Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan iem. mij bij die Driving missions Slipstream battle uitleggen? Onbegonnen werk voor mij om al die auto's in te halen. Wat moet je precies doen? Al die 3lap battle's heb ik overgeslagen, overdreven moeilijk.
Straks ga ik wat cup-rijden. Ben die oefiningen beu
Ik heb eens een driving mission gedaan met een Renault Avantime. Jezus, dat rijdt slecht! Dan is het nog op La Sarthre
in GT3 heb ik ook alle endurance races zelf uitgereden.
als je de finish nadert dan kick je wel zwaar
GT3 had ook geen 24u races, daar heb ik ze ook allemaal zelf uitgereden. Daar duurden ze max 3u ofzo, 24u is wel nog wat anders!!
Begin er eens aan, na 6u rijden begin je wel eens te denken aan bspec
GT3 had ook geen 24u races, daar heb ik ze ook allemaal zelf uitgereden. Daar duurden ze max 3u ofzo, 24u is wel nog wat anders!!
Begin er eens aan, na 6u rijden begin je wel eens te denken aan bspec
Tegenwoordig noemt ie Suzuki Escudo Dirt Trial Car. Voor de rest is hij identiek aan de wagen in GT3 en GT2. Je wint hem bij Yosemite rally 1 in moeilijkheidsgraad hard.
je die cheat ook doen met een toyota GT one dacht ik.
Bwa, "cheat" .. gewoon downforce maximaal, en zo haalde je idd tot ongeveer 1400 kmh ... Was wel cool met bumpercam, je zat precies in een vliegtuig
Voor de rest: van B-spec snap ik de ******, zal mij daar nog eens mee moeten bezighouden ... Zou wel stom zijn moest ik alle endurances zelf moeten uitrijden
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Bwa, "cheat" .. gewoon downforce maximaal, en zo haalde je idd tot ongeveer 1400 kmh ... Was wel cool met bumpercam, je zat precies in een vliegtuig
Voor de rest: van B-spec snap ik de ******, zal mij daar nog eens mee moeten bezighouden ... Zou wel stom zijn moest ik alle endurances zelf moeten uitrijden
Comment