Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
    Nee. Nee.
    Ik dacht toch dat het een erg realistisch spel was.

Comment

• Mense, tijd voor weer wat plaatjes
      ditmaal ben ik niet gaan rijden met dees:

ook niet met deze...

maar heb gewoon met een rallyversie een rally gereden en zo veel mogelijk naast m'n tegenstander gereden die trouwens precies dezelfde auto had
      en dat levert wel wat leuke plaatjes op.

aan het begin gaat het nog niet echt lkkr maar door die extra grote turbo hou ik m makelijk bij

kijk dat gaat al beter

en nu het lastige gedeelte, op zo'n smal paadje naast elkaar rijden, vervolgens een sprong maken en allebei goed proberen te landen zonder dat B-spec bob tegen me aan rijd

wat meer pics

uiteindelijk nog makelijk gewonnen maarja wat wil je met 200pktjes meer
      Last edited by ; 05/07/2006, 15:26.

Comment

• Met welke auto rijden jullie "Like the wind" en de laatste race in extreme events waar je met unmodified cars moet rijden ?

ik wil ze wel in B-spec doen dus liefst een auto waarmee je nog goed wat marge overhebt ... de Formula Gran Turismo is te traag voor Like the wind
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ben ook een beetje weze springen met een catarham en ben toch wel blij dat er geen schade in t spel zit

en nog een Jensen Interceptor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Met welke auto rijden jullie "Like the wind" en de laatste race in extreme events waar je met unmodified cars moet rijden ?

ik wil ze wel in B-spec doen dus liefst een auto waarmee je nog goed wat marge overhebt ... de Formula Gran Turismo is te traag voor Like the wind
            een F1 is niet te langzaam hoor, alleen B-spec Bob zuigt omdat ie niet sneller "durft" te rijden met een F1...
            je kan bijv. een TVR Speed 12 gebruiken die kan met een beetje aanpassen de 420km/h halen zonder nos (met nos rond de 480km/h) maar wel voledig getuned...ik weet niet of B-spec die snelheid ook haald

anders gewoon iets van een audi R8, Toyota GT-One (enz.) met een Tubo 4 kit erop

Comment

• Knappe foto's, GT4Rulez!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                Met welke auto rijden jullie "Like the wind" en de laatste race in extreme events waar je met unmodified cars moet rijden ?
                Geen idee, ik ben het al vergeten.

Maar er zijn er wel genoeg hier die dat weten.

Comment

• owjah en dat unmodified daar zit een klein foutje in...

zolang je de versnellings bak standaard laat (koppeling vliegwiel enzo maakt niet uit) en van een auto die bijv standaard NA getuned is een turbo maakt kan je gewoon alles aan een auto aanpassen terwijl ie gewoon als een "unmodified" gezien word

Comment

• voila, net de 24u van nurburg uit gereden
                    damn die F1 is snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
                      een F1 is niet te langzaam hoor, alleen B-spec Bob zuigt omdat ie niet sneller "durft" te rijden met een F1...
                      je kan bijv. een TVR Speed 12 gebruiken die kan met een beetje aanpassen de 420km/h halen zonder nos (met nos rond de 480km/h) maar wel voledig getuned...ik weet niet of B-spec die snelheid ook haald

anders gewoon iets van een audi R8, Toyota GT-One (enz.) met een Tubo 4 kit erop
                      zal niet anders kunnen denk ik

ik heb in B spec eens gekeken en de snelste halen 375 kmh op de test course ... das die nissan r390 en toyota GT one
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Morge of overmorge ga ik wat foto's posten, eerst nog een leuke auto zien te vinden.

Comment

• ken je nagaan, op t rechte stuk nos en je rijd ze dan met een getunede speed 12 met een verschil van 100km/h voorbij

en als je m zelf rijd die race zonder nos ofzo dan gewoon achter je voorligger gaan rijden en lkkr "bumberkleven" totdat je genoeg snelheid hebt en dan er gewoon voorbij
                          halen ze je dan weer in, gewoon weer hetzelfde doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                            Nee. Nee.
                            Idd. ik heb het gekocht maar het is zeker z'n geld niet waard.

Begrijp me niet verkeerd, heel goed spel maar te duur voor wat het maar is.

Comment

• zeer schone foto's GT4rulez!!

1 van mijn favo auto's is toch wel de Renault 5 Turbo (jullie begrijpen wel waarom zeker )

Heb je ze in groter formaat?? wil er wel eentje voor op mijn bureaublad

Comment

• FF wat Drift spul

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                  zeer schone foto's GT4rulez!!

1 van mijn favo auto's is toch wel de Renault 5 Turbo (jullie begrijpen wel waarom zeker )

Heb je ze in groter formaat?? wil er wel eentje voor op mijn bureaublad
                                  ik heb ze allemaal nog in origineel formaat
                                  behalve de eerste 2 (de normale)maar ik heb ze allebei nog dus kan zo een nieuw fototje maken

zeg maar welke je wilt hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                    Ik dacht toch dat het een erg realistisch spel was.
                                    Is het ook, maar het is niet de moeite om het daarvoor te kopen vind ik. Het is immers GT4 in een ander jasje, een uitbreiding eerder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                      ff offtopic: is het de moeite om Tourist Trophy te kopen of is het eigenlijk z'n geld niet waard?
                                      Een van mijn broerkes is motoverslaafd en heeft het dus gekocht. Ik vind het absoluut niet zo plezant om te spelen. Die motors draaien van geen kanten. Ok, ze zijn trager in de bochten, maar dit is overdreven. Die snelle bocht van Suzuka, daar moet je bvb terugschakelen van 6 naar 4 en dan nog haal je het maar heel nipt.
                                      En de Nurburgring is gewoon niet te doen.

Wel positief is dat iedere "cockpit" van de motors goed nagemaakt is. Niet hetzelfde voor iedere motor dus.

Comment

• kost het 60€? Als het 30€ kost zou ik het nog wel durven kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
                                          ken je nagaan, op t rechte stuk nos en je rijd ze dan met een getunede speed 12 met een verschil van 100km/h voorbij

en als je m zelf rijd die race zonder nos ofzo dan gewoon achter je voorligger gaan rijden en lkkr "bumberkleven" totdat je genoeg snelheid hebt en dan er gewoon voorbij
                                          halen ze je dan weer in, gewoon weer hetzelfde doen
                                          merci

kundje da gewoon kopen, een speed 12 ? of moet je die winnen ? kben te lui om daarvoor speciaal mijn ps2 op te gaan starten
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X