De damper bound zet ik meestal op 4-5 en de rebound op 7-8 ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Ik ben nog maar juist begonnen met spelen, eerst een nissan skyline gekocht (+-200 pk), effe geracet (en gezien dat de pk's afnemen??). Dan heb ik rondgekeken en gezien dat je moet rijbewijzen halen. Ik ben begonnen, die B's waren simpel (wel iedere keer maar brons) en dan die A's is alles simpel buiten die guide-laps. Ik vlieg daar ofwel op die auto voor me ofwel van de track (kheb wel nog niet echt geprobeerd (2 keer) maar toch *ashamed*)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nielz:valt achterover!!:
staat op
kijkt nog eens
:valt achterover!!:
hoeveel uur per dag speel je dan wel niet?
Allemaal GT4-verslaafd hier! :d
verslaafden!!!!!!
grapje hé vrienden
Ik heb ook al redelijk wat endurences gereden met B-spec en de meeste races en cups zijn redelijk gemakkelijk, ik heb de rally hall ook al bijna uitgereden enkel nog de 2 ijsraces en enkele dirtraces in moeilijkheidsgraad 'hard' Ik zit nu aan 50% en heb de Jaguar xjr9 racecar gewonnen (die Silk Cut LeMans bolides van eind jaren 80) Ik heb er sportstires ondergestoken en ben nu bezig aan de pan euro race in de european hall. Op die banden rijd het als een echt zwijn maar dankzij zijn 930pk zit verliezen er niet in Ik heb de TCS wel laten opstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VIk rij op automatic (is het beter dat je zelf schakelt?). Olie is reeds ververst.
als je de replay ziet staat daar het vermogen van je wagen, en als je dan in de garage kijk is het hoger dus de replay liegt
niet opletten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Hmmm, brakke, die chaparall, is dat een ietwat goed ding?
Win je die of moet je die kopen (hoeveel Cr. ?)
Goed genoeg voor GT world?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitwat raad je me dan aan? ik denk dat het er nogal heet aan toe gaat in dat immense tornooi ...
Brakke, help?
En wat die pk's betreft: de pk's in de replay kloppen volgens mij niet (of het ligt aan weersomstandigheden e.d. ...), maar bij setup zie je toch duidelijk dat je PK's verminderen en na een smeerbeurt weer stijgt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ik dacht dus de Chaparal, maar blijkbaar dus niet volgens brakke (ook nogal duur )
Brakke, help?
En wat die pk's betreft: de pk's in de replay kloppen volgens mij niet (of het ligt aan weersomstandigheden e.d. ...), maar bij setup zie je toch duidelijk dat je PK's verminderen en na een smeerbeurt weer stijgt...
Comment
Comment