Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
    Volgens mij ben je daar wel uit de bocht gevlogen na het nemen van je foto.
    .
    Shhhtt

Nja, ik zat al 430+ net voor dat klein bochtje en toen wou ik de foto nemen, maar moest ik dus nog de bocht in, waardoor ik weer met dat gestuntel met mijn camera snelheid verloor, en toen ik weer klaar was (lees: auto stabiel) om een foto te nemen zat ik nog maar op 422 en was het einde van de baan in zich, dus rap rap maar een fotootje trekken

Comment

• die kans is groot ja

Comment

• bestaat dit spel ook voor pc?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasv
          bestaat dit spel ook voor pc?
          Nope, en het komt ook niet op PC. het is PS2 only

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
            Nope, en het komt ook niet op PC. het is PS2 only

kun je me es uitleggen waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
              kun je me es uitleggen waarom?
              Tja, hoe moet je dat gaan uitleggen?

-Het is een van de bestsellers, en lokt klanten naar playstation 2
              -Het is een sony product
              -...

X-box heeft dat ook hoor: zo heb je Halo, speciaal ontwikkeld voor X-box en niet te verkrijgen op PS2 noch Pc.

Comment

-Het is een sony product
                -...

X-box heeft dat ook hoor: zo heb je Halo, speciaal ontwikkeld voor X-box en niet te verkrijgen op PS2 noch Pc.

ahzo

ik vind het wel raar dat ze die enorme markt van pc's dan laten schieten

ik zou de eerste zijn om dat spel aan te schaffen, moest dat uitkomen op pc...
                maar omdat ik geen ps2 heb, vind ik het te duur....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                  ahzo

ik vind het wel raar dat ze die enorme markt van pc's dan laten schieten

ik zou de eerste zijn om dat spel aan te schaffen, moest dat uitkomen op pc...
                  maar omdat ik geen ps2 heb, vind ik het te duur....
                  Ja, maar je moet dat ook zo bezien: dat is helemaal ontwikkeld voor PS2, dus als ze dat op Pc willen moeten ze dat helemaal transformeren (dat vermoed ik toch).

En dat ze hun spel niet geven aan X-box, is nogal wiedes, aangezien dat hun grootste concurrent is.

Comment

-Het is een sony product
                    -...

Halo is wel te verkrijgen op PC hoor.

Ik heb hier Halo: Combat Evolved al 5x uitgespeeld.

Comment

• nog een vraag over GT4, moet je altijd die B-spec mode uitrijden? ik vind dat eerlijk gezegd redelijk debiel hoor.

Comment

• Ik heb me vandaag ook gt4 aangeschaft!
                        samen met de nieuwe console! Ik zal er volgende week eens op spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                          Thies, leedies und gentlemen, ies tsie njew gumball shpiet

(Sorry voor de nogal onduidelijke foto, maar hey, al ooit een foto proberen te maken tegen 422? )
                          Rij jij altijd zo langzaam?

Zelfde wagen, zelfde circuit:

Comment

• mja je moet ook altijd rekening houden de kilometriekafwijkingsmarge he

Comment

• halen jullie veel 430 met de clk gtr? zoja met welke afstellingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                halen jullie veel 430 met de clk gtr? zoja met welke afstellingen?
                                Bwa, veel niet, omdat de meeste circuits te kort zijn. Versnellingsbak zo "breed" mogelijk afstellen, en gewoon gassen op het rechte stuk.
                                Meestal zet ik de versnellingsbak op 3/4, dan haalt hij nog iets van een 380, en dat is wel te doen op de meeste circuits met een recht stuk.

Comment

• ik ben opnieuw begonne, ik had gisteren al mijn geld in ne auto gestoken en nu kan hij nie mee doen aan de supercar cup
                                  dus begin ik opnieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                    ik ben opnieuw begonne, ik had gisteren al mijn geld in ne auto gestoken en nu kan hij nie mee doen aan de supercar cup
                                    dus begin ik opnieuw
                                    Ge kunt ook gewoon al die onderdelen die je er in hebt gestoken met de tuning, er terug uithalen, en als je wagen dan nog aan 500pk komt, kan je wel meedoen.

Comment

• kheb nu een mazda rx-7 type R '91 gekocht
                                      en ik noem hem black beast

Comment

• Ik heb morgen GT4... Als ik in het begin die HPA GOLF IV koop, welke races doe ik hier het best mee? Ik zoek races waar je enorm veel geld kan mee verdienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                          Ik heb morgen GT4... Als ik in het begin die HPA GOLF IV koop, welke races doe ik hier het best mee? Ik zoek races waar je enorm veel geld kan mee verdienen.
                                          Met die golf kun je niet snel veel geld verdienen.
                                          Als je geen GT3 hebt gehad, dus niet op de 100.000Cr kunt rekenen, is die Golf trouwens onbetaalbaar.
                                          Als je wel op de 100.000Cr kunt rekenen, koop u dan beter een M3 en rij een paar keer de M-Challenge tot je genoeg hebt om een Mercedes te kopen, en rij daarmee dan de Legend of Silver Arrow, en dan kan je met die DTM de DTM rijden, waar je Wél veel geld kunt verdienen.

Comment

Working...
                                          X