Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het staat al in het Engels.
En dat scherm heb ik anders nog nooit gezien in GT4
you have to be kidding me.
hoe neem jij anders foto's? bij photo travel ofzo? man das saai. ik trek altijd foto's van mijn driftende auto's.. moest ik gewoon es een compatibele USB-memory stick hebben..
hoe neem jij anders foto's? bij photo travel ofzo? man das saai. ik trek altijd foto's van mijn driftende auto's.. moest ik gewoon es een compatibele USB-memory stick hebben..
Ik bedoelde dat rood anti-bandbreed stelend geval ding
Natuurlijk neem ik photo drive foto's, je hebt toch al mijn backfire pics gezien?
-All Japan GT Championship
-Japanese 70's Classics
-Japanese 80's Festival
-Japanese 90's Challenge
-Japanese Compact Cup
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet echt niet welke japanse auto's ik hiervoor moet gebruiken
All Japan GT champ heb ik gereden met de Skyline LM concept, die rood met blauwe.
90's Challenge met een Nismo 270R die ik ergens gewonnen had, en Compact cup met een Micra dacht ik
All Japan GT champ heb ik gereden met de Skyline LM concept, die rood met blauwe.
90's Challenge met een Nismo 270R die ik ergens gewonnen had, en Compact cup met een Micra dacht ik
Die heb ik ook, heb je gewonnen bij een van die Licensies
newyork valt best mee hoor, alleen die circuits in parijs nie
daar wordt ik gek van, remmen gas remmen muur 5s wachten gas remmen gas muur 5s wachten
opera is niet fijn om te rijden maar daar haal je toch nog snelheid
umbria rally is wel leuk maar met een auto tot 400pk anders gaat het te snel, gisteren gedaan met een mazda 6 touringcar met nos
twin ring motegi short course is een van mijn favorieten, net zoals fuji speedway '80 en high speed ring
Comment