Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vanavond heb ik de ps2 van mijn vriendin voor een maand, omdat haar broer toch de examens nadert, en dan kan hij niet teveel afgeleid worden als die ps2 daar niet staat.
dus ik spreek jullie wel binnen een paar dagen ...
ik spreek jullie maandag avond wel
(als het mee zit)
ik heb gehoord dat je als je een rijbewijs haalt ook een auto krijgt
is da waar?
Ik heb het sinds daarnet.Nice.En ik heb al 2 auto's.Natuurlijk de Golf V GTI(int zwart)Die moest ik hebben.En een BMW M3.Nu al goed voor rond de 400pk.
Ik heb het sinds daarnet.Nice.En ik heb al 2 auto's.Natuurlijk de Golf V GTI(int zwart)Die moest ik hebben.En een BMW M3.Nu al goed voor rond de 400pk.
pfff, ga gewoon naar (ik zeg maar iets )M2 Shopping Center en koop hem en die wat je maandag krijgt, geef je maar aan mij. Ik betaal dat wel
Als ik het op voorhand wist dat het zo lang ging duren had ik het ten eerste al sowieso niet gedaan
Maja, nu kan ik nog wel effe die 2 dagen wachten...
Hopelijk gaat morgen de marderforum meeting door, dan gaat de zondag sneller voorbij
Ik heb gisteren de 25% gehaald en een Audi Nuvolari gewonnen. De Endurance hall is ook open dan. Vandaag snel mijn Chapparal 2J (hoekige can-am car met 2ventilatoren in de kont), die stage 4turbo eraf gehaald voor een lagere band en brandstof consumptie, wat aan de final gear gepruld van de 3bak zodat er geen weelspin is in eerste en begonnen aan de Grand Valley 300miles een race van 60 ronden . Het was aanvankelijk de bedoeling om in 4pitstops te rijden met bij elke pitstop een wissel van A naar B-spec. Ik had de eerste 15 rondes gereden pitstop ingelast, B-spec de volgende 15 ronden laten rijden. Daarna weer een pitstop genomen, terug zelf gereden maar om een of andere reden was er niet bijgetankt en ik had nog maar 3streepjes fuel in de tank en die wagen zuipt als een beest dus volgende ronde weer binnen en getankt. Daarna verder gereden tot ronde 45 en dan B-spec laten rijden tot ronde 59, die laatste ronde heb ik nog zelf gereden voor de eer. Ik heb 400.000 credits gewonnen en een Auto-Union streamliner als prizecar.
Die kar kan ik nog gebruiken in het european clasic car event ofzo.
Ik heb gisteren de 25% gehaald en een Audi Nuvolari gewonnen. De Endurance hall is ook open dan. Vandaag snel mijn Chapparal 2J (hoekige can-am car met 2ventilatoren in de kont), die stage 4turbo eraf gehaald voor een lagere band en brandstof consumptie, wat aan de final gear gepruld van de 3bak zodat er geen weelspin is in eerste en begonnen aan de Grand Valley 300miles een race van 60 ronden . Het was aanvankelijk de bedoeling om in 4pitstops te rijden met bij elke pitstop een wissel van A naar B-spec. Ik had de eerste 15 rondes gereden pitstop ingelast, B-spec de volgende 15 ronden laten rijden. Daarna weer een pitstop genomen, terug zelf gereden maar om een of andere reden was er niet bijgetankt en ik had nog maar 3streepjes fuel in de tank en die wagen zuipt als een beest dus volgende ronde weer binnen en getankt. Daarna verder gereden tot ronde 45 en dan B-spec laten rijden tot ronde 59, die laatste ronde heb ik nog zelf gereden voor de eer. Ik heb 400.000 credits gewonnen en een Auto-Union streamliner als prizecar.
Die kar kan ik nog gebruiken in het european clasic car event ofzo.
Ah, dus je kan B-spec je endurance laten rijden ofwat? En die gaat dan niet van de baan die wagen?
Want ik heb een beetje schrik om die 3 24h races te rijden kdenk niet dat ik dat volhou
Hier een overzicht van de wagens die ik al gewonnen heb, en waar ik ze gewonnen heb.
LICENCE CENTRE: International B : NIKE One 2022
International A : NISMO 270R '94 (S14)
BEGINNER HALL: Sunday Cup : AUTOBIANCHI A112 Abarth '79
FF Challenge : MAZDA Atenza Concept '01
FR Challenge : NISSAN SKYLINE 2000GT-B '67
4WD Challenge : TOYOTA Motor Triathlon Race Car '04
MR Challenge : LOTUS Esprit Turbo HC '87
Light Weight K Cup : GINETTA G4 '64
Spider & Roadster : CHRYSLER Prowler '02
Sport Truck Race : CHEVROLET Silverado SST Concept '02
PROFESSIONAL HALL: Clubman Cup : MAZDA Mazdaspeed Atenza '05
Tuning Car Grand Prix : NISSAN OPTION Stream Z '04
Race of NA Sports : HONDA NSX-R Concept '01
Race of Turbo Sports : MAZDA BP FALKEN RX-7 (D1GP) '03
Boxer Spirit : RUF CTR Yellow Bird '87
World Compact Car Race : HONDA S800 RSC Race Car '68 JAPANESE HALL: Japanese Championship : NISSAN Fairlady Z Concept LM Race Car '02
Japanese GT Championship : NISSAN MOTUL PITWORK Z (JGTC) '04 EUROPEAN HALL: European Championship : JAGUAR XJ220 LM Edition '01
British GT Cup : JAGUAR E-Type Coupe '61
British Light Weight Car Race : LOTUS Europa Special '71
German Touring Car Championship : MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98 French Championship : CITROEN 2CV Type-A '54 European Hot Hatch Car Championship : VOLVO 240 GLT Estate '88
Schwarzwald League A : BMW M3 GTR Race Car '01
Schwarzwald League B : MERCEDES-BENZ AMG 190E 2.5 16V Evolution II (DTM) '92 AMERICAN HALL: American Muscle Car Championship : CHEVROLET Chevelle SS 454 '70 SPECIAL CONDITION HALL (EASY): Rally d' Umbria : CADILLAC CIEN '02
Rally d' Capri : TOYOTA RSC Rally Raid Car '02
Grand Canyon : FORD RS200 '84
Ice Arena : TOYOTA RSC '01
Chamoni : INFINITI FX45 Concept '02
George Paris : ALPINE A310 1600VE '73
Swiss Alps : MITSUBISHI CZ-3 Tarmac '01
Tahiti : RENAULT 5 Turbo '80
Tsukuba Circuit : MAZDA RX-8 Concept (Type-I) '01
Cathedral Rocks (Trail I) : LAND ROVER Range Stormer Concept '04 SPECIAL CONDITION HALL (NORMAL): Rally d' Umbria : LANCIA Delta HF Integrale Rally Car '92
Rally d' Capri : SUBARU IMPREZA Rally Car Prototype '01
SPECIAL CONDITION HALL (HARD): Rally d' Umbria : LANCIA Delta S4 Rally Car '85
Rally d' Capri : FORD RS200 Rally Car '85 Manufacturers Race Event
Asia
NISSAN: 'Z' Club : NISSAN Fairlady 240ZG (HS30) '71 SUBARU: Race of Pleiades : SUBARU IMPREZA Super Touring Car '01 United States of America
CHRYSLER: Crossfire Trophy : DODGE VIPER GTSR Concept '00 Europe
ASTON MARTIN: Aston Martin Festival : ASTON MARTIN DB9 Coupe '03 AUDI: Tourist Trophy : AUDI Le Mans Quattro '03
BMW: BMW 1 Series Trophy : BMW 2002 Turbo '73
'M' Club : BMW M3 GTR '03
CITROEN: 2HP-2CV : CITROEN 2CV Type-A '54
MERCEDES-BENZ: Legend of Silver Arrow : MERCEDES-BENZ CLK Touring Car (D2 DTM) '00
SL Challenge : MERCEDES-BENZ 300 SL Coupe '54 MINI: Mini.Mini Battle : MARCOS Mini Marcos GT '70 Percent Complete: 25%: Audi Nuvolari
In het totaal zit ik nu aan 62 wagens, maar kan dit weekend niet rijden spijtig genoeg, maar ik zal wel laten weten als ik nog races win welke wagen je er wint.
Comment