Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prijzen van de Ps2 zijn wel gezakt. Dus niet duur!
Is hier iemand in het bezit van die kleine dunne PS2? Zijn ze veel beter? (Ik gebruik voor die van de facelift )
Zeker van? M'n oude PS staat hier ergens in de kelder sinds een jaar of twee, ben niet echt van plan die nog ooit boven te halen... Iemand een idee wat een nieuwe PS2 met GT4 erbij zou kosten?
Zeker van? M'n oude PS staat hier ergens in de kelder sinds een jaar of twee, ben niet echt van plan die nog ooit boven te halen... Iemand een idee wat een nieuwe PS2 met GT4 erbij zou kosten?
Prijzen van de Ps2 zijn wel gezakt. Dus niet duur!
Is hier iemand in het bezit van die kleine dunne PS2? Zijn ze veel beter? (Ik gebruik voor die van de facelift )
heb hier zo'n dunne ps2 en moet zeggen het werkt veel beter dan zo'n log groot ding had ook eerst mijn twijfels over maar ben dik te vreden
Ongeveer 200€ hoewel ik niet zeker ben of er een memorycard bij een PS2 zit, dan is het 230€.
Ongeveer 200€ hoewel ik niet zeker ben of er een memorycard bij een PS2 zit, dan is het 230€.
Hmmm Te duur vind ik voor t gene wat ik t gebruik, de tijd dat ik veel games speelde is al lang voorbij (*denkt vol goede herinneringen terug aan de tijd dat GT1 uitkwam*).
Comment