Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• staring at the su -un

Comment

• Oke, iemand vroeg hier hoe hij snel geld kon verdienen he.

Rij met een Mercedes naar keuze de Legend of the silver arrow, daar win je een CLK-DTM.
      Tune die bak tot op het maximum, en ga dan DTM rijden. op het einde win je een CLK-GTR, die is 750.000Cr waard. Rij hem desnoods 5-6 keer, en verkoop ze allemaal behalve een.
      Welkom in het clubje van de rijke mensen
      Als ik nog eens mijn GT4 opzet, zal ik mijn lijst met wagens nog eens updaten

Comment

• Miss een beetje stomme vraag maar hoe krijgen jullie die beelden van gt4 op je pc
        Kben niet echt zo een pcexpertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
          Miss een beetje stomme vraag maar hoe krijgen jullie die beelden van gt4 op je pc
          met een usb stick en dan ga je naar een track ==> photo mode en alsje dan tijdens de replay op "select" drukt, dan kun je foto's nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            TRY THIS @ HOME
            OK

@Oorman: 'k Zal dalijk eens zien, zou het lukken met een zo goed als standaard SL65 ?

Opslaan van foto's gaat niet altijd met een USB Stick, me tmijn MP3 speler alvast niet...

Maar met mijn digicam dus wel, gewoon instellen op schijfstation ipv fotocamera

Comment

• Ik denk wel dat je het met een standaard SL65 moet kunnen winnen. Ik heb het denk ik gereden met die SL van mij. Of met de 190E EvoII Touring Car kan ook.
              Nope, de SL. Want die touring car heb ik achteraf pas gewonnen.

Comment

• Ik heb stof gekregen van de SLR op de ring

Toch raar, normaal heeft die SL65 nu 706pk ofzo, terwijl hij nog maar 640 aangeeft
                Wel een lekker geluid met die race uitlaat

Comment

• Ik wil dat spel ook,gewoon het beste wat er bestaat qua racegames.
                  Enig probleem:Mijn moedere werkt dat zo hard tegen,zelfs van mijn eigen geld mag het niet.
                  Ze denk da'k de hele tijd achter de PS2 zou zitten omdat ik eens een Playstation bij Videolad had gehuurd,en er toen ook de hele tijd opzat,maar dat was gewoon om er toen optimaal gebruik van te maken in de tijd dat je hem in huis had.
                  M'n vader vind het niet zo erg,die is zelf ook veel met computers enz. bezig en haalt graag ook technologische hoogstandjes in huis + dan zouden we de PC niet telkens meer moeten upgraden voor de nieuwste spelletjes.
                  Doeme hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                    Ik wil dat spel ook,gewoon het beste wat er bestaat qua racegames.
                    Enig probleem:Mijn moedere werkt dat zo hard tegen,zelfs van mijn eigen geld mag het niet.
                    Ze denk da'k de hele tijd achter de PS2 zou zitten omdat ik eens een Playstation bij Videolad had gehuurd,en er toen ook de hele tijd opzat,maar dat was gewoon om er toen optimaal gebruik van te maken in de tijd dat je hem in huis had.
                    M'n vader vind het niet zo erg,die is zelf ook veel met computers enz. bezig en haalt graag ook technologische hoogstandjes in huis + dan zouden we de PC niet telkens meer moeten upgraden voor de nieuwste spelletjes.
                    Doeme hé...
                    Hebben jullie al een dvd-speler?
                    dat was mijn "reden" om één te kopen.

moest ik je moeder zijn zou je echter ook geen mogen kopen. Dan ga je een ps huren en zit je er gewoon de hele tijd op. Zit dat beter dan een zetel misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                      We zijn gewoon goed

Ben aan het twijfelen weer...
                      SL600 vorig model ->136.675 Cr
                      388PK
                      570.35Nm
                      -kleurtje staat me niet aan
                      +goedkoop

SL65 AMG (nieuw model) ->190.700Cr
                      603PK
                      1000Nm
                      +kleur dat ik wil
                      -minder zeldzaam dan de SL600(vorig model) ?
                      -iets duurder

Hmmm

Of:

M3 CSL-> 113.610 Cr
                      355Pk
                      370.43Nm

...
                      De CSL!! Ik heb die en 't is een fabuleuze auto vind ik! Alleen vind ik de standaard remmen die er op zitten een beetje te zwakjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        De CSL!! Ik heb die en 't is een fabuleuze auto vind ik! Alleen vind ik de standaard remmen die er op zitten een beetje te zwakjes...
                        Lees eens verder, tis de SL geworden, maar de wegligging stelde niet echt veel voor

Ben nu aan het sparen voor een SLR

Comment

• Iemand die mij kan zeggen hoe ik de Autosave-mode af zet ?

En als je het spel reset, kan je dan nog steeds 100,000 credits overzetten ?
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Lees eens verder, tis de SL geworden, maar de wegligging stelde niet echt veel voor

Ben nu aan het sparen voor een SLR
                            Ow... oké! Nuja slechte keuze!! :p

Comment

• Nja, de CSL ga ik ook niet kopen denk ik, ik win wel de M3 GTR

@Alex: normaal zou dat moeten gaan, ja...

Comment

• ik heb het gekocht maar kheb nog bijna gn tijd gehad om het te spelen.
                                allé, ik heb wel al 1 rondje gereden met een E90 BMW 330i op de Nurburgring,(arcade mode) wat mij opviel is dat het geluid erg goed was en vooral realistisch. de besturing is wat wennen maar minstens evengoed.

op dat rechte stuk heb ik 143mph gehaald. ziet er mij heel realistisch uit.

na de examens vollen bak elke dag spelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                                  Miss een beetje stomme vraag maar hoe krijgen jullie die beelden van gt4 op je pc
                                  Ik weet het dus ook niet!
                                  Iem. die dat goed kan uitleggen
                                  EDIT: Ah, ik zie dat nu pas
                                  Last edited by ; 18/03/2005, 16:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                    op dat rechte stuk heb ik 143mph gehaald. ziet er mij heel realistisch uit.
                                    Je kunt het ook in KM/h zetten hoor

btw, de laatste 2 testen van ia rijbewijs zijn pas intensief, met de 190Evo op de ring en dan met een nissan geval op het rechte stuk van Le Mans, tegen 377
                                    Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zo'n snelheidsgevoel gehad in een racespel

Over dat USB ding:
                                    Vanvoor (links onder) heeft de PS2 2 USB poorten, daar kun je een USB kabel (via digicam) of een USB stick insteken.
                                    In photomode kun je dan kiezen dat hij ze opslaat op een USB flash drive

En gelieve mij nu te excuseren, ik moet een SLR gaan halen

Comment

Je kunt het ook in KM/h zetten hoor

btw, de laatste 2 testen van ia rijbewijs zijn pas intensief, met de 190Evo op de ring en dan met een nissan geval op het rechte stuk van Le Mans, tegen 377
                                      Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zo'n snelheidsgevoel gehad in een racespel

Over dat USB ding:
                                      Vanvoor (links onder) heeft de PS2 2 USB poorten, daar kun je een USB kabel (via digicam) of een USB stick insteken.
                                      In photomode kun je dan kiezen dat hij ze opslaat op een USB flash drive

En gelieve mij nu te excuseren, ik moet een SLR gaan halen
                                      ah ja, kga het dan es veranderen naar kph.

btw in welke view rijden jullie? bumpercamera, motorkap of buiten.

ik altijd dat laatste omdat je dan je auto kan bewonderen terwijl je rijdt.

Comment

• Ik ook altijd dat laatste, vind ik het overzichtelijkste. En ik zie ook graag de vlammetjes uit mijn pijpen komen
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben op zoek naar een goede auto om supercars cup te rijden. Iemand een suggestie? Ik dacht aan de saleen...

Comment

Working...
                                          X