Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo juist op de nurburgring guide lap een slippertje gemaakt in dieje kombocht
    gelukkig niet opt gras want ik was al 6min aant rijden

Comment

• en ik bent rechte stuk afgevlogen

Comment

• Heeft er hier toevallig iemand al het model T van Ford gewonne, of een pontiac Solstice, of de Cougar XR-7?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
          Mijn kenners-oog zegt dat dat de Shelby Cobra is
          Ja, ik zie dat niet, maar wat wel spijtig is, is dat die propellers van de koeling niet draaien :-)

Voor de rest, hij is beter rijdbaar als in GT3 (waar ik dat ding gewoon niet op de baan kon houden) maar om van een goede wegligging en tractie te spreken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
            Heeft er hier toevallig iemand al het model T van Ford gewonne, of een pontiac Solstice, of de Cougar XR-7?
            De Ford T wint ge bij 1 of ander rijbewijs als je alles goud hebt..
            Ik heb ergens een Pontiac gewonnen, maar kweet niet welke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
              Ja, ik zie dat niet, maar wat wel spijtig is, is dat die propellers van de koeling niet draaien :-)

Voor de rest, hij is beter rijdbaar als in GT3 (waar ik dat ding gewoon niet op de baan kon houden) maar om van een goede wegligging en tractie te spreken....
              Ja een kleine bug..

soit, in GT3 was die Cobra mijn absolute favo car. alles stock gelaten, behalve race banden erop en alle rijhulpsystemen permanent uitgeschakeld.

Complex string in 5'02"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                De Ford T wint ge bij 1 of ander rijbewijs als je alles goud hebt..
                Ik heb ergens een Pontiac gewonnen, maar kweet niet welke
                Ik wou gewoon weten of ik de enige was die zijn special license al had
                Voor diegenen die twijfelen, het is niet zo moeilijk als in GT3 imo. Alleen die coffee break geraak ik niet aan zilver (laat staan goud)

Comment

• lotus carlton gekocht
                  gaan we geen wedstrijd doen voor het snelste rondje op de midfield raceway?
                  of een andere baan met een paar afgesproken auto's

Comment

• wat zou ik kopen

1. vanquish

2 RS6 en tunen? of rs4?

Comment

• That's it. Ik ga het ook halen. De modellen die ik hier zie passeren *dream mode on*...
                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• rs4 is goedkoop
                        vanquish heeft een lekker geluid
                        rs6 weet ik niks van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                          lotus carlton gekocht
                          Midfield, Nordschleiffe en Circuit de La Sarthe, I'm in

Comment

• 7.00 met de CLK DTM van 600PK
                            Wie biedt minder?

Comment

lotus carlton gekocht
                              Midfield? nog zo'n parcours dat ik vanbuiten ken....

Ik doe mee!

Comment

• pfff jullie zitten hier allemaal te racen en ik te blokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                  pfff jullie zitten hier allemaal te racen en ik te blokken
                                  troost u, ik heb maandag mijn laatste examen. (Toegepaste Informatica)

ksnap der niet te veel van, der gewoon door zijn is al goe.

en vanaf maandag middag is mijn sociaal leven weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                    troost u, ik heb maandag mijn laatste examen. (Toegepaste Informatica)

ksnap der niet te veel van, der gewoon door zijn is al goe.

en vanaf maandag middag is mijn sociaal leven weg.
                                    Man man, gelukszak!
                                    ik heb nl. tot woensdag examens en dan nog de moeilijkste vakken, ook:
                                    Wiskunde - Engels - Nederlands en Latijn.

Comment

• kunnen wie niet beter een korter circuit doen
                                      midfield
                                      twinring motegi
                                      enz...

daarna pas het echte werk
                                      ik zal misschien een apart topic maken "the gt4 lap time battle" of zo iets in die aard

Comment

kunnen wie niet beter een korter circuit doen
                                        midfield
                                        twinring motegi
                                        enz...

daarna pas het echte werk
                                        ik zal misschien een apart topic maken "the gt4 lap time battle" of zo iets in die aard

mja vergeet dan ook geen screenshots te plaatsen waarop je rondetijden staan, anders kun je hier iets heel makkelijks neerpennen

Comment

• en toch zie ik hier meer posts van jongeren die in de examens zitten dan van mensen die geen examens hebben
                                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                          X