Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat het mogelijk is, maar dat spel zou toch alleen mogen weergeven wat in het echt ook zo IS. Ik denk niet dat ze met een CLK GTR al 480 gereden hebben, of hem getuned hebben tot in de 1000 pk...
Ik heb vandaag de ice arena en Yosemite rally gereden in moeilijkheidsgraad hard en heb een Nissan Bluebird rallycar uit 1969 gewonnen en een Mitsu Pajero EVO (dakar). Daarna heb ik mijn Jaguar XJ-R geselecteerd en heb ik B-spec de 1000km van Suzuka laten rijden terwijl ik pinten ben gaan pakken (handig die b-spec ). Ik heb er een Lister Storm mee gewonnen. Het is mij ook opgevallen dat ik geen B-spec punten heb gekregen. Dat staat nu nog altijd op 6100.
Ik heb nog een vraagje, ik zou graag zo'n oude Lotus Esprit Turbo kopen, maar er komt op dat je em nu nog niet kan kopen, maar ik heb wel genoeg geld, kan je hem pas kopen als je het verder uitspeeld?
Ik heb nog een vraagje, ik zou graag zo'n oude Lotus Esprit Turbo kopen, maar er komt op dat je em nu nog niet kan kopen, maar ik heb wel genoeg geld, kan je hem pas kopen als je het verder uitspeeld?
De MR challenge in de Beginner hall rijden.
Dat doet me er aan denken dat ik die ook nog eens rij. Ik heb al een groene maar ik wil een witte à là James bond in For your eyes only
De MR challenge in de Beginner hall rijden.
Dat doet me er aan denken dat ik die ook nog eens rij. Ik heb al een groene maar ik wil een witte à là James bond in For your eyes only
Ffff, ik bak er niets van. Het is mijn eerste GT spel en dat merk ik ook. Ik zit nog nergens.
Nu heb ik een '89 Skyline 300 pk en ik kan zelfs de beginraces amper aan *kruipt weg onder een steen*. Nurnburgring met die bak in 8'45 *graaft zich in*
Ffff, ik bak er niets van. Het is mijn eerste GT spel en dat merk ik ook. Ik zit nog nergens.
Nu heb ik een '89 Skyline 300 pk en ik kan zelfs de beginraces amper aan *kruipt weg onder een steen*. Nurnburgring met die bak in 8'45 *graaft zich in*
Comment