Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kwil juist beginnen
    camaro met 505pk en 1000nm met nos
    mijn tegenstanders:
    fiat 500f
    alfa romeo guilia sprint x2
    alfa romeo spider
    vw karmahn

150000cr weg gesmeten

Comment

• Ik heb het 1000 miles kampioenschap gewonnen volledig in A-spec.

Comment

• Yoehoew!! Goed rapport en ga hem morgen halen (Had eentje geleend maar morgen ga ik hem 'echt' kopen!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
          Ik heb het 1000 miles kampioenschap gewonnen volledig in A-spec.
          met welke auto?
          die b-spec rijd wel beter als mij maar toch slipt hij enorm veel
          ik heb opgezocht dat je een guile sprint speciale wint
          geweldige prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
            met welke auto?
            die b-spec rijd wel beter als mij maar toch slipt hij enorm veel
            ik heb opgezocht dat je een guile sprint speciale wint
            geweldige prijs
            Ik heb een AC Cobra gebruikt getuned tot 700pk.
            Die Julieta sprint speciale is wel een mooie wagen. Maar het is vooral die 150.000 per race en de bonus van 300.000 waarvoor dat ik die 4 endurences gereden heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
              de lotus elise 111R is een echte aanrader
              je wint de spider/roadster en de MR races met je vingers in je neus
              en hij kan mee doen aan world compact car en british lightweight + nog eens de elise race en met veel tuning ook nog het british championschip.

serieus veel voor 51000cr niet, mijne is int geel en heeft een chipke
              Moet je hem tunen om te kunnen winnen ? Of lukt het met een standaard exemplaar ook ?
              Ik wil graag mijn winning percentage hoog houden (tot nu toe, aan 6%, nog steeds 100%, maar ja ... )

Wat is een goeie rallyauto om te beginnen ? Allez, een auto om die special conditions mee te rijden ...

Thx !
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                Moet je hem tunen om te kunnen winnen ? Of lukt het met een standaard exemplaar ook ?
                Ik wil graag mijn winning percentage hoog houden (tot nu toe, aan 6%, nog steeds 100%, maar ja ... )

Wat is een goeie rallyauto om te beginnen ? Allez, een auto om die special conditions mee te rijden ...

Thx !
                Rij gewoon die tweede uit, dan krijg je een of andere toyota die >200.000 credits waard is. Die kan je gebruiken (het is een rallycar) , of verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                  (het is een rallycar)
                  Correctie: lelijke rallycar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    Lijkt een beetje op een mestkever vind ik.

Comment

• Wat is de beste Aston? Ik heb juist de DB9 gekocht, ik denk dat die toch nog beter zal rijden dan de Vanquish...
                      nls2000

Comment

Maar levert lekker veel geld op

Maar inderdaad: hij is lelijk

Comment

Rij gewoon die tweede uit, dan krijg je een of andere toyota die >200.000 credits waard is. Die kan je gebruiken (het is een rallycar) , of verkopen.
                          Moest ge dat nu echt verklappen
                          Achja ze zouden der toch achtergekomen zijn :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                            Moest ge dat nu echt verklappen
                            Achja ze zouden der toch achtergekomen zijn :p
                            Da's echt een zalige truc om rap aan veel geld te raken

Comment

Da's echt een zalige truc om rap aan veel geld te raken
                              Cheats toch ook ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                Cheats toch ook ?
                                er bestaan geen cheats voor GT4.

je kan het spel wel hacken met een GameShark of een XPloder.

soit, heb mij een grijze SLR gekocht, andere remmen erop met andere velgen + RM/RM banden.

-> schitterende auto.

zit momenteel aan 38.5%, bezig aan Special conditions "normal" met een RSC (ja ook die rally )

EDIT: inzien van dwaze fout
                                Last edited by ; 26/03/2005, 00:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                  bezig aan Special conditions "normal" met een SLR (ja ook die rally )
                                  No way josé, op een SLR passen geen dirt en snow banden...

Je kan wel in de regen rijden, maar verder dan dat gaat het rally avontuur niet.

Comment

• Kan er hier iemand goed rallyrijden. Ik bedoel dus offroad niet op tarmac.

Comment

No way josé, op een SLR passen geen dirt en snow banden...

Je kan wel in de regen rijden, maar verder dan dat gaat het rally avontuur niet.
                                      ? wtf? wie heeft het over de SLR? ik heb het over die RSC.

Edit: whooooooooooooooooooops , zat precies met mijn gedachten ergens anders. ik bedoelde dus RSC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                        ? wtf? wie heeft het over de SLR? ik heb het over die RSC.

Edit: whooooooooooooooooooops , zat precies met mijn gedachten ergens anders. ik bedoelde dus RSC.
                                        Het is u vergeven :win: iedereen mist wel eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                          Kan er hier iemand goed rallyrijden. Ik bedoel dus offroad niet op tarmac.
                                          Nee, toch niet met die RSC.

Het ding glijdt veel te hard, elke bocht moet je keihard remmen om te kunnen sturen, en dan komt de AI weer voorbij (vooral op ice)...
                                          En dan is er die stomme 5 seconden regel...
                                          Nu weet ik niet of het aan de auto ligt (eens de Lancia gaan proberen) of aan GT4 zelf, als het niet aan de auto ligt, dan heeft PD toch een steek laten vallen hier...
                                          Naja, voor een rallyspel koop ik wel Colin McRae ofzo, hoewel daar de handling ook wel fake is.

Comment

Working...
                                          X