Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
    205 T16 met harde sport-bandjes.
    Ik met een Nissan HKS Silvia op SS banden
    Het lukte niet als ik met een minder krachtige wagen reed. B-spec reed, anders zou het wel haalbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
      Ja, in B-spec verlies je altijd een pak tijd vind ik. Toen ik de 24 uren van La Sarthe I reed ging ik de nacht in met 2 ronden voorsprong op de 2de, ik sta 's morgens op en ik heb 1 ronde achterstand op de 2de
      mijn b-spec doet het altijd goed, soms maakt hij zijn voorsrpong zelfs groter

Comment

• Gewonnen
        Nu eens iets anders, normaal als je iets laad, draait er onderaan zo'n wit klokje voor seconde. Nu gebeurt et tegenwoordig enorm veel dat het een rood klokje is, en dan duurt het soms 10 minuten eer hij verder gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
          Gewonnen
          Nu eens iets anders, normaal als je iets laad, draait er onderaan zo'n wit klokje voor seconde. Nu gebeurt et tegenwoordig enorm veel dat het een rood klokje is, en dan duurt het soms 10 minuten eer hij verder gaat
          Ik heb het nog niet meegemaakt. Is het alleen als je ps2 lang heeft staan draaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII
            Ik heb het nog niet meegemaakt. Is het alleen als je ps2 lang heeft staan draaien?
            Niet noodzakelijk, soms al na 5 keer laden....

Comment

• ai, heb ik ook gehad....met gevolg dat een nieuwe ps2 kopen een betere optie was...

ik zou je ps2 laten reinigen met zo'n speciale cd ofzo want mijne wilde op een moment niet eens meer de disk lezen...

ben nu aan me 2de GT4 cd en 2de PS2 bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
                ai, heb ik ook gehad....met gevolg dat een nieuwe ps2 kopen een betere optie was...

ik zou je ps2 laten reinigen met zo'n speciale cd ofzo want mijne wilde op een moment niet eens meer de disk lezen...

ben nu aan me 2de GT4 cd en 2de PS2 bezig
                Ik heb ook al een 2de ps2 en jawel hij zit al weer fucking te rammellen en kraken en disks niet lezen. Ook een 2de GT4 maar dat was een foutje.
                Mijn oplossing als hij "hangt" 3 keer op de tafel slaan en niet op het ding zoals ik eerst deed.

Comment

• ja die 2de gt4 cd was een foutje, ik dacht dat het aan de cd lag alleen bleek het aan de ps2 zelf te liggen

Comment

• Waarom blijft mijn afgeragde, niet legale 6 jaar oude PS2 het nog steeds doen zonder problemen vraag ik me dan soms af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                      Waarom blijft mijn afgeragde, niet legale 6 jaar oude PS2 het nog steeds doen zonder problemen vraag ik me dan soms af
                      ik heb ook nog nooit iets van problemen gehad, noch met de eerste PS, noch met deze PS2 die ik toch ook al een jaar of 5-6 heb ...

soit, tant mieux ... we houden hout vast

ik rij al mijn endurances met die Formule 1 - would be in B-spec, lekker makkelijk
                      of bij extreme events zijn er ook een aantal die je makkelijk kan uitrijden op die manier
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
                        ja die 2de gt4 cd was een foutje, ik dacht dat het aan de cd lag alleen bleek het aan de ps2 zelf te liggen
                        Ik heb perfect hetzelfde gedaan
                        nog een gelukt dat ik mijn 1ste gT4 voor 45€ heb kunnen kopen, de 2 aan 18€. dan heb ik een disk verkocht aan een maat voor 10€. dus in totaal kost GT4 mij: 53€ nog altijd minder dan het zou kosten in de winkel

Comment

• kheb denk'k een probleempje.

Kdenk dat mijn PS2 te heet wordt, komt het nu door het warme weer of ..?
                          Wat zouden jullie doen doorgaan met 24U Nurburg (kzit in helft) of stoppen en toch maar op safe spelen?

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                            kheb denk'k een probleempje.

Kdenk dat mijn PS2 te heet wordt, komt het nu door het warme weer of ..?
                            Wat zouden jullie doen doorgaan met 24U Nurburg (kzit in helft) of stoppen en toch maar op safe spelen?

Greetz
                            Diepvries

Comment

• hmm, nee toch maar niet

Ik heb voorlopige een vochtige doek op de bovenkant van de PS2 gelegd, kan geen kwaad zekers?

Comment

• Dit is ook al mijn 2de PS2.

Met mijn gechipte PS had ik geen problemen.

Comment

• Nog geen problemen gehad. Ik heb precies een rare PS2, want vrienden die langskwamen vertelden mij dat mijne heel weinig geluid maakte.

Controller is wel serieus aan het verslijten. Dringend een nieuwe nodig.

Comment

• maj, PS2 kunnen inderdaad raar doen, heb ik bij een maat ook al mogen ondervinden, spel crashte constant met nieuw cd..

Ondertussen is men middeltje van gisteren toch gelukt, vochtig doekje op de bovenkant van PS2 en is nu zo fris als iets.. nog 3u30 te gaan in de 24u van nurburgring

Comment

• Ik ben ook al toe aan m'n 2e ps2 de eerste heeft het toch 5 jaar uitgehouden, nu heb ik zo'n dunne. Ik speel er eigelijk niet veel meer op. Hoewel, m'n broer heeft die nieuwe GTA III geleend voor een week. Het is eens leuk om terug in Liberty City rond te cheezen. Maar da's off topic zeker?

Comment

• ff offtopic: is het de moeite om Tourist Trophy te kopen of is het eigenlijk z'n geld niet waard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                          ff offtopic: is het de moeite om Tourist Trophy te kopen of is het eigenlijk z'n geld niet waard?
                                          Nee. Nee.

Comment

Working...
                                          X