Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, ik weet dat dit er extreem veel zijn, maar ik lieg niet ze!
Ik geloof u wel hoor .. zijn er eig. ni zoveel :p (niet da ik er meer heb)
De mijne:
Ford GT '05
Subaru Impreza Race Car
Subaru Impreza WRX STi '00
Nissan 350Z Stream Z Race Car
Lotus Esprit V8 GT '98
Lotus Esprit Turbo HC
Toyota Motor Triathlon Race Car
NIKE One 2022
Pontiac Sunfire GXP Concept
Mazda RX-7 BM Falken Race Car
DMC Delorean (Back to the future )
Chevrolet Silverrado
Ford SVT 150
En dan nog enkele Mazda's waarvan ik geen geld krijg
Ik heb er 74, u zei? (ja er zullen er nog wel zijn die meer hebben dan mij )
Ik heb er een stuk of 200. Er zijn zeker 4 pagina's met wagens waarmee ik nog niet gereden heb. Ik koop nogal veel oldtimers in 2ehands zoals Honda S500, S600 en S800, Datsun fairlady 2000, Mitsu lancer,...
kan iem. mij tips geven om aan veel geld te geraken want ik zit diep in financiële problemen
Subaru Impreza WRX STi kopen (ik kocht die zowiezo int begin )
Vind ge gemakkelijk in okkazie rond 15.000cr
Tunen (liefst turbo) tot aan 400 Pk minimum (kwestie van het niet te moeilijk hebben met de concurentie) en meedoen aan Subaru event.
Dan krijgde veeeel geld (10.000 * 5 races + 75.000 cr + ne fantastischen bak van een race car)
Ik heb er 2 bij
Chevrolet Chevelle
Chevrolet Camaro Race Car -> zaligen bak weeral en prachtige livery (iets van 600 PK)
is rally op hard niveau moeilijk?
want op normal is het ook niet zo makkelijk meer
welke is de ideale ijswagen?
Koop subaru impreza, tune hem op. Of tune een rallywagen die je wint op, en rij daarmee op hard de 1e van de yosemite rally's. (5ronden)
Daar win je een Escudo. Die tune je op, en dan mag je nog zo slecht rijden, winnen doe je toch:-)
Subaru Impreza WRX STi kopen (ik kocht die zowiezo int begin )
Vind ge gemakkelijk in okkazie rond 15.000cr
Tunen (liefst turbo) tot aan 400 Pk minimum (kwestie van het niet te moeilijk hebben met de concurentie) en meedoen aan Subaru event.
Dan krijgde veeeel geld (10.000 * 5 races + 75.000 cr + ne fantastischen bak van een race car)
Ik heb er 2 bij
Chevrolet Chevelle
Chevrolet Camaro Race Car -> zaligen bak weeral en prachtige livery (iets van 600 PK)
Ben vandaag begonnen aan Audi Events. A3 Cup
Jammer dat er zo weinig Events zijn bij Audi..
En trouwens, waar zijn die prototype's (Nuvolari, Pikes Peak) te winnen?
Comment