Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 117000cr dat kan je juist niet betalen int begin
    dan heb je 110000 als je gt3 save file hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
      117000cr dat kan je juist niet betalen int begin
      dan heb je 110000 als je gt3 save file hebt
      Dat heb ik niet.
      Moet dus helemaal met 0cr beginnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
        Dat heb ik niet.
        Ik niet...

Comment

• Pfff... ik kan er echt niet veel meer mee spelen! Heb het te druk!

Comment

Dat heb ik niet.
            Zal ik hem voor jou kopen ?

(ps: zit je op het college in genk op school?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Pfff... ik kan er echt niet veel meer mee spelen! Heb het te druk!
              Werken of studeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Zal ik hem voor jou kopen ?

(ps: zit je op het college in genk op school?)
                jep, in SJB College Genk
                (wrm?)

Comment

Werken of studeren?
                  Wel enerzijds door school en anderzijds door mijn sociaal leven! Vrienden mag je niet verwaarlozen en fuiven en feestjes nog veel minder!

Comment

jep, in SJB College Genk
                    (wrm?)
                    Zegt de naam Despo Drompouras (ofzoiet) jou mss iets?

Comment

Zegt de naam Despo Drompouras (ofzoiet) jou mss iets?
                      Hmm, niet meteen maar klint wel zo grieks-achtig; (welk klas)?
                      Of zit jij mss ook op 't College ???

Comment

Hmm, niet meteen maar klint wel zo grieks-achtig; (welk klas)?
                        Of zit jij mss ook op 't College ???
                        Tis een leerkracht die ik hier ook heb, en die gaat ook wel eens naar het college in Genk

Is idd Grieks en nee ik zit niet op het College (althans niet meer, maar zeker niet in Genk )

Ontopic dan maar?

Comment

Tis een leerkracht die ik hier ook heb, en die gaat ook wel eens naar het college in Genk

Is idd Grieks en nee ik zit niet op het College (althans niet meer, maar zeker niet in Genk )

Ontopic dan maar?
                          Ah zo...
                          Ken jij mss Mijheer D. Ruette (zo'n kale kop), woont ook in maasm. en heb er les van gehad.

Comment

Ah zo...
                            Ken jij mss Mijheer D. Ruette (zo'n kale kop), woont ook in maasm. en heb er les van gehad.
                            Ik ken veel kletskoppen (no offence Jupke ), maar die niet, neen

Comment

• Ah oke. Laten we het nu terug hebben over GT4
                              Morgen heb ik 'em eindelijk (want dan zijn mijn examens achter de rug)...

Comment

• Met welke kar ga je beginnen?

Mijn tip: Doe eerst rijbewijzen, dan mission hall e.d., dan krijg je auto's die je mss kunt gebruiken!

Comment

Met welke kar ga je beginnen?

Mijn tip: Doe eerst rijbewijzen, dan mission hall e.d., dan krijg je auto's die je mss kunt gebruiken!
                                  Met een Audi A2!!
                                  Bwa, ik ga nog zien! Ik zal er wel eentje uitkiezen die me het meest bevalt.
                                  Maar met welke cars mag je beginnen?

Comment

• Die Ginetta G4 maakt echt het allermooiste geluid tot nu toe!!! Echt prachtig. Als hij stationair draait zo echt een mooi, redelijk zwaar oldtimer geronk, en als je gas geeft klinkt hij minstens even mooi. (TV wel redelijk luid zetten om het perfect tot z'n uiting te laten komen) En hij rijdt nog eens niet zo slecht. Maar het is echt wel een mini-auto.

Buiten al mijn gewonnen auto's heb ik nog maar twee auto's.
                                    De HPA Golf, volledig getuned, en de 190 2.5 Evolution volledig getuned. Beiden rijden echt geweldig vind ik!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

Met een Audi A2!!
                                      Eerst gaan zoeken in 2nd hand cars, als je wat snel uit de startblokken wil zijn natuurlijk ...
                                      Ik had als eerste (laaaang geleden dus ) enneuh mitsubishi GS-R '85. Deze had gwn het meeste pk's uit de lijst

Ik rijd nu met 2 nissan 350Z's (alletwee +950 pk, en ongeloofelijke wegligging). Ook nog met Bmw M3 csl en Bmw M3 gtr (alletwee +500 pk). En heb me ook nog een Viper gekocht, voor de sound laat ons zeggen (990 pk heeft die) INDRUKWEKKEND !!!

Comment

Met een Audi A2!!
                                        ik zou de rijbewijs B eerst halen en dan die lupo verkopen dan kan je een rx-7 kopen voor 11000cr en dan heb je 260pk er beschikking
                                        of gewoon alle rijbewijzen en dan met de nismo 270R verder gaan (2.0 turbo met 270pk)
                                        ideaal voor fr, turbo mist wat tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                                          Die Ginetta G4 maakt echt het allermooiste geluid tot nu toe!!! Echt prachtig. Als hij stationair draait zo echt een mooi, redelijk zwaar oldtimer geronk, en als je gas geeft klinkt hij minstens even mooi. (TV wel redelijk luid zetten om het perfect tot z'n uiting te laten komen) En hij rijdt nog eens niet zo slecht. Maar het is echt wel een mini-auto.

Buiten al mijn gewonnen auto's heb ik nog maar twee auto's.
                                          De HPA Golf, volledig getuned, en de 190 2.5 Evolution volledig getuned. Beiden rijden echt geweldig vind ik!
                                          Die Ginetta gaat ook geweldig hard als je er mee kan rijden.

Ik heb vandaag een BMW 1-serie diesel gekocht en dat geluid is ongelofellijk belachelijk. Moest het rijgedrag nu nog goed zijn dan zou ik dat niet zo erg vinden maar helaas... Maar enfin ik heb er de 1-serie cup mee gereden en heb een BMW 2002 Turbo gewonnen. Daarna heb ik de Schwarzwald League A
                                          gereden en een BMW M3 GTR racecar gewonnen. Die vond ik zo goed dat ik er meteen de M-trophy (denk ik) heb gereden en een M3 GTR heb gewonnen.
                                          Nu is B-spec de 4 uren van de Nürburgring aan het rijden met de GTR racecar en dat zou moeten gedaan zijn tegen 11 uur. Dat is vooral om mijn B-spec punten richting de 7000 te krijgen vanaf dan word hij naar het schijnt merkbaar beter.

Comment

Working...
                                          X