Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • De damper bound zet ik meestal op 4-5 en de rebound op 7-8 ...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      De damper bound zet ik meestal op 4-5 en de rebound op 7-8 ...
      Wat is dat allemaal?
      GT4-taal.
      Sorry, weet niet veel over dit spel vermits ik het nog niet heb.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
        Wat is dat allemaal?
        GT4-taal.
        Sorry, weet niet veel over dit spel vermits ik het nog niet heb.
        Afstelling van de schokdempers, de vorige GT's hadden dit ook hoor

        Comment


        • Ik ben nog maar juist begonnen met spelen, eerst een nissan skyline gekocht (+-200 pk), effe geracet (en gezien dat de pk's afnemen??). Dan heb ik rondgekeken en gezien dat je moet rijbewijzen halen. Ik ben begonnen, die B's waren simpel (wel iedere keer maar brons) en dan die A's is alles simpel buiten die guide-laps. Ik vlieg daar ofwel op die auto voor me ofwel van de track (kheb wel nog niet echt geprobeerd (2 keer) maar toch *ashamed*)

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
            :valt achterover!!:

            staat op

            kijkt nog eens

            :valt achterover!!:



            hoeveel uur per dag speel je dan wel niet?

            Allemaal GT4-verslaafd hier! :d

            verslaafden!!!!!!









            grapje hé vrienden
            Het feit dat ik blut ben en dus niet uit kan gaan zit er voor iets tussen.
            Ik heb ook al redelijk wat endurences gereden met B-spec en de meeste races en cups zijn redelijk gemakkelijk, ik heb de rally hall ook al bijna uitgereden enkel nog de 2 ijsraces en enkele dirtraces in moeilijkheidsgraad 'hard' Ik zit nu aan 50% en heb de Jaguar xjr9 racecar gewonnen (die Silk Cut LeMans bolides van eind jaren 80) Ik heb er sportstires ondergestoken en ben nu bezig aan de pan euro race in de european hall. Op die banden rijd het als een echt zwijn maar dankzij zijn 930pk zit verliezen er niet in Ik heb de TCS wel laten opstaan.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
              effe geracet (en gezien dat de pk's afnemen??)
              Ga jij met de naald veel in het rood? het kan ook zijn dat als het een 2ehans is dat je de olie moet verversen.

              Comment


              • Hmmm, brakke, die chaparall, is dat een ietwat goed ding?
                Win je die of moet je die kopen (hoeveel Cr. ?)
                Goed genoeg voor GT world?

                Comment


                • Spijtig dat er zo weinig MG's in zitten, tzou leuker zijn geweest als er een ZT,ZS,ZR in zat, Maar soit, de TF komt zeker in men garage.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                    Ga jij met de naald veel in het rood? het kan ook zijn dat als het een 2ehans is dat je de olie moet verversen.
                    Ik rij op automatic (is het beter dat je zelf schakelt?). Olie is reeds ververst.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door simon
                      inderdaad
                      ik heb er maar 18
                      ongeveer 680 posts

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                        Spijtig dat er zo weinig MG's in zitten, tzou leuker zijn geweest als er een ZT,ZS,ZR in zat, Maar soit, de TF komt zeker in men garage.
                        Warschijnlijk omdat MG fiat lichten gebruikt

                        Comment


                        • welke auto win je in het gt world championship?

                          Is dit te doen met de clk gtr?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            welke auto win je in het gt world championship?

                            Is dit te doen met de clk gtr?
                            Ford GT LM race car, geloof ik.

                            De CLK GTR is niet bepaald geschikt, de wegligging zuigt nogal

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                              Ik rij op automatic (is het beter dat je zelf schakelt?). Olie is reeds ververst.
                              ah ja dat heeft elke auto
                              als je de replay ziet staat daar het vermogen van je wagen, en als je dan in de garage kijk is het hoger dus de replay liegt
                              niet opletten

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                Hmmm, brakke, die chaparall, is dat een ietwat goed ding?
                                Win je die of moet je die kopen (hoeveel Cr. ?)
                                Goed genoeg voor GT world?
                                Die Chaparall is snel maar kan het niet opnemen tegen andere Lemans prototypes. Ook die driebak is tamelijk vervelend maar wel doeltreffend om de pk's op het asfalt te krijgen. Ik heb hem gekocht voor 12.000.000 credits en heb er wel wat races in de american hall en wat endurences mee gewonnen o.a. 200miles El Capitan waar je de Toyota minolta wint en dan heb je een goede kar. Echt de moeite is hat niet om te kopen als je al iets beters hebt maar het is een leuk hebbedingetje

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                  Warschijnlijk omdat MG fiat lichten gebruikt
                                  Nee,Die lichten uit de MG SV komen niet van Fiat,... Maarja, Back on Topic

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                    Ford GT LM race car, geloof ik.

                                    De CLK GTR is niet bepaald geschikt, de wegligging zuigt nogal
                                    wat raad je me dan aan? ik denk dat het er nogal heet aan toe gaat in dat immense tornooi ...

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      wat raad je me dan aan? ik denk dat het er nogal heet aan toe gaat in dat immense tornooi ...
                                      Ik dacht dus de Chaparal, maar blijkbaar dus niet volgens brakke (ook nogal duur )

                                      Brakke, help?

                                      En wat die pk's betreft: de pk's in de replay kloppen volgens mij niet (of het ligt aan weersomstandigheden e.d. ...), maar bij setup zie je toch duidelijk dat je PK's verminderen en na een smeerbeurt weer stijgt...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                        Ik rij op automatic (is het beter dat je zelf schakelt?). Olie is reeds ververst.
                                        Wat beter is hangt af van persoon tot persoon. Ik kan vb. niet meer rijden met automatic omdat ik al sinds GT3 met manueel rijd.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                          Ik dacht dus de Chaparal, maar blijkbaar dus niet volgens brakke (ook nogal duur )

                                          Brakke, help?

                                          En wat die pk's betreft: de pk's in de replay kloppen volgens mij niet (of het ligt aan weersomstandigheden e.d. ...), maar bij setup zie je toch duidelijk dat je PK's verminderen en na een smeerbeurt weer stijgt...
                                          Ik heb dat kampioenschap zelf nog niet gedaan maar volgens sommige mensen op GTplanet is de truuk een goed prototype te selecteren, er de grootste turbo voor kopen en de races te rijden zonder pitstops te nemen en vooral niet met B-spec.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X