Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Ik vind GT4's rijgedrag ook niet meer zo geweldig sinds ik GTR en LFS al gespeeld heb

En voor zover ik weet zit die SLR 722 niet in GT4

Hmm, dan wil ik wel weten hoe Stephane daaraan komt Als er toch geen verschil is in versies van het spel, dan kan ik even goed een tweedehands kopen (afgaande op Ice-Blue zijn mededeling ).

I.v.m. het rijgedrag; als ge ander spellen gewoon zijt, die recenter of realistischer zijn op dat vlak, dan moet ge tijdens het spelen echt constant aan dat onderstuur denken, dat viel me echt tegen toen ik het overlaatst nog eens speelde...

Maar aan de andere kant zijn er dan weer de auto's he ZOveel en ZO schoon Zelfs de papa kan meedoen met zijn Triumph Spitfire .
    Die fotomodus lijkt me ook wel iets plezants!

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Hmm, dan wil ik wel weten hoe Stephane daaraan komt Als er toch geen verschil is in versies van het spel, dan kan ik even goed een tweedehands kopen (afgaande op Ice-Blue zijn mededeling ).

I.v.m. het rijgedrag; als ge ander spellen gewoon zijt, die recenter of realistischer zijn op dat vlak, dan moet ge tijdens het spelen echt constant aan dat onderstuur denken, dat viel me echt tegen toen ik het overlaatst nog eens speelde...

Maar aan de andere kant zijn er dan weer de auto's he ZOveel en ZO schoon Zelfs de papa kan meedoen met zijn Triumph Spitfire .
      Die fotomodus lijkt me ook wel iets plezants!

Greetz
      Hij heeft gewoon een SLR gekocht en velgen gezocht die op de 722 velgen leken.

Een Cooper S JCW zit er bvb ook niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
        Hij heeft gewoon een SLR gekocht en velgen gezocht die op de 722 velgen leken.

Een Cooper S JCW zit er bvb ook niet in
        Aaaaah, just .

Comment

• et voila, zo is het, en natuurlijk opzoeken hoe de SLR 722 zich verhoudt tot de SLR... 1cm lager, andere velgen, +25pk... die dingen kan je allemaal aanpassen in GT4 en dat heb'k dus gedaan, zo ook voor m'n Cooper S en 'k ben aan't uitkijken naar nog specialekes voor m'n garage... 'k zit op +80% met enkel nog de endurances en enkele schijtemoeilijke driving missions, als ik dan maar een half uurtje kan spelen, spring'k binnen in de fotomode, of ga'k touren op de ring.

Comment

• het rijgedrag is niet altijd onderstuur, maar wel veel. als je met MR of RR auto's rijd heb je veel overstuur. ik vind het wel lekker rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
              et voila, zo is het, en natuurlijk opzoeken hoe de SLR 722 zich verhoudt tot de SLR... 1cm lager, andere velgen, +25pk... die dingen kan je allemaal aanpassen in GT4 en dat heb'k dus gedaan, zo ook voor m'n Cooper S en 'k ben aan't uitkijken naar nog specialekes voor m'n garage... 'k zit op +80% met enkel nog de endurances en enkele schijtemoeilijke driving missions, als ik dan maar een half uurtje kan spelen, spring'k binnen in de fotomode, of ga'k touren op de ring.
              Ah, nice!
              De fotomode, hoe gaat dat juist in z'n werk? Kan je gewoon eender welke auto van je garage ergens in een decor plaatsen? En hoe krijg je de foto's op je PC?
              Na de examens ga ik me daar eens aanzetten se

Comment

Ah, nice!
                De fotomode, hoe gaat dat juist in z'n werk? Kan je gewoon eender welke auto van je garage ergens in een decor plaatsen? En hoe krijg je de foto's op je PC?
                Gewoon, usb-stick in je ps2 stoppen en op gt4 je foto opslaan op usb-stick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  het rijgedrag is niet altijd onderstuur, maar wel veel. als je met MR of RR auto's rijd heb je veel overstuur. ik vind het wel lekker rijden.
                  Dat is perfect af te stellen of je onderstuur of overstuur hebt in je wagen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                    Gewoon, usb-stick in je ps2 stoppen en op gt4 je foto opslaan op usb-stick
                    Net wat ik dacht .
                    Nu nog ergens een GT4 op de kop tikken en we zijn weer stil voor een paar weken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Dat is perfect af te stellen of je onderstuur of overstuur hebt in je wagen hoor
                      ja maar niet als je met standaard auto's rijdt

Comment

Ah, nice!
                        op het beginscherm kan je links boven kiezen voor "phototravel"(geloof ik)... daar kan je verder kiezen tussen een aantal rijkelijk gedetaileerde omgevingen, voornamelijk in Japan, enkele in de VS en twee in Venetië. Je wagen die je in gebruik hebt op dat moment is dan automatisch het onderwerp, en dan moet je enkel nog kadreren, de hoek van je wagen bepalen, de lenskeuze maken, je wielen al dan niet draaien, in of uitzoemen, en de focus instellen... en klaar is kees.

onderstuur of niet (wat trouwens een belachelijke discussie is), GT4 is en blijft een geweldig spel voor autofans.

Comment

• je vergeet te zeggen dat je op elk circuit "phototrave"l kan doen. dat is rond rijden op het circuit zoals in freerun maar tijdens de replay kan je foto's nemen. je kan ook een echte race opslaan en dan via repaly theatre de replay bekijken en dan kan je ook foto's maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            je vergeet te zeggen dat je op elk circuit "phototrave"l kan doen. dat is rond rijden op het circuit zoals in freerun maar tijdens de replay kan je foto's nemen. je kan ook een echte race opslaan en dan via repaly theatre de replay bekijken en dan kan je ook foto's maken
                            klopt maar het detail op je wagen gaat er wel op achteruit... de wagens worden hoekiger afgewerkt, en ook de belichting is niet van hetzelfde niveau tijdens de ritten
                            in photomode wordt echt enorm veel aandacht besteed aan't detail op de wagen. (op velgen kan je zelfs vuil zien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                              de eerste shots van 2007 van Gran Turismo 4
                              enkele van mijn supercars:

McLaren Mercedes SLR 722 edition

McLaren Mercedes SLR

Pagani Zonda C12S 7.3

Haha, Het San Marco plein .
                              Rendering is niet zo goed, maar gelukkig zijn die autokes wel extreem lekker!

Comment

• Wel niet echt realistisch, zonder die duiven

Comment

• die gaan vliegen als ne zonda start

Comment

• Weet er iemand waar je een complete lijst van alle wagens kan vinden?
                                    Ik heb het spel nu voor 97,1% volbracht en heb denk ik bijna al de wagens, op enkele
                                    uitzonderingen na.
                                    'K heb al lijsten gevonden, maar op sommige staan de Japanese namen en anderen
                                    zijn ook helemaal niet compleet.. Help

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand waar je een complete lijst van alle wagens kan vinden?
                                      Ik heb het spel nu voor 97,1% volbracht en heb denk ik bijna al de wagens, op enkele
                                      uitzonderingen na.
                                      'K heb al lijsten gevonden, maar op sommige staan de Japanese namen en anderen
                                      zijn ook helemaal niet compleet.. Help
                                      Kijk eens op de officiele site van gt4, daar staan normaal al de wagens op

Comment

• www.gtplanet.net

--> message boards --> Gran Turismo 4

daar vind je wel ergens een lijst met alle wagens .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                          Dat weet hij wel, maar hij (en ik) wil weten hoe je dan die interieurfoto's krijgt? Moet je een camerashot achter de wagen nemen en dan dermate inzoomen dat je "in het interieur" terecht komt?
                                          Ik geloof dat je de replay in de bumpercamera moet zien, zo foto's nemen en zo veel mogelijk uitzoomen. Dat dan opslaan als film en ontwikkelen in de photo hall of hoe noemt dat ding waar je slideshows kunt maken enzo. Ik ben niet zeker, maar ik denk dat dat de juiste methode was. Die foto's zijn al meer dan een jaar oud.

Comment

Working...
                                          X