Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor die 1000km oldtimer race, welke auto koop je het best?
die Gullwing van Mercedes?
Ik ben daaraan bezig met de AC Cobra maar die is niet echt zuinig met banden. Op de Nürburgring moest ik om de 2 ronden een pitstop nemen. Die race is nu nog altijd bezig maar wel in B-spec.
Inderdaad, ik heb hiermee een SLR uitgeschakeld en heb toen die CLK-GTR gekregen, zalig machien!!
Ik snap niet wat je bedoelt.
CLK-GTR win je bij DTM. Die kan je niet rijden met een SLR rijden. Een 320i kan je die ook al niet mee rijden, dus wat je ook bedoelt, het klopt niet
Een CLK-DTM kan je ook al niet bedoelen, aangezien je die wint in een race waar enkel mercedes mee mag rijden, dus SLR uitschakelen zou daar kunne, maar dan kan je nog altijd niet met de 320i rijden.
Tenzij dat je de SL bedoelt. Daarmee kan je makkelijk een SLR verslaan, maar niet rechtstreeks de CLK-GTR winnen, dan moet je de CLK-DTM bedoelen
CLK-GTR win je bij DTM. Die kan je niet rijden met een SLR rijden. Een 320i kan je die ook al niet mee rijden, dus wat je ook bedoelt, het klopt niet
Een CLK-DTM kan je ook al niet bedoelen, aangezien je die wint in een race waar enkel mercedes mee mag rijden, dus SLR uitschakelen zou daar kunne, maar dan kan je nog altijd niet met de 320i rijden.
Tenzij dat je de SL bedoelt. Daarmee kan je makkelijk een SLR verslaan, maar niet rechtstreeks de CLK-GTR winnen, dan moet je de CLK-DTM bedoelen
Nee, kijk, ik heb veel races gedaan met men HPA GOLF
Veel geld gespaard (de 2 race bij special conditions gedaan) en dan het gewonnen voertuig verkocht, en dit meerdere malen herhaald. Dan een 320i Touring Car gekocht, Dan die 2de race nog eens gedaan en blijven doen totat ik een SL65 AMG kon kopen, dan heb ik die dus gekocht, hiermee die Races bij Mercedes gedaan, en dan een CLK-GTR gewonnen, snappi?
En dan altijd races blijven doen, die 2de daar bij special conditions, bij easy en steeds het gewonnen voertuig verkocht, zo win je veel geld!
Maar als je bij mercedes die Legends Of.. en alles goud hebt win je toch een CLK, maar welke? Ik weet het zelf niet, maar heb toch een CLK Racemachien gewonnen.
Comment