Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Mijn meest gehate circuit ooit is " laguna seca " don't ask me why. daar zijn veel klöte-bochten.
    lol

zeker last met die fameuze Corkscrew-bocht?

Laguna Seca is een erg technisch circuit. i like it!

Comment

• Laguna Seca ruled wel, ja.

Comment

• Ik zit momenteel aan 89.1%, magertjes opgeschoven.

Maar nu zit ik vast aan die klotemegaidiotefrustrerendedwazewaaromzitditingt4o nozele Driving Mission

ik word er nerveus van hoe eentonig en aartsmoeilijk die opdrachten zijn.

vooral die 3 lap battle (slechts een paar gelukt) en dat laaste waarbij je 1 ronde de tijd hebt om 1ste te worden.

i mean wtf? wat doet dit in GT4?

Comment

• Ja laguna seca is fijn in GT4
          In DTM race driver 2 haat(te) ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
            Ja laguna seca is fijn in GT4
            In DTM race driver 2 haat(te) ik het

DTM 2 zuigt imho zwaar.

zeker in vergelijking met GT4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
              DTM 2 zuigt imho zwaar.

zeker in vergelijking met GT4
              Ja zeker :p

had het er ni bijgezet.
              Alle racegames sucken behalve GT4 én GTR (en nog enkele classics gelijk GPL)

Comment

foto's nemen uit replay is enkel mogelijk in GT-mode.

Je moet gewoon photodrive selecteren

Jaja, maar hoe neem je effectief de foto zelf ??? Op select drukken legt het beeld stil, maar hoe druk je 'm af ???
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  Jaja, maar hoe neem je effectief de foto zelf ??? Op select drukken legt het beeld stil, maar hoe druk je 'm af ???
                  op X drukken dacht ik.

Comment

• Ah 'kay Had al ongeveer heel mijn controller afgerammeld, maar totnogtoe zonder resultaat ...

Heb vanavond voor de eerste keer B-spec gebruikt, 't is idd een eitje Ik denk dat ik eens een paar keer costa di amalfi ga laten rijden door m'n B-speccer en dan mooi alle centjes incasseren

Edit: typo ...
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Bij fotodrive heb je dan toch een menu met allerlei functies zoals zoom, van camera veranderen, beeldscherpte,... Volgens mij neem jij freedrive of hoe noemt dat? Bij photodrive worden er geen ronderecords bijgehouden, heb je een benzinemeter en kan je pitstops nemen. Bij freedrive heb je wel ronderecords, geen brandstofverbruik en rijden kost 5c fotodrive maar 3c.

Comment

Ah 'kay Had al ongeveer heel mijn controller afgerammeld, maar totnogtoe zonder resultaat ...

Heb vanavond voor de eerste keer B-spec gebruikt, 't is idd een eitje Ik denk dat ik eens een paar keer costa di amalfi ga laten rijden door m'n B-speccer en dan mooi alle centjes incasseren

Edit: typo ...
                        hoever zit je al?

tis echt een lastig spel, vooral met al die merken cups.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                          Bij fotodrive heb je dan toch een menu met allerlei functies zoals zoom, van camera veranderen, beeldscherpte,... Volgens mij neem jij freedrive of hoe noemt dat? Bij photodrive worden er geen ronderecords bijgehouden, heb je een benzinemeter en kan je pitstops nemen. Bij freedrive heb je wel ronderecords, geen brandstofverbruik en rijden kost 5c fotodrive maar 3c.
                          Toink Heb dat menu nog nooit gezien
                          Ik had eens fotodrive gedaan (kost idd 3 cr) en ik reed anderhalf rondje, stopte, en keek naar de replay, en toen was't gedaan ...

Ik kan wel foto's nemen in dat specifiek menu, maar dan staan ze stil
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

hoever zit je al?

tis echt een lastig spel, vooral met al die merken cups.
                            Pff, 23% of zo ... Maar ik kan alleen maar in de weekends spelen en nu moet ik wel wat studeren in de vakantie
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik had eens fotodrive gedaan (kost idd 3 cr) en ik reed anderhalf rondje, stopte, en keek naar de replay, en toen was't gedaan ...

je moet tijdens de replay op SELECT drukken, dan krijg je dat scherm waarover sepultura het had.

Comment

je moet tijdens de replay op SELECT drukken, dan krijg je dat scherm waarover sepultura het had.

Zal dat morgen ns proberen ... Thanks anyway, hopelijk lukt het !

Heb met m'n RUF CTR2 op trial mountain eens een tiental meter hoog gesprongen (op het einde van het recht stuk in reverse modus, vanaf het begin NOS gebruiken en aangezien hij een stage 4 Turbo heeft ...), daar wilk wel ns een foto van
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik bedoel dit scherm: http://z-o-g.org/albums/gt4tr/photo_drive.jpg

Dit krijg je normaal te zien als je op select drukt tijdens een replay in fotodrive. (in het engels natuurlijk)
                                  Heb je dat niet?
                                  Last edited by ; 01/04/2005, 01:09.

Comment

• Please copy the pictures and host on your own space.

Comment

Zal dat morgen ns proberen ... Thanks anyway, hopelijk lukt het !

Heb met m'n RUF CTR2 op trial mountain eens een tiental meter hoog gesprongen (op het einde van het recht stuk in reverse modus, vanaf het begin NOS gebruiken en aangezien hij een stage 4 Turbo heeft ...), daar wilk wel ns een foto van
                                      rijdt ie goed? is de enigste supercar waarmee ik nog niet gereden heb.

in GT3 stuurde hij erg slecht maar met de nodige tuning (VDC, banden, gewicht,..) ging het al een pak beter.

Comment

• Het staat al in het Engels.
                                        En dat scherm heb ik anders nog nooit gezien in GT4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                          Ik bedoel dit scherm: http://z-o-g.org/albums/gt4tr/photo_drive.jpg

Dit krijg je normaal te zien als je op select drukt tijdens een replay in fotodrive. (in het engels natuurlijk)
                                          Heb je dat niet?
                                          Merci, kga morgen eens kijken
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X