Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Awel, je koopt een auto dat nog niet beschikbaar is in Arcade Mode, bv: een M3 CSL, daarna kan je ermee in arcade mode rijden, ook als je de M3 CSL na een tijd verkoopt, hij blijft in Arcade Mode staan!
Welke tracks haten jullie ?
Ik El Capitan, Tokyo, New York .. vooral stadraces (behalve Seattle en die rechte New York race -> zo'n recht parcours).
Liefst circuitkes
Ik zit aan 35.6 procent en heb ongveer 84 wagens.Goed spel ik heb wel een minpunt als je in een ruf rijd in de cockpit hoor je de motor nauwelijks,dit vind ik dus echt niet kunnen.Het is niet omdat die motor vanachter zit dat je hem niet hoord,integendeel.Hebben die spel ontwikkelaars dan nog nooit in een porsche(ruf) gezeten voor de rest vind ik het een fantastisch spel!
Ik zit aan 35.6 procent en heb ongveer 84 wagens.Goed spel ik heb wel een minpunt als je in een ruf rijd in de cockpit hoor je de motor nauwelijks,dit vind ik dus echt niet kunnen.Het is niet omdat die motor vanachter zit dat je hem niet hoord,integendeel.Hebben die spel ontwikkelaars dan nog nooit in een porsche(ruf) gezeten voor de rest vind ik het een fantastisch spel!
Cockpit camera?
Je hebt enkel Dakcamera, helicoptercamera en bumpercam.
Helicam: zowieso goed geluid.
Bumpercam: je moet maar eens een microfoon monteren op de bumper van je porsche, zien hoeveel je hoort.
Roofcam: door de windruis hoor je niet zoveel als je vooruit kijkt, maar als je achteruit kijkt, wat een geluid!
Je hebt enkel Dakcamera, helicoptercamera en bumpercam.
Helicam: zowieso goed geluid.
Bumpercam: je moet maar eens een microfoon monteren op de bumper van je porsche, zien hoeveel je hoort.
Roofcam: door de windruis hoor je niet zoveel als je vooruit kijkt, maar als je achteruit kijkt, wat een geluid!
ik bedoel de camera waarbij je je motorkap ziet. als je achteruit kijkt hoor je inderdaad veel maar voor u hoor je echt nauwelijks iets, van die microfoon hoe doe je dat?
Het is met ALLE wagens klote als je bumpercam hebt of vanop het dak..
kijk je achter wow wat een geluid!!
kijk je voor je lijkt het wel altijd of je met dezelfde wagen rijdt, best klote omdat ik altijd bumpercam rij..
serieus - punt van de gt4 makers.
heb nu 21% jeeej
Het is met ALLE wagens klote als je bumpercam hebt of vanop het dak..
kijk je achter wow wat een geluid!!
kijk je voor je lijkt het wel altijd of je met dezelfde wagen rijdt, best klote omdat ik altijd bumpercam rij..
serieus - punt van de gt4 makers.
heb nu 21% jeeej
bij een mazda rx-7 hoor je op de bumpercam de rotormotor heel goed janken en schreeuwen
vanuit de helicam hoor je alleen de racinguitlaat
ik bedoel de camera waarbij je je motorkap ziet. als je achteruit kijkt hoor je inderdaad veel maar voor u hoor je echt nauwelijks iets, van die microfoon hoe doe je dat?
Met die microfoon bedoelde ik dat het geluid dat je hoorde volgens mij wel realistisch was, aangezien je veel last hebt van windgeruis. ik heb verschillende keren met een porsche cabrio op de achterbank (of wat daarvoor moet doorgaan) meegereden, en eens boven de 60 hoorde ik daar ook niet veel van de motor. Daarom zei ik. als je bij een echte porsche of Ruf een microfoon op je dak zou monteren, en tegen dezelfde snelheden scheuren als in GT4, gaat het geluid er hard op lijken volgens mij.
Comment