Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zit momenteel aan 86.2%

3 pagina's auto's.

ik ben nu bezig aan alle endurance events.

btw waarom win je in die saleen s7 challenge een Nike One 2022 terwijl je die ook wint bij die license tests? ik had gehoopd op een saleen s7 maar dan in een special color.

btw een corvette c1 in het zwart in PRACHTIG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      je zal wel AC Cars bedoelen.
      Die Shelby is ZOOO veel beter. Tering wat een sound!!
      Je kan hem idd. wel niet gebruiken bij de euro events.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
        Ik zit momenteel aan 86.2%

3 pagina's auto's.

ik ben nu bezig aan alle endurance events.

btw waarom win je in die saleen s7 challenge een Nike One 2022 terwijl je die ook wint bij die license tests? ik had gehoopd op een saleen s7 maar dan in een special color.

btw een corvette c1 in het zwart in PRACHTIG
        Was het gisteren niet iets van een 70% ; amai je speelt op een zeer snelle tempo dan. In één dag 12%;
        Hoeveel uren zit je eigenlijk. Ik krijg dat niet gedaan, mag dat niet zoooooo veel spelen
        Die ouders eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
          Die Shelby is ZOOO veel beter. Tering wat een sound!!
          Je kan hem idd. wel niet gebruiken bij de euro events.
          jup, ze delen nogtans exact hetzelfde chassis, motor en zelfs versnellingsbak.

het enige verschil is
          -stuur aan verkeerde kant
          -langere verhoudingen versnellingsbak
          -andere logo's + je kan meer kleuren kiezen

de shelby is meer gericht op dragraces, wat je ook merkt aan die kortere verhoudingen.

btw wil je een mooie sound horen? win dan een corvette C2 z06 race car, zet je tv op het max. volume en ga in een tunnel rijden en geef lichtjes gas tot max 3500rpm. bij 2900rpm klinkt hij gewoon goddelijk.
          of volgas tot aan 4000rpm in 5de

Comment

• Bij alle cabrio's zitten de bestuurders aan de rechtse kant. Waarom. Da's zo stom

Comment

• C5 zeker ipv C2 ?
              (Of zit er ook zo'n stingray geval in)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                C5 zeker ipv C2 ?
                (Of zit er ook zo'n stingray geval in)
                neen C2 hoor.

je wint die bij de Corvette cup bij America -> Chevrolet -> Events

en er zit ook een Stingray in, jammergenoeg niet de 427-motor maar wel de 350 dacht ik. kga het es checken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                  Bij alle cabrio's zitten de bestuurders aan de rechtse kant. Waarom. Da's zo stom
                  neen hoor.

bij een Corvette C1 bijvoorbeeld niet.

Comment

• Ik heb nu eindelijk een wagen gewonnen waarmee ik de 1000 miles kan beginnen rijden.
                    Ik heb even gekeken naar die races...
                    25 rondjes op de Nurburgring
                    Hoe lang doe je daarover? Pfff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
                      Ik heb nu eindelijk een wagen gewonnen waarmee ik de 1000 miles kan beginnen rijden.
                      B-spec heeft dit voor mij gedaan, ik heb zelf geen zin om dit allemaal zelf te doen, zo'n lange afstanden

Comment

• je komt 6uur niet op het forum en je moet meteen 3 pagina's lezen! leuk
                        Dus als ik het begrijp als je bij een merk zelf de events doet bv clio cup, dan krijg je op het einde een auto erbij?
                        zo ga nu ff de tuin omgraven :s:d
                        laters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
                          Ik heb nu eindelijk een wagen gewonnen waarmee ik de 1000 miles kan beginnen rijden.
                          Ik heb er iets van een 3uur en 30min. aan bezig gezeten.(aan dat 1ste circuit)

ik heb ze allemaal ik A-Spec gereden met soms eens 2 à 3 rondjes B-spec.

Comment

• Ik heb nu alle races van de 1000 miles gedaan, maar ik ben de 1ste vergeten, waar je veel credits wint,niet? moet ik ze nu allemaal opnieuw doen of kan ik die alleen terug doen?

Comment

• je wint 150000 per race en 300000 als je ze alle 4 wint op rij + een oude alfa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                je wint 150000 per race en 300000 als je ze alle 4 wint op rij + een oude alfa
                                Heb de oude alfa niet gewonnen en heb die 4 races goud.
                                Kzal sewes het nog eens nakijken.

Comment

• Ik heb enkel die eerste zilvere beker (dat ding met het gran turismo teken in), niet gedaan. Moet je die ook doen?

Comment

• Die zilveren kun je beter altijd doen: als je die doet, heb je de rest automatisch.

btw: krijg je ook een auto als je 50% hebt? En zo ja: welke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                      Die zilveren kun je beter altijd doen: als je die doet, heb je de rest automatisch.

btw: krijg je ook een auto als je 50% hebt? En zo ja: welke?
                                      Jaguar XJR-6

Comment

• Met welke auto reden jullie de Europe Classic Car League?

Comment

• de jag E-type is een goede of de ac/cobra
                                          ik gebruik voor de world classic car de honda s800 race car
                                          159pk in 680kg met nos op 100=>250km/u op fugi speedway '80

Comment

Working...
                                          X