Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb ze allemaal nog in origineel formaat
behalve de eerste 2 (de normale)maar ik heb ze allebei nog dus kan zo een nieuw fototje maken
zeg maar welke je wilt hebben
ja lap ik wou enkel de eerste twee hebben
je moet je niet verplicht voelen om er is nieuwe te maken.. maar het mag altijd..
mss is een wenslijstje opstellen?? zo kan iedereen die geen foto's op de pc kan zetten een verzoekje vragen aan iemand die het wel kan (en er tijd voor heeft)
om de sauber C9 te krijgen moet je bij extreme events Formula GT uitrijden, 15 races :s
In princiepe is het wel haalbaar hoor, maar het probleem bij mij is dat die banden altijd zo vlug verslijten en als ik trager rijd en ze spaar, zal het moeilijk worden om te winnen
ja lap ik wou enkel de eerste twee hebben
je moet je niet verplicht voelen om er is nieuwe te maken.. maar het mag altijd..
mss is een wenslijstje opstellen?? zo kan iedereen die geen foto's op de pc kan zetten een verzoekje vragen aan iemand die het wel kan (en er tijd voor heeft)
goed idee? ik vind van wel
ik maak wel 2 nieuwe
die eerste 2 waren namelijk gebruikt op een ondertussen offline forum daarom zijn ze verkleind ongeveer een jaar geleden ofzo gemaakt die pics dus word wel tijd voor nieuwe renault turbo foto's (behalve die maxi turbo fotos dan he)
ik vind t ook wel een goed idee...heb tijd zat in de vakantie als het maar geen auto's zijn waar ik een complete 24hrs endurance race ofzo voor moet rijden vind ik t best
ben gisteravond ff bezig geweest om de foto's weer ong hetzelfde te maken en volgens mij is t aardig gelukt
ook wat andere gemaakt met de blauwe renault
Hij gaat lekker snel, geen opmerking daarover. het remmen gaat al wat minder. ik vind dat hij niet aggresief genoeg remt. het lijkt alsof je niet de volle remkracht gebruikt. in de bochten oppassen voor onderstuur. Dit heb je alleen als je niet goed rijdt, een goede speler kan hier snoeihard mee rijden. De grip in de bochten is erg hoog tov een gewone sportwagen. maar de limiet gaat hij ondersturen. Als beginner of normale speler zoals ik zal je toch last hebben van dat onderstuur. Dat maakt hem ook wat minder fun om te rijden.
De bochtsnelheid ligt soms wel 15km/u hoger dan een golf gti in dezelfde bocht Deze ZZ-S weegt dan ook maar 700kg of zelfs minder, de motor levert 192pk.
merci, heb m gewoon gekocht en volledig getuned, wat een kütbak zeg !
ik heb "like the wind" uitgereden met een Chapparal 2D Race Car die een Stage 4 Turbo had; loopt 445 kmh als je de versnellingsbakverhoudingen maximaal maakt
lekkerheid !!
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment