Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• om nog ff op dat B-spec terug te komen.

als je een dodge ram koopt en je b-spec coureur er rondjes mee laat rijden tegen tegenstanders krijgt ie extreem veel extra punten als ie een race wint. hij moet dan tegen allemaal kleine daihatsu's suzuki's etc rijden maar met die Ram wint ie die race's gemakelijk. een Ram die raast nog ff door en trekt een stuk sneller op bij hoge snelheden dan die kleine stadsautotjes.
    je moet die dodge wel standaard houden. op tsubuka circuit gaat het lekker snel.

zo heb ik mijn b-spec aardig wat aangeleerd zegmaar later kan je nog wat andere circuits gebruiken zodat ie ook op andere circuits goed vooruit komt.
    met aardig wat experience rijd een b-spec al zoveel beter!

Comment

• Welke is de snelste racewagen die ja kan kopen in GT4? Budget speelt geen rol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
        Welke is de snelste racewagen die ja kan kopen in GT4? Budget speelt geen rol
        Die je kan kopen is denk ik dan de audi r8, maar de toyota minolta (moet je winnen denk ik) is denk ik de snelste wagen als hij compleet is opgevoerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
          Die je kan kopen is denk ik dan de audi r8, maar de toyota minolta (moet je winnen denk ik) is denk ik de snelste wagen als hij compleet is opgevoerd
          In topsnelheid, anders is de "F1" toch de snelste. Niet normaal hoeveel grip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
            In topsnelheid, anders is de "F1" toch de snelste. Niet normaal hoeveel grip.
            Fwoo, dat weet ik toch niet zo hoor, met +1200pk voor de minolta is hij toch ook geen watje. En met een F1 kan je denk ik alleen maar 'speciale' races mee rijden

Comment

• Ik snap dat niet, mijn SL 65 AMG met 999pk had al moeite om niet met spinnende banden te vertrekken...wat moet dat dan geven met +1200pk

Ik reed liever met zo een NSX-R (raceversie) standaard dan met een volledig getunede straatversie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Ik snap dat niet, mijn SL 65 AMG met 999pk had al moeite om niet met spinnende banden te vertrekken...wat moet dat dan geven met +1200pk

Ik reed liever met zo een NSX-R (raceversie) standaard dan met een volledig getunede straatversie...
                Joah, als je de tractiecontrole een beetje inschakeld heb je daar geen last van

Comment

• Hoe kan je eigenlijk aan een f1 geraken? Die is blijkbaar nergens te koop?:s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Millie Bekijk Berichten
                    Hoe kan je eigenlijk aan een f1 geraken? Die is blijkbaar nergens te koop?:s
                    de 24u van de nurburgring rijden of 100% voltooien (dan heb je de 24u zowieso al)

Comment

• rij je dan echt 24u aan een stuk?

Comment

• ja, maar je kan ook in B-spec mode gaan, elke keer je de pit in moet.
                        dan rijdt de AI je wagen en kan je teambaas gewijs de race strategie aanduiden...
                        als je dan in overzichtsmodus duikt kan je de tijd 3x sneller laten lopen, en dat verkort de tijd voor je scherm toch wel drastisch

Comment

• hoeveel kost dat eigenlijk nog GT4? (platinum editie of zo)
                          mss dat ik mij eindelijk eens een PS2 aanschaf, ze kosten toch niks meer tegenwoordig

aangezien ik vroeger mijne PS1 heb versleten met GT1 & 2 ga ik mij mss ne PS2 aanschaffen, kheb tegenwoordig 's avonds toch weinig te doen (en nee, ne PS3 is te duur..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                            hoeveel kost dat eigenlijk nog GT4? (platinum editie of zo)
                            mss dat ik mij eindelijk eens een PS2 aanschaf, ze kosten toch niks meer tegenwoordig

aangezien ik vroeger mijne PS1 heb versleten met GT1 & 2 ga ik mij mss ne PS2 aanschaffen, kheb tegenwoordig 's avonds toch weinig te doen (en nee, ne PS3 is te duur..)
                            Zeker doen! Gt4 kost helemaal niets meer, ik heb het nog voor de volle pot betaald maar nu heb je het al zeker voor minder dan 20euro, en een ps2 is zeker ook niet meer duur

Comment

Doen! Ik heb nog niet zo lang een 2 (best leuk trouwens, tegenwoordig zijn ze erg klein geworden!) en heb me GT4 aangeschaft. Voor minder als 20 euro was ik gesteld. 'k Heb nog niet echt veel tijd gehad, maar heb er al veel plezier aan gehad (we doen ook regelmatig eens een avondje Ringen met wat maten en een bak, is altijd fijn! ).

Comment

kijk evt. eens om hem 2ndhand te kopen .. kost nu echt niks meer

1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik heb 'm vanmiddag al gekocht hoor
                                  19€ voor GT4.. als ze allemaal eens zo goedkoop waren

ik heb nog niet veel kunnen rijden, vanmiddag een uurtje arcade mode, maar ik heb nog niet alle circuits, ongeveer de helft maar..

ik heb wel 2 rondjes nordschleife gedaan met een VW GTI, met 9'09 als besttijd, lijkt me toch redelijk ok..
                                  met enkele andere auto's die minder pk's hebben vind ik het wel wat vreemd rijden, is het beter zonder asm/tcs? heb het nog niet kunnen testen

Comment

ik heb 'm vanmiddag al gekocht hoor
                                    19€ voor GT4.. als ze allemaal eens zo goedkoop waren

ik heb nog niet veel kunnen rijden, vanmiddag een uurtje arcade mode, maar ik heb nog niet alle circuits, ongeveer de helft maar..

ik heb wel 2 rondjes nordschleife gedaan met een VW GTI, met 9'09 als besttijd, lijkt me toch redelijk ok..
                                    met enkele andere auto's die minder pk's hebben vind ik het wel wat vreemd rijden, is het beter zonder asm/tcs? heb het nog niet kunnen testen
                                    zonder tcs spinnen je wielen elke keer je wilt vertrekken, of tussen de versnellingen in. Ik rij altijd nog met een beetje tractiecontrole en asm, dan heb je daar geen last van

Comment

• Ik rij altijd zonder tcm of asm. Veel leuker en na een tijdje ook sneller. In het begin zou ik ze beide wel op 2 ofzo zetten en dan steeds minder

Comment

• Bij wedstrijden waar bandenslijtage een rol kan spelen zet ik m'n tcs op 1 of 2. Zo gaan ze wel wat langer mee ...

Comment

• die LMP1's bij de Special License zijn wa zot, ben een half uur bezig geweest om S15 tot een goed einde te brengen

Comment

Working...
                                          X