Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
    ik hou de meeste voor nadat ik gt heb uitgespeeld om in arcade te racen
    als een auto in je bezit is geweest kan je hem blijven gebruiken in arcade
    ook als die verkocht is

Comment

• Ik zit bijna aan de 20% *Trots*

Comment

• Hoe neem je foto's in een replay ?

En hoe unlock je auto's voor in arcade mode ?
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          Hoe unlock je auto's voor in arcade mode ?
          Awel, je koopt een auto dat nog niet beschikbaar is in Arcade Mode, bv: een M3 CSL, daarna kan je ermee in arcade mode rijden, ook als je de M3 CSL na een tijd verkoopt, hij blijft in Arcade Mode staan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Hoe neem je foto's in een replay ?

En hoe unlock je auto's voor in arcade mode ?
            foto's nemen uit replay is enkel mogelijk in GT-mode.

Je moet gewoon photodrive selecteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
              weet jij soms hoe je met jouw eigen Gran Turismo auto's kan rijden in arcade mode? dan bedoel ik niet 2 player maar single race.
              geen id voor single race, maar ik gebruik ze voor 2player mode

@Michael: je kan em missch selecteren, maar je tuning zit er dan wel nt op

Daarnet pacecar unlocked

Comment

• De BMW M3 GTR Race Car is gewoonweg zaaaaaaalig.
                Zo een baanvastheid

Comment

• Welke tracks haten jullie ?
                  Ik El Capitan, Tokyo, New York .. vooral stadraces (behalve Seattle en die rechte New York race -> zo'n recht parcours).
                  Liefst circuitkes

Comment

• El capitan vind ik wel kewl, die stadsraces zijn alleen knap met een trage auto, of als je rustig rijdt...

Comment

• Ik zit aan 35.6 procent en heb ongveer 84 wagens.Goed spel ik heb wel een minpunt als je in een ruf rijd in de cockpit hoor je de motor nauwelijks,dit vind ik dus echt niet kunnen.Het is niet omdat die motor vanachter zit dat je hem niet hoord,integendeel.Hebben die spel ontwikkelaars dan nog nooit in een porsche(ruf) gezeten voor de rest vind ik het een fantastisch spel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                        Ik zit aan 35.6 procent en heb ongveer 84 wagens.Goed spel ik heb wel een minpunt als je in een ruf rijd in de cockpit hoor je de motor nauwelijks,dit vind ik dus echt niet kunnen.Het is niet omdat die motor vanachter zit dat je hem niet hoord,integendeel.Hebben die spel ontwikkelaars dan nog nooit in een porsche(ruf) gezeten voor de rest vind ik het een fantastisch spel!
                        Cockpit camera?

Je hebt enkel Dakcamera, helicoptercamera en bumpercam.

Helicam: zowieso goed geluid.
                        Bumpercam: je moet maar eens een microfoon monteren op de bumper van je porsche, zien hoeveel je hoort.
                        Roofcam: door de windruis hoor je niet zoveel als je vooruit kijkt, maar als je achteruit kijkt, wat een geluid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                          Cockpit camera?

Je hebt enkel Dakcamera, helicoptercamera en bumpercam.

Helicam: zowieso goed geluid.
                          Bumpercam: je moet maar eens een microfoon monteren op de bumper van je porsche, zien hoeveel je hoort.
                          Roofcam: door de windruis hoor je niet zoveel als je vooruit kijkt, maar als je achteruit kijkt, wat een geluid!
                          ik bedoel de camera waarbij je je motorkap ziet. als je achteruit kijkt hoor je inderdaad veel maar voor u hoor je echt nauwelijks iets, van die microfoon hoe doe je dat?

Comment

• Mijn meest gehate circuit ooit is " laguna seca " don't ask me why. daar zijn veel klöte-bochten.

Comment

• nurnburg, veel te lang

met welke auto's hebben jullie de rally's gewonnen? ty

Comment

Ik zit aan 35.6 procent en heb ongveer 84 wagens.Goed spel ik heb wel een minpunt als je in een ruf rijd in de cockpit hoor je de motor nauwelijks,dit vind ik dus echt niet kunnen.Het is niet omdat die motor vanachter zit dat je hem niet hoord,integendeel.Hebben die spel ontwikkelaars dan nog nooit in een porsche(ruf) gezeten voor de rest vind ik het een fantastisch spel!
                                Het is met ALLE wagens klote als je bumpercam hebt of vanop het dak..
                                kijk je achter wow wat een geluid!!
                                kijk je voor je lijkt het wel altijd of je met dezelfde wagen rijdt, best klote omdat ik altijd bumpercam rij..
                                serieus - punt van de gt4 makers.
                                heb nu 21% jeeej

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                  Het is met ALLE wagens klote als je bumpercam hebt of vanop het dak..
                                  kijk je achter wow wat een geluid!!
                                  kijk je voor je lijkt het wel altijd of je met dezelfde wagen rijdt, best klote omdat ik altijd bumpercam rij..
                                  serieus - punt van de gt4 makers.
                                  heb nu 21% jeeej
                                  bij een mazda rx-7 hoor je op de bumpercam de rotormotor heel goed janken en schreeuwen
                                  vanuit de helicam hoor je alleen de racinguitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                    Mijn meest gehate circuit ooit is " laguna seca " don't ask me why. daar zijn veel klöte-bochten.
                                    Alee nu. Fuji speedway 2005, Honkong en Newyork dat vind ik kl*te circuit's.

Comment

ik bedoel de camera waarbij je je motorkap ziet. als je achteruit kijkt hoor je inderdaad veel maar voor u hoor je echt nauwelijks iets, van die microfoon hoe doe je dat?
                                      Met die microfoon bedoelde ik dat het geluid dat je hoorde volgens mij wel realistisch was, aangezien je veel last hebt van windgeruis. ik heb verschillende keren met een porsche cabrio op de achterbank (of wat daarvoor moet doorgaan) meegereden, en eens boven de 60 hoorde ik daar ook niet veel van de motor. Daarom zei ik. als je bij een echte porsche of Ruf een microfoon op je dak zou monteren, en tegen dezelfde snelheden scheuren als in GT4, gaat het geluid er hard op lijken volgens mij.

Comment

• Als ik een parcours haat, dan is het wel Hongkong of zo één of ander park in parijs, kan niet juist op de naam komen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                                          Als ik een parcours haat, dan is het wel Hongkong of zo één of ander park in parijs, kan niet juist op de naam komen...
                                          Opera of dat ding met de Arc de Triomphe?

Comment

Working...
                                          X