Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
    Een led die aanspringt wanneer je versnellingsbak niet meer optimaal functioneerd of wanneer je je motor overhit of.....
    Is een andere mogelijkheid....

Met in de garage een lijstje van wat allemaal moet vervangen worden en het met-plezier meegedeelde prijskaartje
    Bwa, eigelijk, de schade bij de meeste spellen (Race driver 2, Street Racing Syndicate, Colin McRae Rally,...) zijn in het begin zéér leuk en zéér knap, ook realistisch, maar na een tijdje super vervelend, zeker als je al jouw geld moet uitgeven aan reparaties alleen al

Ik vind het ideaal zoals het nu bij GT4 is, de motor slijt, het chassis slijt, de banden slijten en er is brandstofverbruik.

Wel mochten er nog verscheidene andere kosten zijn zoals onderhoud (remblokken, slijtage,...) of sponsering.

Maar langs de andere kant moet GT, GT blijven en moet het niet te veel richting NFSU ofzo gaan overhellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
      Hét staat vast dat ik hem binnen enkele weken zal krijgen!!
      Kon ik maar zeggen dat het vást staat dat ik hem maandag heb

Comment

• Ik wacht nog wel 2 weekskes dan is het vakantie en anderszijds zou ik toch gewoon de hele tijd achter de ps zitten en niets voor school doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
          Ah, dus je kan B-spec je endurance laten rijden ofwat? En die gaat dan niet van de baan die wagen?
          Want ik heb een beetje schrik om die 3 24h races te rijden kdenk niet dat ik dat volhou
          Je moet hem eerst wat trainen door gewone races te rijden die je al gewonnen had ofzo en na een tijd word hij beter en kan hij op de meeste parcours op de baan blijven en kan je endurences rijden. Ik heb vandaag al 2 edurenceraces gedaan die van grand valley en die van laguna Seca de eerste heb ik voor de heft zelf gereden, de 2e slechts 15 ronden van de 90.
          De piloot neemt pas een pitstop als de tank bijna leeg is en dan springt het scherm weer op live view en de snelheid terug op normaal of er moest een functie bestaan om die snelheid vast te zetten die ik nog niet gevonden heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
            Ik wacht nog wel 2 weekskes dan is het vakantie en anderszijds zou ik toch gewoon de hele tijd achter de ps zitten en niets voor school doen
            idem voor mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
              Ik wacht nog wel 2 weekskes dan is het vakantie en anderszijds zou ik toch gewoon de hele tijd achter de ps zitten en niets voor school doen
              Das een wijze beslissing!

Ik heb het sinds vandaag, en ik heb meteen 2 wagens gekocht (met de 100.000credits van GT3). Die Golf R32 met 550pk en een Skyline 2-de hands (wel het laatste model, ik kon het niet laten )

Zalig, en erg verslavend!

Ohja, voor de freaks, een rondje met de Z4 op de Nordschleife: 8:54. Wie doet beter?

Comment

• laat een fototje zien want ik wil bewijzen
                wil je int vervolg ook zeggen het aantal pk's en nm en het gewicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                  laat een fototje zien want ik wil bewijzen
                  We kunnen een laptime board beginnen in dit topic, ik koop binnenkort zo'n USB memorystick geval dus kan ik wel voor foto's zorgen.

Comment

laat een fototje zien want ik wil bewijzen
                    Race gereden in Arcade, volledig standaard Z4 3.0i (manueel)

Comment

• we openen een topic "ronde tijden gt4"

lekker stoefen:d
                      het gaat allemaal om respect by de mede racer
                      en wordt de nurburgring king

Comment

• De lapboard kunnen we hier wel houden hoor
                        En ik heb al een USB stick, alleen GT4 nog nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                          De lapboard kunnen we hier wel houden hoor
                          Ik ook niet

Comment

De lapboard kunnen we hier wel houden hoor

Hmmm, ik weet al waar ik eens moet komen kijken onder t verlof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                              Ik ook niet

Zielepoot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                                Hmmm, ik weet al waar ik eens moet komen kijken onder t verlof
                                Nee, mijn zus is er niet

Comment

we openen een topic "ronde tijden gt4"

lekker stoefen:d
                                  het gaat allemaal om respect by de mede racer
                                  en wordt de nurburgring king
                                  Daar moet geen nieuw topic voor gemaakt worden vind ik, we doen dat hier en xius zet dat in zijn openingspost.

Comment

Nee, mijn zus is er niet

Boeit niet, zolang je PS2 en GT4 aanwezig zijn is alles in orde

PS: je nicht is trouwens ook welkom

Comment

Boeit niet, zolang je PS2 en GT4 aanwezig zijn is alles in orde

PS: je nicht is trouwens ook welkom
                                      Bedoel je benny?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                        Bedoel je benny?

Benny is geen nicht Hij heeft daarentegen wel een erg aantrekkelijk nicht Om enige onduidelijkheid uit de weg te ruimen: zo'n ding met borsten

PS: zou het de moeite zijn om nu nog een PS2 te kopen enkel en alleen voor GT4?

Comment

Benny is geen nicht Hij heeft daarentegen wel een erg aantrekkelijk nicht Om enige onduidelijkheid uit de weg te ruimen: zo'n ding met borsten

PS: zou het de moeite zijn om nu nog een PS2 te kopen enkel en alleen voor GT4?
                                          Dat was maar een graptjen en ja het is de moeite om nog een ps2 te kopen voor gt4.

Comment

Working...
                                          X