Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vind het toch realsitisch, enige minpunt is da schade.
Je wagen iets te hard tegen een muur plaatsen, doet niet veel. Met als resultaat dat ik mesnen ken die zo goede tijden rijden, door van 1 muur naar de andere te rijden, terwijl jezelf zo mooi mogelijk probeerd te rijden
Affligem is niet ver van mij letomski ben van Denderleeuw dus roep ff mss hoor ik het
(voor de slimmerds, zet altijd dat ik van Aalst ben, Denderleeuw kent niemand )
Affligem is niet ver van mij letomski ben van Denderleeuw dus roep ff mss hoor ik het
(voor de slimmerds, zet altijd dat ik van Aalst ben, Denderleeuw kent niemand )
en snelheden boven rond de 400km/u is wel alleen voor wagens van 700-1000 pk, en dan alleen op la sarthe 2
mijn cadillac cien (940pk en nos) haalt 330 tegen de begrenzer in newyork citycircuit
maar de bocht snelheden zijn wel laag, veel bochten moet je nemen onder 100km/u
en snelheden boven rond de 400km/u is wel alleen voor wagens van 700-1000 pk, en dan alleen op la sarthe 2
mijn cadillac cien (940pk en nos) haalt 330 tegen de begrenzer in newyork citycircuit
maar de bocht snelheden zijn wel laag, veel bochten moet je nemen onder 100km/u
Verhoudingen versnellingsbak veranderen....
Of gaat dat niet bij de Cien?
In de M battle verdien je vrij veel, maar ik rij die niet graag (Nordschleife is echt *** om in te halen), dus zijn er alternatieven ?
Ik heb het spel 5% uitgespeeld, en heb momenteel:
M5 (800bhp)
HPA R32 (550bhp)
M3 GTR (..)
en nog wat briel -bonusautootjes- ...
Als iemand goeie strategieen/tips zou hebben, laat maar komen.
Ik heb tot nu toe gereden:
Sunday cup
FR cup
4WD cup
M battle
Clubman cup
Turbo cup
N/A cup
Heb alle licences, en nog zo'n 100.000 credits. Maar 'k zou eens iets echt snels willen, iets waarmee ik veel races kan winnen. In GT3 reed ik met een GT-one Toyota van 1100pk, en daarmee kon je echt alles doen. Helaas, nu schijnt het me niet te lukken ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment