Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Toch niet van de TCS en ASM, want auto's waarbij ik het volledig heb uitstaan hebben er nog last van
    Bij mij niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
      Waar staat dienen DTM just en hoelang duurt i in B-spec?
      Met welke auto? tell me..
      Ik heb het toevallig getimed vandaag.

15min. 34sec.

Dan heb je

5*15000
      1*75000
      1*+/- 735000

reken zelf maar uit.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

• ja dat heb ik ook soms, ik houd dan tijdens de bocht mijn R2 knop in dat hem in 2 of 3 blijft dan hoor je gewoon dat het toerental +- constant blijft, soms ga ik van de baan soms ook niet

Comment

• Ik heb gisteren een Renault Clio RS gekocht. Voor zo'n klein voorwieltrekkertje gaat dat goed vooruit. Ik heb hem mild getuned met double clutch, racing vliegwiel, customizeble LSD, stage3 weight reduction, racing uitlaat, stage1 na tune, engine balance, port grinding, sportrom, sport vering en soft raceslicks. Het blok leverd nu 230pk de wagen weegt 970kg (denk ik, kan ook het gewicht van stage 2 zijn) en kleeft werkelijk aan de baan. De eerste poging op de Nurbürgring had ik een tijd van 7.55. 3seconden sneller dan de M3 GTR roadversion.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
            Ik heb gisteren een Renault Clio RS gekocht. Voor zo'n klein voorwieltrekkertje gaat dat goed vooruit. Ik heb hem mild getuned met double clutch, racing vliegwiel, customizeble LSD, stage3 weight reduction, racing uitlaat, stage1 na tune, engine balance, port grinding, sportrom, sport vering en soft raceslicks. Het blok leverd nu 230pk de wagen weegt 970kg (denk ik, kan ook het gewicht van stage 2 zijn) en kleeft werkelijk aan de baan. De eerste poging op de Nurbürgring had ik een tijd van 7.55. 3seconden sneller dan de M3 GTR roadversion.
            amai das ni mis
            een paar posts geleden was ik ook al erg te spreken over de Renault 5 Turbo Maxi Rallye en nog niets , wel op tarmac en niet op sneeuw of dirt!

Comment

• Ik ben aan het wachten op de 205 Turbo, maar ik kom hem maar niet tegen in used

De R5 heb ik al in't rood en blauw en rallye

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                Ik heb het toevallig getimed vandaag.

15min. 34sec.

Dan heb je

5*15000
                1*75000
                1*+/- 735000

reken zelf maar uit.
                en dat doe je in welke race?? bij mercedes zelf, ben ff niet mee :p

Comment

• Ik heb die ene getuned Golf IV daar. Echt een supercar! Wat een optrek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                    Ik heb gisteren een Renault Clio RS gekocht. Voor zo'n klein voorwieltrekkertje gaat dat goed vooruit. Ik heb hem mild getuned met double clutch, racing vliegwiel, customizeble LSD, stage3 weight reduction, racing uitlaat, stage1 na tune, engine balance, port grinding, sportrom, sport vering en soft raceslicks. Het blok leverd nu 230pk de wagen weegt 970kg (denk ik, kan ook het gewicht van stage 2 zijn) en kleeft werkelijk aan de baan. De eerste poging op de Nurbürgring had ik een tijd van 7.55. 3seconden sneller dan de M3 GTR roadversion.
                    Ik heb ne Renault Clio V6 Sport (2) gekocht.
                    Gaat redelijk (in lightweight cup standaard makkelijk gewonnen) maar de baanligging laat het standaard toch afweten hoor ..

Comment

en dat doe je in welke race?? bij mercedes zelf, ben ff niet mee :p

Deutsche Touring Meisterschaft bij de European Hall

2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
                        Ik heb ne Renault Clio V6 Sport (2) gekocht.
                        Gaat redelijk (in lightweight cup standaard makkelijk gewonnen) maar de baanligging laat het standaard toch afweten hoor ..

Wat daar echt lelijk aan is, is dat die wielen veeeeel te smal zijn voor die kassen... Stoort mij echt, is voor mij al reden genoeg om er niet mee te rijden

2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

Heb nog iets irritant opgemerkt vandaag, als ik in hoge toeren mijn gas loslaat en in een bocht duik daalt i niet in toeren maar blijft i snelheid aandhouden, soms geeft i zelfs gas bij!!
                          welk hulpmiddeltje is dit? very irrrrriii!

ja dat is me ook opgevallen, alsof de motor écht blijft hangen! wat is dat toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                            ja dat heb ik ook soms, ik houd dan tijdens de bocht mijn R2 knop in dat hem in 2 of 3 blijft dan hoor je gewoon dat het toerental +- constant blijft, soms ga ik van de baan soms ook niet
                            jij rijdt automatisch ofzo?

Ik rijd altijd manueel, automatisch lukt me niet zo goe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                              jij rijdt automatisch ofzo?

Ik rijd altijd manueel, automatisch lukt me niet zo goe
                              Mij ook niet, dan moet ik te hard remmen om in de juiste versnelling te geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                Ik ben aan het wachten op de 205 Turbo, maar ik kom hem maar niet tegen in used

De R5 heb ik al in't rood en blauw en rallye
                                lol gemoet die winnen in races.

googled efkes en ge vindt allemaal lijsten van welke auto's je wint en zelfs welke auto's er te koop zijn om de zoveel dagen bij 2de hands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                  lol gemoet die winnen in races.

googled efkes en ge vindt allemaal lijsten van welke auto's je wint en zelfs welke auto's er te koop zijn om de zoveel dagen bij 2de hands.
                                  En...geef de site eens

Comment

• 'k ga de A3 cup uitspelen.
                                    dan krijg ik een Pikes peak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                      'k ga de A3 cup uitspelen.
                                      dan krijg ik een Pikes peak
                                      have fun!

erg easy cup imho, ik won met glans met mijn 350pk A3 met BBS LM's eronder

Comment

• Ik ga proberen Nuvolari's onder mijn Adrie'tje te krijgen

Comment

Working...
                                        X