Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 55.1% maar tegenwoordig gaat het ook niet meer zo vlot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
      Een SLR is beter natuurlijk

Maar men SL65 AMG is sneller, ik hem hem getuned tot 800 pk.
      Men SLR heb ik standaard gelaten!
      Mijn SL heeft op dit moment 999pk en +1400Nm
      Rijdt heel goed! Hij houdt inderdaad de SLR makkelijk bij, maar mijn lievelingsauto is tot nu toe écht de 190 EVO! Hoe die de bochten aansnijdt! (met Racing/medium tyres) Door die zijn weggedrag kan ik een SLR verslaan, en een serieus gat maken met hem op de Nordschleife!!! Echt ongelooflijk, wetende dat hij 395pk heeft en een SLR 626pk... Echt een prachtig machien! Ik heb met deze auto Legends of silver arrow, N/A-cup en de Schwarzwald liga B gewonnen, en echt realistisch gereden altijd (natuurlijk!!), dus geen smerige tikjes gegeven.

De beste tijd die ik tot nu toe met de SL65 gereden heb op de ring is 6.59 min. En dan heb ik nog veel foutjes gemaakt...

De ginetta is ook niet slecht, 212pk met 413kg...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

• Ik zit met een probleem.

Die driving mission slipstream battle met de Skyline's lukt niet. Al die andere battles rijden die wagens mooi op een rijtje dat je van de ene naar de andere kunt slipstreamen, maar die met de skyline lukt me niet omdat er achteraan 4 in een groepje rijden, met een ver voorop. Als ik probeer er alleen heen te rijden geraak ik nooit boven de 260 per uur. Als ik echter gewoon in ene zijn gat blijf porren, kunnen we tot 272 gaan, en in de bochten remmen zij weer af tot 260, maar toch rij ik op de eerste manier snellere tijden, maar nog niet snel genoeg om te winnen. Heeft iemand van jullie deze mission er al opzitten? en hoe hebben jullie dat gedaan? want het lukt bij mij maar niet .
        Alle anderen zijn volgens mij doenbaar, mits genoeg rijden. (alleen die laatste op de nurburgring is ook best moeilijk, en duurt lang omdat je eerst 2 minuten moet wachten tot je mag rijden, en daarna nog een rondje nordschleiffe met de SLR.

Comment

Mijn garage ondertussen:

Mercedes SLR Mclaren
          Lotus Elise 111R
          HPA Motorsport Stage II R32 GOLF
          BMW M3 GTR
          DODGE CHARGER R/T
          MERCEDES 190 E 2.5 -16 EVO II
          BMW M5
          Lotus Carlton (Omega)
          Mercedes SL 65 AMG (R230)
          Mercedes CLK Touring Car
          MG TF 160
          BMW 320i Touring Car
          Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V
          Honda NSX
          Pontiac Sunfire GXP (Concept)
          Lotus Esprit Turbo HC
          Chrysler 300C

En dit allemaal na 1,5 dagen erop te spelen...

Maar ik vind de M Coupé nog altijd niet bij occasies!
          Amai, dat allemaal op één dag!.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
            Amai, dat allemaal op één dag!.
            Mijn eerste dag staat hier ook ergens, ff zoeken om te vergelijken.

Edit:

Garage na 1 dag racen

HPA Motorsports R32

BMW M3
            BMW M3 GTR Street Version
            Autobianchi 112 Abarth (ofzoiets)
            Nissan Skyline (oldtimer)
            Jaguar XJ220 LM Race Car
            Mazda 6 MPS
            Nike 2022
            Toyota Motorsport Triatlon Race Car
            Nismo Skyline

Best wel leuk spel
            Last edited by ; 24/03/2005, 21:39.

Comment

• Vraagje,
              Kun je bij elke race het niveau instellen op easy, medium, hard? als je dan easy neemt win je een andere auto dan bv bij hard? of lees ik dat verkeerd???
              Hopelijk van niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                Vraagje,
                Kun je bij elke race het niveau instellen op easy, medium, hard? als je dan easy neemt win je een andere auto dan bv bij hard? of lees ik dat verkeerd???
                Hopelijk van niet.
                Je kan niets instellen, enkel bij Arcade mode, maar daar win je geen wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                  Vraagje,
                  Hopelijk van niet.
                  Bij "rally's" moet je de parcoursen rijden in easy, medium en hard maar dat zijn allemaal aparte events.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                    Mijn eerste dag staat hier ook ergens, ff zoeken om te vergelijken.
                    Vandaag heb ik het dus ook voor het eerste keer gespeeld (maar 60 seconden of zo )
                    En ik reed met een... japanse wagen maar die ging ontzettend traag. (het was de Sunday Cup of zoiets).

Comment

• GT4 Favoritste spel.

Gran Turismo staat hoog in de Top-10 lijst:
                      1) Gran Turismo 4
                      2) Metal Gear Solid 3 - Snake Eater
                      3) Fifa Street
                      4) Ace Combat - Squadron Leader
                      ...
                      7) GTA San Andreas
                      ...
                      10) Suikoden 4
                      Bron: Gamemania

Comment

Door die 2de race bij Special Conditions te doen, die jij mij had gezegd dat ik die moest doen!

.. En dan die rallywagen daar, da je krijgt gewoon verkopen, die had een waarde van 216.000 Credits ofzo iets, die gewoon verkopen en terug opnieuw doen, dan geraak je gemakkelijk aan geld! Zelfs héél gemakkelijk!

Bedankt voor die tip, ik amuseer me kostelijk met mijn

TVR Speed Six
                        Lancer Evo '02
                        Mercedes Evo
                        SL 65 AMG
                        BMW M3 CSL
                        ...

Comment

• Toenstraks een Rondje Nurburgring in 6.45.XXX! Met een Mercedes CLK DTM met 600 pk

Woehoew!

Comment

• Ik ben nu net begonnen en heb maar iets in de 3.000cr Heb nog niet eens geld om een lupo'tje of zo te kopen.

Ik heb geprobeerd een foto te nemen met een datakabel verbonden met mijn GSM maar lukte niet. Zal het met een MP-3 speler gaan? Of MOET dat met een usb-stick

Comment

• ik doe eerst al die merk events, sommige zijn wel eentonig.

gewoon je wagen tunen, b-spec aan, speed up race 3x en let the cash flow

heb me vandaag een nieuwe Ford GT gekocht, lekkere bak, mooi geluid, snel maar remmen konden iets beter en enorm zwaar in de bochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                Toenstraks een Rondje Nurburgring in 6.45.XXX! Met een Mercedes CLK DTM met 600 pk

Woehoew!
                                Ik heb dat nu ook eens gedaan met een Audi A3 3.2. (voor het eerste keer)
                                Ik heb in 9min.25sec. het volledige parcour afgelegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                  ik doe eerst al die merk events, sommige zijn wel eentonig.

gewoon je wagen tunen, b-spec aan, speed up race 3x en let the cash flow

heb me vandaag een nieuwe Ford GT gekocht, lekkere bak, mooi geluid, snel maar remmen konden iets beter en enorm zwaar in de bochten.
                                  Dat van da B-spec eh, snap ik er niets van! Wat is er de bedoeling ervan?
                                  Mja, toch eens eerst de handleiding lezen

Die Arcade mode vind ik wel plezant. De GT-mode is stuk moeilijker en uitdagender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                    Dat van da B-spec eh, snap ik er niets van! Wat is er de bedoeling ervan?
                                    Mja, toch eens eerst de handleiding lezen

Die Arcade mode vind ik wel plezant. De GT-mode is stuk moeilijker en uitdagender
                                    heel gemakkelijk.

staat allemaal in de manual denk ik

Comment

• ik ga er mij dit weekend achter

kan ik eindelijk dit speelgoedje es gebruiken

Comment

• de lotus elise 111R is een echte aanrader
                                        je wint de spider/roadster en de MR races met je vingers in je neus
                                        en hij kan mee doen aan world compact car en british lightweight + nog eens de elise race en met veel tuning ook nog het british championschip.

serieus veel voor 51000cr niet, mijne is int geel en heeft een chipke

Comment

• wat wel raar bij de elise is dat het max vermogen vrij komt bij 7900rpm en de rode zone begint bij +-9500rpm, als je dan is op de grafiek kijkt zie je dat na 7900rpm het vermogen en het koppel sterk afneemt

ik heb is geprobeert manueel te schakelen en by 8000rpm te schakelen, maar dan zit je met ultra korte versnellingen dus moet je bijna tot 9500rpm gaan om niet voortdurent te schakelen

Comment

Working...
                                          X