55.1% maar tegenwoordig gaat het ook niet meer zo vlot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsEen SLR is beter natuurlijk
Maar men SL65 AMG is sneller, ik hem hem getuned tot 800 pk.
Men SLR heb ik standaard gelaten!
Rijdt heel goed! Hij houdt inderdaad de SLR makkelijk bij, maar mijn lievelingsauto is tot nu toe écht de 190 EVO! Hoe die de bochten aansnijdt! (met Racing/medium tyres) Door die zijn weggedrag kan ik een SLR verslaan, en een serieus gat maken met hem op de Nordschleife!!! Echt ongelooflijk, wetende dat hij 395pk heeft en een SLR 626pk... Echt een prachtig machien! Ik heb met deze auto Legends of silver arrow, N/A-cup en de Schwarzwald liga B gewonnen, en echt realistisch gereden altijd (natuurlijk!!), dus geen smerige tikjes gegeven.
De beste tijd die ik tot nu toe met de SL65 gereden heb op de ring is 6.59 min. En dan heb ik nog veel foutjes gemaakt...
De ginetta is ook niet slecht, 212pk met 413kg...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ik zit met een probleem.
Die driving mission slipstream battle met de Skyline's lukt niet. Al die andere battles rijden die wagens mooi op een rijtje dat je van de ene naar de andere kunt slipstreamen, maar die met de skyline lukt me niet omdat er achteraan 4 in een groepje rijden, met een ver voorop. Als ik probeer er alleen heen te rijden geraak ik nooit boven de 260 per uur. Als ik echter gewoon in ene zijn gat blijf porren, kunnen we tot 272 gaan, en in de bochten remmen zij weer af tot 260, maar toch rij ik op de eerste manier snellere tijden, maar nog niet snel genoeg om te winnen. Heeft iemand van jullie deze mission er al opzitten? en hoe hebben jullie dat gedaan? want het lukt bij mij maar niet.
Alle anderen zijn volgens mij doenbaar, mits genoeg rijden. (alleen die laatste op de nurburgring is ook best moeilijk, en duurt lang omdat je eerst 2 minuten moet wachten tot je mag rijden, en daarna nog een rondje nordschleiffe met de SLR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsMijn garage ondertussen:
Mercedes SLR Mclaren
Lotus Elise 111R
HPA Motorsport Stage II R32 GOLF
BMW M3 GTR
DODGE CHARGER R/T
MERCEDES 190 E 2.5 -16 EVO II
BMW M5
Lotus Carlton (Omega)
Mercedes SL 65 AMG (R230)
Mercedes CLK Touring Car
MG TF 160
BMW 320i Touring Car
Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V
Honda NSX
Pontiac Sunfire GXP (Concept)
Lotus Esprit Turbo HC
Chrysler 300C
En dit allemaal na 1,5 dagen erop te spelen...
Maar ik vind de M Coupé nog altijd niet bij occasies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyAmai, dat allemaal op één dag!.
Edit:
Garage na 1 dag racen
HPA Motorsports R32
BMW M3
BMW M3 GTR Street Version
Autobianchi 112 Abarth (ofzoiets)
Nissan Skyline (oldtimer)
Jaguar XJ220 LM Race Car
Mazda 6 MPS
Nike 2022
Toyota Motorsport Triatlon Race Car
Nismo Skyline
Best wel leuk spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesVraagje,
Kun je bij elke race het niveau instellen op easy, medium, hard? als je dan easy neemt win je een andere auto dan bv bij hard? of lees ik dat verkeerd???
Hopelijk van niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesVraagje,
Kun je bij elke race het niveau instellen op easy, medium, hard? als je dan easy neemt win je een andere auto dan bv bij hard? of lees ik dat verkeerd???
Hopelijk van niet.moet je de parcoursen rijden in easy, medium en hard maar dat zijn allemaal aparte events.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanMijn eerste dag staat hier ook ergens, ff zoeken om te vergelijken.)
En ik reed met een... japanse wagen maar die ging ontzettend traag. (het was de Sunday Cup of zoiets).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsDoor die 2de race bij Special Conditions te doen, die jij mij had gezegd dat ik die moest doen!
.. En dan die rallywagen daar, da je krijgt gewoon verkopen, die had een waarde van 216.000 Credits ofzo iets, die gewoon verkopen en terug opnieuw doen, dan geraak je gemakkelijk aan geld! Zelfs héél gemakkelijk!
Bedankt voor die tip, ik amuseer me kostelijk met mijn
TVR Speed Six
Lancer Evo '02
Mercedes Evo
SL 65 AMG
BMW M3 CSL
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonik doe eerst al die merk events, sommige zijn wel eentonig.
gewoon je wagen tunen, b-spec aan, speed up race 3x en let the cash flow
heb me vandaag een nieuwe Ford GT gekocht, lekkere bak, mooi geluid, snel maar remmen konden iets beter en enorm zwaar in de bochten.
Mja, toch eens eerst de handleiding lezen
Die Arcade mode vind ik wel plezant. De GT-mode is stuk moeilijker en uitdagender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyDat van da B-spec eh, snap ik er niets van! Wat is er de bedoeling ervan?
Mja, toch eens eerst de handleiding lezen
Die Arcade mode vind ik wel plezant. De GT-mode is stuk moeilijker en uitdagender
staat allemaal in de manual denk ik
Comment
-
de lotus elise 111R is een echte aanrader
je wint de spider/roadster en de MR races met je vingers in je neus
en hij kan mee doen aan world compact car en british lightweight + nog eens de elise race en met veel tuning ook nog het british championschip.
serieus veel voor 51000cr niet, mijne is int geel en heeft een chipke
Comment
-
wat wel raar bij de elise is dat het max vermogen vrij komt bij 7900rpm en de rode zone begint bij +-9500rpm, als je dan is op de grafiek kijkt zie je dat na 7900rpm het vermogen en het koppel sterk afneemt
ik heb is geprobeert manueel te schakelen en by 8000rpm te schakelen, maar dan zit je met ultra korte versnellingen dus moet je bijna tot 9500rpm gaan om niet voortdurent te schakelen
Comment
Comment