleek het aan de ps2 zelf te liggen
Ik heb perfect hetzelfde gedaan
nog een gelukt dat ik mijn 1ste gT4 voor 45€ heb kunnen kopen, de 2 aan 18€. dan heb ik een disk verkocht aan een maat voor 10€. dus in totaal kost GT4 mij: 53€ nog altijd minder dan het zou kosten in de winkel
Kdenk dat mijn PS2 te heet wordt, komt het nu door het warme weer of ..?
Wat zouden jullie doen doorgaan met 24U Nurburg (kzit in helft) of stoppen en toch maar op safe spelen?
Kdenk dat mijn PS2 te heet wordt, komt het nu door het warme weer of ..?
Wat zouden jullie doen doorgaan met 24U Nurburg (kzit in helft) of stoppen en toch maar op safe spelen?
maj, PS2 kunnen inderdaad raar doen, heb ik bij een maat ook al mogen ondervinden, spel crashte constant met nieuw cd..
Ondertussen is men middeltje van gisteren toch gelukt, vochtig doekje op de bovenkant van PS2 en is nu zo fris als iets.. nog 3u30 te gaan in de 24u van nurburgring
Ik ben ook al toe aan m'n 2e ps2 de eerste heeft het toch 5 jaar uitgehouden, nu heb ik zo'n dunne. Ik speel er eigelijk niet veel meer op. Hoewel, m'n broer heeft die nieuwe GTA III geleend voor een week. Het is eens leuk om terug in Liberty City rond te cheezen. Maar da's off topic zeker?
Comment