Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb mij net een SLR aangeschaft en ik stel nu vreemd genoeg vast dat het de slechtste (en duurste!!!) wagen van men garage is!! Op de Ring haal ik er (volledig getuned) 7.10 mee wat even snel is als mijn volledig getunede M3 CSL.
Ben ik de enige met het gevoel dat die auto extreem onderstuurd is?? wat ik ook verander aan de afstelling ik blijf constateren dat hij gewoon altijd rechtdoor wilt gaan..
Iemand tips voor afstelling ofzo??
ja dat heeft mijn ruff "gele vogel" ook
lekker irritant
is het niet: hoe meer b-spec je rijd hoe beter hij rijd
ik heb het ergens gelezen
ik rij 1/5 races met b-spec dus dan heb ik minder problemen met de endurance races normaal :
Net Nissan Z cup gereden met die lompe 350Z OPTION Stream Z -> je weet wel: die geel/oranje van 750PK (als je'm krijgt) maar die remt en stuurt als een camion
Saai, ben blij dak daar vanaf ben.
Had dan B-Spec El Capitan laten rijden omdat'k ze toch vandaag zeker al 5x gedaan heb :ironic:
B-Spec driver SUX. Zit ie gewoon met die 750PK achter een oude Nissan te rijden en ipv te passeren remt hij erachter !
Het stond op overtake en op 5 ..
Hij heeft dan toch met 2 sec (op 3 ronden) voorsprong op de 1e gewonnen :/
Daarnet ook dan All American GT gereden met de Camaro
Was redelijk moeilijk; telkens met ong. 8 sec voorsprong gewonnen.
Zit aan 16%
Net Nissan Z cup gereden met die lompe 350Z OPTION Stream Z -> je weet wel: die geel/oranje van 750PK (als je'm krijgt) maar die remt en stuurt als een camion
Saai, ben blij dak daar vanaf ben.
Had dan B-Spec El Capitan laten rijden omdat'k ze toch vandaag zeker al 5x gedaan heb :ironic:
B-Spec driver SUX. Zit ie gewoon met die 750PK achter een oude Nissan te rijden en ipv te passeren remt hij erachter !
Het stond op overtake en op 5 ..
Hij heeft dan toch met 2 sec (op 3 ronden) voorsprong op de 1e gewonnen :/
Daarnet ook dan All American GT gereden met de Camaro
Was redelijk moeilijk; telkens met ong. 8 sec voorsprong gewonnen.
Zit aan 16%
ge moet dat nooit maar dan ook nooit op 5 zetten, dan remt hij te weinig voor de bochten.
Ik heb het gans in A-Spec uitgereden met gemak met een volledig getunede en getweakede Ford GT concept race car '02.
Als ik jou was zou ik de El Capitan 200Miles doen, dan krijg je een Toyota Minolta race car.
200 miles, dat is tamelijk veel zeker ? Enig idee hoeveel rondjes ??
En als je 24h Nordschleife doet, hoeveel ronden zijn dat dan ? Ik zou anders m'n PS2 de hele nacht laten opstaan, hij pit toch automatisch in, dus tegen da'k wakker wordt heb ik dan zo'n polyphony F1
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
200 miles, dat is tamelijk veel zeker ? Enig idee hoeveel rondjes ??
En als je 24h Nordschleife doet, hoeveel ronden zijn dat dan ? Ik zou anders m'n PS2 de hele nacht laten opstaan, hij pit toch automatisch in, dus tegen da'k wakker wordt heb ik dan zo'n polyphony F1
Goh, die rondjes ik dacht 76 ofzo? ik zou het echt niet meer weten.
en die 24H endurance race is eigenlijk onbepaald aantal ronden, je moet gewoon na 24 uren effectief 1ste staan.
Comment