Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaeldan moet de ps2 nog 24h op blijven staan dus
wat houd b-spec in
B-Spec is de computer die dan in jouw plaats rijdt terwijl jij de strategieën bepaalt
BTW: zou het ook dag/nacht worden in die 24uurs racen? (it better be)
Comment
-
Heb alle rijbewijzen
Ma nog geen 1 race gereden(das vo straks
)
Maareuh heeft hier iemand al geprobeerd die special **** te rijden?
Tot en met nr. 10 gaat het maar 11 is onmogelijk. Je moet met zo'n prehistorisch beest (d8 ne toyota 2000 gt) 5 wagens inhalen op het NY circuit in 3 laps en die ander krijgen +- 40s voorsprong :s. Alleen diegene die op kop rijd krijg ik ni ingehaald
ge moogt echt geen sec. verliezen in iedere bocht. Weet iemand een oplossing :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynenAls ik dat zo hoor, raak ik zowaar gefrustreerd. Ik kan er echt niet tegen als iets me niet lukt, en dan in het bijzonder bij racegames...
ik heb het echt 20 keer geprobeert maar die toyota trueno ss met zwartemotorkap kreeg ik maar niet ingehaald he
ik reed zelf met ne trueno met 200pk en het lukte niet
Comment
-
Ik vind GT4 echt de max van een game. Er zijn echter wel nog enkele details waar ik zo m'n twijfels over heb:
-als je in arcade mode met 2 tegen elkaar zit te racen en je tegenspeler (player 2, onderaan het scherm dus) knalt tegen de muur, dan trilt heel het scherm inclusief dat van player 1, hoewel die nergens tegenaan rijdt. Wanneer player 1 ergens tegen rijdt, is er niks te zien van vibratie...
-dat vervelend en lelijk banden gepiep is er nog steeds!
-de sound van verschillende auto's is er op achteruit gegaan ivm GT3 (oa Impreza WRX bvb)
Comment
-
Nog enkele nadeeltjes :
Bij de Rally races win ik constant door gebruik te maken van het :
ik-kan-toch-niet-van-de-baan-door-de-omheining .... dus zit ik maar constant volgas te geven en de wagen scheef te leggen net voor de bochten... je komt er toch steeds op de goeie manier uit.
Geen schade aan je wagen terwijl je bvb tegen 300 km/u ergens tegenvliegt....
Het zou hard zijn als je wagen schade oploopt en je al dan niet nog kan gaan herstellen in de pits..... maar het zou wel reeël zijn....
Voor de rest :max van een game 21.8 % done
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelCITROEN:
2HP-2CV : CITROEN 2CV Type-A '54
je kan dus ook "racen" met dit ding?
turbo er opmaar zorg er voor dat je niet stopt want die heeft echt een GIGANTISCH turbogat
Het duurt zeker 10 seconden om terug te kunnen starten.
M'n laatste aankoop is een Amuse CarbonReen Skyline met 600pk en achterwielaandrijving volledig in carbon. Ik had die eerst gekocht voor de Costa Di Amalfi rally te rijden voor die prizecar omdat ik een beetje ben uitgekeken op mijn Chaparral 2J maar hij voelt vrij log aan in die nauwe haardspeldbochten, dan gebruik ik liever mijn Chaparral of mijn volledig NA getunede Amuse S2000 R1. Op een gewoon circuit schitterd hij werkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelvoor 700 wagens een schade model maken
dat gaat nooit allemaal op een dvd'tje
Is een andere mogelijkheid....
Met in de garage een lijstje van wat allemaal moet vervangen worden en het met-plezier meegedeelde prijskaartje
Comment
Comment