Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat staat er allemaal in, maar er stond: 'No modifications', niet non tuned cars, want met mijn Mini heb ik dus wel mogen meedoen, en daar stond dat ook allemaal op...
heb dat ook gehad bij die allfrench club ofzo, reed daar met clio van 415pk ^^
en mocht ook gewoon
seg ik heb ook een vraagje ; ik heb de mijne pas en waarmee mag je beginnen? Mag je vrij kiezen of moet je eerst die 'Lincence' gedoe uitspelen?
Hoe zijn jullie allemaal begonnen?
Met welke auto?
doe eerst de license
dan heb je al 4 auto's: lupp, pontiac concept, nike 2022 en de nismo 270R
de lupo is goed voor compact en lightweight races, de nike is niks waard dus verkopen, de pontiac kan de FF races rijden, de nismo 270R kan met zijn 270pk de sunday, FR, turbo, special conditions wel vrij makkelijk winnen (anders steek er een turbo op)
met die 270R moet je de japanse '90 challenge rijden dan win je een nismo 400R daar mee win je de 4wd cup en nog wat dingen
hoe driften jullie?
welke banden gebruik je, en hoe zet je de ophanging, downforce etc...
Met de Ginetta G4 gebeurt het vanzelf
Maar als je het echt wilt uitlokken:
Keiharde (mss zelfs van die gratis eco banden) vanachter, alle electronische **** uit, vering vanachter keihard zetten en downforce vanachter op het laagste.
Keiharde (mss zelfs van die gratis eco banden) vanachter, alle electronische **** uit, vering vanachter keihard zetten en downforce vanachter op het laagste.
En dan gaan rijden en driften maar!
ik heb is 212pk in die ginetta gepropt
man da ding is nie normaal
ik wil geen rotzooi in mijn garage, ik verkoop alle concept car, int echt kan je er ook nie mee rijden
lol 0_o
steeds fun om zelfs na de gt mode met de auto's tg elkaar te rijden, vind het maar beetje dom dat je al die wagens wegdoet :/ maar ieder zijn goesting uiteraard
Zo heb het me nu ook ff aangeschaft, net drie rijbewijzen (licenties) gehaald.
1 race'je in de sunday cup gewonnen met een pontiac of zoiet.. vond het dan wel eventjes genoeg voor vandaag
Comment