Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja dat heb ik ook soms, ik houd dan tijdens de bocht mijn R2 knop in dat hem in 2 of 3 blijft dan hoor je gewoon dat het toerental +- constant blijft, soms ga ik van de baan soms ook niet
Ik heb gisteren een Renault Clio RS gekocht. Voor zo'n klein voorwieltrekkertje gaat dat goed vooruit. Ik heb hem mild getuned met double clutch, racing vliegwiel, customizeble LSD, stage3 weight reduction, racing uitlaat, stage1 na tune, engine balance, port grinding, sportrom, sport vering en soft raceslicks. Het blok leverd nu 230pk de wagen weegt 970kg (denk ik, kan ook het gewicht van stage 2 zijn) en kleeft werkelijk aan de baan. De eerste poging op de Nurbürgring had ik een tijd van 7.55. 3seconden sneller dan de M3 GTR roadversion.
Ik heb gisteren een Renault Clio RS gekocht. Voor zo'n klein voorwieltrekkertje gaat dat goed vooruit. Ik heb hem mild getuned met double clutch, racing vliegwiel, customizeble LSD, stage3 weight reduction, racing uitlaat, stage1 na tune, engine balance, port grinding, sportrom, sport vering en soft raceslicks. Het blok leverd nu 230pk de wagen weegt 970kg (denk ik, kan ook het gewicht van stage 2 zijn) en kleeft werkelijk aan de baan. De eerste poging op de Nurbürgring had ik een tijd van 7.55. 3seconden sneller dan de M3 GTR roadversion.
amai das ni mis
een paar posts geleden was ik ook al erg te spreken over de Renault 5 Turbo Maxi Rallye en nog niets , wel op tarmac en niet op sneeuw of dirt!
Ik heb gisteren een Renault Clio RS gekocht. Voor zo'n klein voorwieltrekkertje gaat dat goed vooruit. Ik heb hem mild getuned met double clutch, racing vliegwiel, customizeble LSD, stage3 weight reduction, racing uitlaat, stage1 na tune, engine balance, port grinding, sportrom, sport vering en soft raceslicks. Het blok leverd nu 230pk de wagen weegt 970kg (denk ik, kan ook het gewicht van stage 2 zijn) en kleeft werkelijk aan de baan. De eerste poging op de Nurbürgring had ik een tijd van 7.55. 3seconden sneller dan de M3 GTR roadversion.
Ik heb ne Renault Clio V6 Sport (2) gekocht.
Gaat redelijk (in lightweight cup standaard makkelijk gewonnen) maar de baanligging laat het standaard toch afweten hoor ..
Ik heb ne Renault Clio V6 Sport (2) gekocht.
Gaat redelijk (in lightweight cup standaard makkelijk gewonnen) maar de baanligging laat het standaard toch afweten hoor ..
Wat daar echt lelijk aan is, is dat die wielen veeeeel te smal zijn voor die kassen... Stoort mij echt, is voor mij al reden genoeg om er niet mee te rijden
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Heb nog iets irritant opgemerkt vandaag, als ik in hoge toeren mijn gas loslaat en in een bocht duik daalt i niet in toeren maar blijft i snelheid aandhouden, soms geeft i zelfs gas bij!!
welk hulpmiddeltje is dit? very irrrrriii!
ja dat heb ik ook soms, ik houd dan tijdens de bocht mijn R2 knop in dat hem in 2 of 3 blijft dan hoor je gewoon dat het toerental +- constant blijft, soms ga ik van de baan soms ook niet
jij rijdt automatisch ofzo?
Ik rijd altijd manueel, automatisch lukt me niet zo goe
Comment