Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
    Allé! Ik vind die zijn sound juist prachtig! Ik heb hem wel getuned, misschien daarmee. (Alhoewel Aston Martin's toch bekend staan om hun sound)
    De M5 verliest zijn prachtige geluid als je een race uitlaat zet
    Terwijl het bij de meeste auto's andersom is, met een race uitlaat klinken ze beter

@Simon: gas doseren met de controller is toch niet moeilijk?
    De knopjes zijn analoog en als dat niet genoeg is dan neem je toch gewoon de de R3 joystick?
    Die gebruik ik de laatste tijd ook en rijdt een stuk soepeler!

Comment

Allé! Ik vind die zijn sound juist prachtig! Ik heb hem wel getuned, misschien daarmee. (Alhoewel Aston Martin's toch bekend staan om hun sound)
      idem, de DB9 heeft een heerlijke sound.

het probleem bij GT4 is dat je je boxen echt luid moet zetten voor het écht goed te horen.

Comment

Hij klinkt te beschaafd (standaard toch) dat "Tom Jones die de zeep opraapt" geluid zoals Jeremy Clarkson het noemt zit er niet in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          Hij heeft wel degelijk een 5de versnelling bij mij...
          bij mij ook maar dan in arcade mode.

net ontdekt

Comment

De M5 verliest zijn prachtige geluid als je een race uitlaat zet
            Terwijl het bij de meeste auto's andersom is, met een race uitlaat klinken ze beter

@Simon: gas doseren met de controller is toch niet moeilijk?
            De knopjes zijn analoog en als dat niet genoeg is dan neem je toch gewoon de de R3 joystick?
            Die gebruik ik de laatste tijd ook en rijdt een stuk soepeler!
            Kon je ook uitlaten zetten bij Tuning?? Nog niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
              Kon je ook uitlaten zetten bij Tuning?? Nog niet gezien.
              natuurlijk.

je kan echt veel tweaken aan je auto hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                natuurlijk.

je kan echt veel tweaken aan je auto hoor.
                Ik heb het spel nog niet grondig doorzocht .
                heb het sinds gisteren

Comment

Ik heb het spel nog niet grondig doorzocht .
                  heb het sinds gisteren
                  ook waar, in ieder geval heb je véél te ontdekken;

btw heeft er iemand hier die Cizeta V16 (ofzo?) lijkt mij een zalige auto als je naar de motor kijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                    Hij klinkt te beschaafd (standaard toch) dat "Tom Jones die de zeep opraapt" geluid zoals Jeremy Clarkson het noemt zit er niet in.
                    Ok, gewoon een nieuwe uitlaat steken dan! Nu klinkt hij alles behalve beschaafd, bijna angstaangjagend soms (Heb hem wel volledig getuned...)
                    nls2000

Comment

Ok, gewoon een nieuwe uitlaat steken dan! Nu klinkt hij alles behalve beschaafd, bijna angstaangjagend soms (Heb hem wel volledig getuned...)
                      Hmm moet ik eens proberen. En daarna de Aston Martin cup rijden om nog een DB9 te winnen.

Comment

btw heeft er iemand hier die Cizeta V16 (ofzo?) lijkt mij een zalige auto als je naar de motor kijkt.
                        Yu

Eigelijk een miskweekte ***kar die op een Diablo wilt lijken
                        Voor de motor moet je het niet doen, en voor de wegligging al evenmin...

ziet er speciaal uit, maar rijdt als een gewone auto.

Comment

Yu

Eigelijk een miskweekte ***kar die op een Diablo wilt lijken
                          Voor de motor moet je het niet doen, en voor de wegligging al evenmin...

ziet er speciaal uit, maar rijdt als een gewone auto.
                          cool.

was de diablo niet daarop gebaseerd? en werd er niet onlangs een nieuwe V16T Spyder gelanceerd?

Comment

• @ Xius: hoe heb jij die SLR Mclaren kunnen aanschaffen . toen ik een bezoekje nam bij 'new cars' bij Mercedes kostte het ontzettend veel... maakte me zorgen of ik het echt wel zal kunnen kopen. Maar je krijgt toch veel cr. niet?

En nog iets, wat is de topsnelheid van die SLR beest?

Comment

@ Xius: hoe heb jij die SLR Mclaren kunnen aanschaffen . toen ik een bezoekje nam bij 'new cars' bij Mercedes kostte het ontzettend veel... maakte me zorgen of ik het echt wel zal kunnen kopen. Maar je krijgt toch veel cr. niet?

SLR: stock op test course: 350 km/u

een SLR rijdt wel erg goed, zéker met qualifing racing banden
                              tip:

bij de 2de rally van special conditions krijg je een RSC raid rally car, die is geloof ik 265000 Cr. waard.

een CLK-GTR is iets in de 730000 Cr waard.

Comment

SLR: stock op test course: 350 km/u

een SLR rijdt wel erg goed, zéker met qualifing racing banden
                                tip:

bij de 2de rally van special conditions krijg je een RSC raid rally car, die is geloof ik 265000 Cr. waard.
                                een CLK-GTR is iets in de 730000 Cr waard.
                                Is ie goed?
                                Ga 'k doen - verkopen - en me een chique Audi aanschaffen... bv. een Quattro of RS6!
                                maar 'k moe nog veel spelen...

Comment

Is ie goed?
                                  Ga 'k doen - verkopen - en me een chique Audi aanschaffen... bv. een Quattro of RS6!
                                  maar 'k moe nog veel spelen...
                                  je moet goed rondkijken welke races je allemaal kan doen met bv een RS6.

ja die toyota RSC is wel goed ja. maar toch verkopen, en dan terug wat racen,...

btw na 1 dag zat ik al aan 11.7%, 4.5 dagen later aan 53%

Comment

cool.

was de diablo niet daarop gebaseerd? en werd er niet onlangs een nieuwe V16T Spyder gelanceerd?
                                    Zou me niet verwonderen, de gelijkenissen zijn héél sterk.
                                    De Cizetta Moroder zou de "nieuwe" Diablo zijn, maar aangezien het design té gewaagd was hebben ze hem verzacht en zo is dan de Diablo tot stand gekomen...

Comment

je moet goed rondkijken welke races je allemaal kan doen met bv een RS6.

ja die toyota RSC is wel goed ja. maar toch verkopen, en dan terug wat racen,...

btw na 1 dag zat ik al aan 11.7%, 4.5 dagen later aan 53%
                                      Ja maar jij! Jij bent er echt verslaafd aan en staat zelfs op om 03u 's morgens om GT4 te spelen.

Comment

Zou me niet verwonderen, de gelijkenissen zijn héél sterk.
                                        De Cizetta Moroder zou de "nieuwe" Diablo zijn, maar aangezien het design té gewaagd was hebben ze hem verzacht en zo is dan de Diablo tot stand gekomen...
                                        idd, de snoet is bijna gelijk.

btw die Protomotors is LEKKER! leuk geluidje ook.

Comment

@ Xius: hoe heb jij die SLR Mclaren kunnen aanschaffen . toen ik een bezoekje nam bij 'new cars' bij Mercedes kostte het ontzettend veel... maakte me zorgen of ik het echt wel zal kunnen kopen. Maar je krijgt toch veel cr. niet?

Met veel credits
                                          Oa door ergens een japanese cup ding te rijden waar ik een 350Z LM won en die telkens verkocht...

De mijne kan een stuk boven de 400 doen, maar alleen wanneer ik op de ring of La sarthe rij, op de andere circuits zet ik een andere afstelling op.

Comment

Working...
                                          X