Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
laatste tijd ben ik niet meer zo actief hier op het forum.. tiens hoe zou dat komen.
2 dagen + halve dag gespeeld: 23.2%. (bijna Nuvolari quattro!)
eigenlijk is het best wel easy. met die Cadillac Cien win ik alles. test course non-tuned: 372km/u
surtout heb ik ook nog z'on Option 350Z gewonnen, ffe Z-cup bij nissan events.
laatste tijd ben ik niet meer zo actief hier op het forum.. tiens hoe zou dat komen.
2 dagen + halve dag gespeeld: 23.2%. (bijna Nuvolari quattro!)
eigenlijk is het best wel easy. met die Cadillac Cien win ik alles. test course non-tuned: 372km/u
surtout heb ik ook nog z'on Option 350Z gewonnen, ffe Z-cup bij nissan events.
credits verdienen is ook verre van moeilijk.
enneuh, circuit de la sarthe II owned!
Ik heb het spel sinds vandaag . Maar nog 0 keren gespeeld. En nu ben ik moe eraan te beginnen
Morgenvroeg opstaan en gamen!!!! 't is vakantie!!!
De MR challenge in de Beginner hall rijden.
Dat doet me er aan denken dat ik die ook nog eens rij. Ik heb al een groene maar ik wil een witte à là James bond in For your eyes only
Met welke auto doe ik de MR Challenge in Beginner Hall het best?
Met welke auto doe ik de MR Challenge in Beginner Hall het best?
Met welke auto heb jij dit gedaan?
MR Challenge is te doen met de CLK-GTR die te winnen is bij de DTM. Daarvoor moet je gewoon een mercedes kopen, en de Silver Arrow winnen. (je kan best een SL kopen, kan je de SL challenge ook metteen rijden)
Je kan ook de Cathedral Rocks TrailII rijden op Easy, win je een Hyundai HCD6, ook een MR bakkie.
Comment