Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb een subaru impreza couepe 22B sti '98 gekocht
lekker bakkie, erg korte versnellingen top is 230 in 5de, meer gaat hij niet
Ja mijne gaat 260 in 6e. Vroeger ging hij 280-290
Dat komt omdatk er super close gearing opgezet heb, daarmee trekt ge iedereen in de 1e bocht voorbij (heb zelfs 'maar' 450PK) maar vermindert uw topsnelheid.
Dat komt omdatk er super close gearing opgezet heb, daarmee trekt ge iedereen in de 1e bocht voorbij (heb zelfs 'maar' 450PK) maar vermindert uw topsnelheid.
Ik zit momenteel aan 89.1%, magertjes opgeschoven.
Maar nu zit ik vast aan die klotemegaidiotefrustrerendedwazewaaromzitditingt4o nozele Driving Mission
vooral die 3 lap battle (slechts een paar gelukt) en dat laaste waarbij je 1 ronde de tijd hebt om 1ste te worden.
Hehe, ik heb besloten die driving missies niet allemaal te doen, als ik ze doe ben ik er zeker van dat er vanalles gaat sneuvelen in mijn kamer. en is idd zinloos
Zit momenteel op 82.5%, nog enkele extreme events en rally's en tis gedaan voor mij. Fuck the driving missions!
gisterenavond nog ff geraced.
Had mij deze week een Audi RS6 break gekocht, +- 700 pk met alles erop en eraan..
ging naar special conditions en dan bij hard die Paris race gereden.
Kom ik tegen de Renault 5 Maxi Turbo te staan, dacht ik nou ja makkie met mijn 700 pk..
ja man!!! een geluk dat ik NOS had scheelde geen haar voor de meet.
2de race die Peugeot 205 Turbo rallye car.. die trok er mij gewoon uit!!!!!!!!!!!!!
heb echt respect gekregen voor deze twee bolides!
owja als je ze dan beide wint, krijg je ook de 205 turbo rallye car.
Hehe, ik heb besloten die driving missies niet allemaal te doen, als ik ze doe ben ik er zeker van dat er vanalles gaat sneuvelen in mijn kamer. en is idd zinloos
Zit momenteel op 82.5%, nog enkele extreme events en rally's en tis gedaan voor mij. Fuck the driving missions!
same here.
ik wil die driving missions NIET doen maar ik wil wel die Jay Leno Tank car! 20 liter v12 motor! wat moet dat niet zuipen?
op de meeste rechte stukken zou ik niet veel harder kunnen dan 240
dat is de standaard bak he, die subaru heb je alleen nodig voor boxer en impreza event dus waarom een fully customization bak kopen?
Comment