Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die vind je bij de TVR event

Comment

• of je koopt m gewoon

kost wel 250.000 dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
        ik heb ze allemaal nog in origineel formaat
        behalve de eerste 2 (de normale)maar ik heb ze allebei nog dus kan zo een nieuw fototje maken

zeg maar welke je wilt hebben
        ja lap ik wou enkel de eerste twee hebben
        je moet je niet verplicht voelen om er is nieuwe te maken.. maar het mag altijd..

mss is een wenslijstje opstellen?? zo kan iedereen die geen foto's op de pc kan zetten een verzoekje vragen aan iemand die het wel kan (en er tijd voor heeft)

goed idee? ik vind van wel

Comment

• Kan je zo'n Sauber Mercedes C9 kopen?

Comment

• om de sauber C9 te krijgen moet je bij extreme events Formula GT uitrijden, 15 races :s

Comment

• fock da

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                om de sauber C9 te krijgen moet je bij extreme events Formula GT uitrijden, 15 races :s
                In princiepe is het wel haalbaar hoor, maar het probleem bij mij is dat die banden altijd zo vlug verslijten en als ik trager rijd en ze spaar, zal het moeilijk worden om te winnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                  ja lap ik wou enkel de eerste twee hebben
                  je moet je niet verplicht voelen om er is nieuwe te maken.. maar het mag altijd..

mss is een wenslijstje opstellen?? zo kan iedereen die geen foto's op de pc kan zetten een verzoekje vragen aan iemand die het wel kan (en er tijd voor heeft)

goed idee? ik vind van wel
                  ik maak wel 2 nieuwe
                  die eerste 2 waren namelijk gebruikt op een ondertussen offline forum daarom zijn ze verkleind ongeveer een jaar geleden ofzo gemaakt die pics dus word wel tijd voor nieuwe renault turbo foto's (behalve die maxi turbo fotos dan he)

ik vind t ook wel een goed idee...heb tijd zat in de vakantie als het maar geen auto's zijn waar ik een complete 24hrs endurance race ofzo voor moet rijden vind ik t best

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                    Kan je zo'n Sauber Mercedes C9 kopen?
                    Nee, maar hij is ook niet echt de moeite vind ik, het rijdt niet echt speciaal goed ofzo

Comment

• ben gisteravond ff bezig geweest om de foto's weer ong hetzelfde te maken en volgens mij is t aardig gelukt
                      ook wat andere gemaakt met de blauwe renault

Deze vind ik het mooist

En de rooie.

suc6 ermee Droes

Comment

• heerlijke foto's bij da gebouw waar ik de naam van ben vergeten

misschien hier eens gaan kijken:
                        AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

en meedoen aan de screenshot wedstrijd liefst
                        Last edited by ; 07/07/2006, 16:42.

Comment

• arc de triomphe zeker

Comment

• Kheb net met de Tommy Kaira ZZ-S gereden:

Hij gaat lekker snel, geen opmerking daarover. het remmen gaat al wat minder. ik vind dat hij niet aggresief genoeg remt. het lijkt alsof je niet de volle remkracht gebruikt. in de bochten oppassen voor onderstuur. Dit heb je alleen als je niet goed rijdt, een goede speler kan hier snoeihard mee rijden. De grip in de bochten is erg hoog tov een gewone sportwagen. maar de limiet gaat hij ondersturen. Als beginner of normale speler zoals ik zal je toch last hebben van dat onderstuur. Dat maakt hem ook wat minder fun om te rijden.
                            De bochtsnelheid ligt soms wel 15km/u hoger dan een golf gti in dezelfde bocht Deze ZZ-S weegt dan ook maar 700kg of zelfs minder, de motor levert 192pk.

Tis echt een tofbakske als je er mee kan rijden

Comment

• dat onderstuur kan je wel afstellen zodat ie lkkr neutraal word

heb eigenlijk nog nooit voor een kiara een set-up gemaakt
                              komt nog wel denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                die vind je bij de TVR event
                                merci, heb m gewoon gekocht en volledig getuned, wat een kütbak zeg !

ik heb "like the wind" uitgereden met een Chapparal 2D Race Car die een Stage 4 Turbo had; loopt 445 kmh als je de versnellingsbakverhoudingen maximaal maakt

lekkerheid !!
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Schitterende foto's, thx!!
                                  Staat er al eentje op mn bureaublad

goh een lijstje?!
                                  - Peugeot 205 Turbo 16
                                  - Renault Clio Sport 2.0 16v
                                  - Peugeot 106 Rallye (in het wit, standaard, gwn helemaal verlaagd )
                                  -...

iemand nog?

Comment

• Ik heb een Peugeot 205 Evolution II Rally Car

misschiend at je deze n keer wilt zien?

Comment

• heb ze allemaal

ik had eerst zelfs nog een gepimpte citroen 2cv met bling bling wielen

btw: niet eens een clio V6????owjah en welke kleur die 205 turbo 16??? ik heb ze allebei namelijk
                                      Last edited by ; 07/07/2006, 22:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
                                        dat onderstuur kan je wel afstellen zodat ie lkkr neutraal word

heb eigenlijk nog nooit voor een kiara een set-up gemaakt
                                        komt nog wel denk ik
                                        Ik pruts liever niet aan de instellingen. ik rij liever met standaard auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                          Ik pruts liever niet aan de instellingen. ik rij liever met standaard auto's
                                          Standaard rijden die dingen meestal ***

Comment

Working...
                                          X