Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    vanavond heb ik de ps2 van mijn vriendin voor een maand, omdat haar broer toch de examens nadert, en dan kan hij niet teveel afgeleid worden als die ps2 daar niet staat.

dus ik spreek jullie wel binnen een paar dagen ...
    ik spreek jullie maandag avond wel
    (als het mee zit)

ik heb gehoord dat je als je een rijbewijs haalt ook een auto krijgt
    is da waar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael
      ik spreek jullie maandag avond wel
      (als het mee zit)

ik heb gehoord dat je als je een rijbewijs haalt ook een auto krijgt
      is da waar?
      jup, zelfs al heb je enkel brons

Comment

Een vraagje:
        Met welke cars mag je aan de slag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
          jup, zelfs al heb je enkel brons
          dat heb ik ook altijd
          ik kan niet echt goed rijden vooral de rijbewijzen niet
          ik heb op gt3 nog maar 1zilveren de rest is brons

Comment

dat heb ik ook altijd
            ik kan niet echt goed rijden vooral de rijbewijzen niet
            ik heb op gt3 nog maar 1zilveren de rest is brons
            dat staat nog op het programma, nu voorlopig 5 goud, 10 zilver en de rest brons...

K heb nu ook de BMW 2002 Turbo

Comment

Ik heb het sinds daarnet.Nice.En ik heb al 2 auto's.Natuurlijk de Golf V GTI(int zwart)Die moest ik hebben.En een BMW M3.Nu al goed voor rond de 400pk.

Comment

Grrrr, jullie maken me weer ongeduldig

*kruist vingers voor maandag*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                  Ik heb het sinds daarnet.Nice.En ik heb al 2 auto's.Natuurlijk de Golf V GTI(int zwart)Die moest ik hebben.En een BMW M3.Nu al goed voor rond de 400pk.
                  toch geen gti he
                  zo een rammelkar

Comment

toch geen gti he
                    zo een rammelkar
                    Helaba!Tss,al eens mee gereden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                      Grrrr, jullie maken me weer ongeduldig

*kruist vingers voor maandag*
                      pfff, ga gewoon naar (ik zeg maar iets )M2 Shopping Center en koop hem en die wat je maandag krijgt, geef je maar aan mij. Ik betaal dat wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                        pfff, ga gewoon naar (ik zeg maar iets )M2 Shopping Center en koop hem en die wat je maandag krijgt, geef je maar aan mij. Ik betaal dat wel
                        Als ik het op voorhand wist dat het zo lang ging duren had ik het ten eerste al sowieso niet gedaan
                        Maja, nu kan ik nog wel effe die 2 dagen wachten...

Hopelijk gaat morgen de marderforum meeting door, dan gaat de zondag sneller voorbij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                          Helaba!Tss,al eens mee gereden?
                          was maar een grap he

Comment

welke is nu de beste

E55amg of M5?

ik zou zeggen de amg door het hoge koppel

Comment

M5 zal een betere wegligging hebben

Maar de E55 komt er bij mij toch in hoor

Comment

En de RS6 zal de snelste zijn, zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                  En de RS6 zal de snelste zijn, zeker
                                  De snelste in de carwash, ja

Comment

Ik heb gisteren de 25% gehaald en een Audi Nuvolari gewonnen. De Endurance hall is ook open dan. Vandaag snel mijn Chapparal 2J (hoekige can-am car met 2ventilatoren in de kont), die stage 4turbo eraf gehaald voor een lagere band en brandstof consumptie, wat aan de final gear gepruld van de 3bak zodat er geen weelspin is in eerste en begonnen aan de Grand Valley 300miles een race van 60 ronden . Het was aanvankelijk de bedoeling om in 4pitstops te rijden met bij elke pitstop een wissel van A naar B-spec. Ik had de eerste 15 rondes gereden pitstop ingelast, B-spec de volgende 15 ronden laten rijden. Daarna weer een pitstop genomen, terug zelf gereden maar om een of andere reden was er niet bijgetankt en ik had nog maar 3streepjes fuel in de tank en die wagen zuipt als een beest dus volgende ronde weer binnen en getankt. Daarna verder gereden tot ronde 45 en dan B-spec laten rijden tot ronde 59, die laatste ronde heb ik nog zelf gereden voor de eer. Ik heb 400.000 credits gewonnen en een Auto-Union streamliner als prizecar.
                                    Die kar kan ik nog gebruiken in het european clasic car event ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                      Ik heb gisteren de 25% gehaald en een Audi Nuvolari gewonnen. De Endurance hall is ook open dan. Vandaag snel mijn Chapparal 2J (hoekige can-am car met 2ventilatoren in de kont), die stage 4turbo eraf gehaald voor een lagere band en brandstof consumptie, wat aan de final gear gepruld van de 3bak zodat er geen weelspin is in eerste en begonnen aan de Grand Valley 300miles een race van 60 ronden . Het was aanvankelijk de bedoeling om in 4pitstops te rijden met bij elke pitstop een wissel van A naar B-spec. Ik had de eerste 15 rondes gereden pitstop ingelast, B-spec de volgende 15 ronden laten rijden. Daarna weer een pitstop genomen, terug zelf gereden maar om een of andere reden was er niet bijgetankt en ik had nog maar 3streepjes fuel in de tank en die wagen zuipt als een beest dus volgende ronde weer binnen en getankt. Daarna verder gereden tot ronde 45 en dan B-spec laten rijden tot ronde 59, die laatste ronde heb ik nog zelf gereden voor de eer. Ik heb 400.000 credits gewonnen en een Auto-Union streamliner als prizecar.
                                      Die kar kan ik nog gebruiken in het european clasic car event ofzo.
                                      Ah, dus je kan B-spec je endurance laten rijden ofwat? En die gaat dan niet van de baan die wagen?
                                      Want ik heb een beetje schrik om die 3 24h races te rijden kdenk niet dat ik dat volhou

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                        M5 zal een betere wegligging hebben

Maar de E55 komt er bij mij toch in hoor

Same here:

BMW plakt heel goed op de baan

Heel goeie auto om mee te rijden

Maar de E55 koop ik ook want het is een beauty

Comment

• Hier een overzicht van de wagens die ik al gewonnen heb, en waar ik ze gewonnen heb.

LICENCE CENTRE:
                                          International B : NIKE One 2022
                                          International A : NISMO 270R '94 (S14)

BEGINNER HALL:
                                          Sunday Cup : AUTOBIANCHI A112 Abarth '79
                                          FF Challenge : MAZDA Atenza Concept '01
                                          FR Challenge : NISSAN SKYLINE 2000GT-B '67
                                          4WD Challenge : TOYOTA Motor Triathlon Race Car '04
                                          MR Challenge : LOTUS Esprit Turbo HC '87
                                          Light Weight K Cup : GINETTA G4 '64
                                          Spider & Roadster : CHRYSLER Prowler '02
                                          Sport Truck Race : CHEVROLET Silverado SST Concept '02

PROFESSIONAL HALL:
                                          Clubman Cup : MAZDA Mazdaspeed Atenza '05
                                          Tuning Car Grand Prix : NISSAN OPTION Stream Z '04
                                          Race of NA Sports : HONDA NSX-R Concept '01
                                          Race of Turbo Sports : MAZDA BP FALKEN RX-7 (D1GP) '03
                                          Boxer Spirit : RUF CTR Yellow Bird '87
                                          World Compact Car Race : HONDA S800 RSC Race Car '68

JAPANESE HALL:
                                          Japanese Championship : NISSAN Fairlady Z Concept LM Race Car '02
                                          Japanese GT Championship : NISSAN MOTUL PITWORK Z (JGTC) '04

EUROPEAN HALL:
                                          European Championship : JAGUAR XJ220 LM Edition '01
                                          British GT Cup : JAGUAR E-Type Coupe '61
                                          British Light Weight Car Race : LOTUS Europa Special '71
                                          German Touring Car Championship : MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98

French Championship : CITROEN 2CV Type-A '54
                                          European Hot Hatch Car Championship : VOLVO 240 GLT Estate '88
                                          Schwarzwald League A : BMW M3 GTR Race Car '01
                                          Schwarzwald League B : MERCEDES-BENZ AMG 190E 2.5 16V Evolution II (DTM) '92

AMERICAN HALL:
                                          American Muscle Car Championship : CHEVROLET Chevelle SS 454 '70

SPECIAL CONDITION HALL (EASY):
                                          Rally d' Umbria : CADILLAC CIEN '02
                                          Rally d' Capri : TOYOTA RSC Rally Raid Car '02
                                          Grand Canyon : FORD RS200 '84
                                          Ice Arena : TOYOTA RSC '01
                                          Chamoni : INFINITI FX45 Concept '02
                                          George Paris : ALPINE A310 1600VE '73
                                          Swiss Alps : MITSUBISHI CZ-3 Tarmac '01
                                          Tahiti : RENAULT 5 Turbo '80
                                          Tsukuba Circuit : MAZDA RX-8 Concept (Type-I) '01
                                          Cathedral Rocks (Trail I) : LAND ROVER Range Stormer Concept '04

SPECIAL CONDITION HALL (NORMAL):
                                          Rally d' Umbria : LANCIA Delta HF Integrale Rally Car '92
                                          Rally d' Capri : SUBARU IMPREZA Rally Car Prototype '01

SPECIAL CONDITION HALL (HARD):
                                          Rally d' Umbria : LANCIA Delta S4 Rally Car '85
                                          Rally d' Capri : FORD RS200 Rally Car '85

Manufacturers Race Event

Asia

NISSAN:
                                          'Z' Club : NISSAN Fairlady 240ZG (HS30) '71

SUBARU:
                                          Race of Pleiades : SUBARU IMPREZA Super Touring Car '01

United States of America

CHRYSLER:
                                          Crossfire Trophy : DODGE VIPER GTSR Concept '00

Europe

ASTON MARTIN:
                                          Aston Martin Festival : ASTON MARTIN DB9 Coupe '03

AUDI:
                                          Tourist Trophy : AUDI Le Mans Quattro '03

BMW:
                                          BMW 1 Series Trophy : BMW 2002 Turbo '73
                                          'M' Club : BMW M3 GTR '03

CITROEN:
                                          2HP-2CV : CITROEN 2CV Type-A '54

MERCEDES-BENZ:
                                          Legend of Silver Arrow : MERCEDES-BENZ CLK Touring Car (D2 DTM) '00
                                          SL Challenge : MERCEDES-BENZ 300 SL Coupe '54

MINI:
                                          Mini.Mini Battle : MARCOS Mini Marcos GT '70

Percent Complete:

25%: Audi Nuvolari

In het totaal zit ik nu aan 62 wagens, maar kan dit weekend niet rijden spijtig genoeg, maar ik zal wel laten weten als ik nog races win welke wagen je er wint.

Comment

Working...
                                          X