Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
    wat denk je zelf
    Ow kalm aan...

Hij had in het begin gezegd dat hij het zelf ging doen,...

Het was maar een vraag hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
      Ik heb mij net een SLR aangeschaft en ik stel nu vreemd genoeg vast dat het de slechtste (en duurste!!!) wagen van men garage is!! Op de Ring haal ik er (volledig getuned) 7.10 mee wat even snel is als mijn volledig getunede M3 CSL.

Ben ik de enige met het gevoel dat die auto extreem onderstuurd is?? wat ik ook verander aan de afstelling ik blijf constateren dat hij gewoon altijd rechtdoor wilt gaan..

Iemand tips voor afstelling ofzo??
      ja dat heeft mijn ruff "gele vogel" ook
      lekker irritant

Comment

• is het niet: hoe meer b-spec je rijd hoe beter hij rijd
        ik heb het ergens gelezen
        ik rij 1/5 races met b-spec dus dan heb ik minder problemen met de endurance races normaal :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          Soft of medium slicks vanvoor en harde slicks vanachter en hij's al veel speelser met zijn achterkant

Afstelling van mijn ophanging ken ik niet vanbuiten...
          Thanks, zal ik meteen eens proberen

Comment

• Net Nissan Z cup gereden met die lompe 350Z OPTION Stream Z -> je weet wel: die geel/oranje van 750PK (als je'm krijgt) maar die remt en stuurt als een camion
            Saai, ben blij dak daar vanaf ben.
            Had dan B-Spec El Capitan laten rijden omdat'k ze toch vandaag zeker al 5x gedaan heb :ironic:
            B-Spec driver SUX. Zit ie gewoon met die 750PK achter een oude Nissan te rijden en ipv te passeren remt hij erachter !
            Het stond op overtake en op 5 ..
            Hij heeft dan toch met 2 sec (op 3 ronden) voorsprong op de 1e gewonnen :/

Daarnet ook dan All American GT gereden met de Camaro
            Was redelijk moeilijk; telkens met ong. 8 sec voorsprong gewonnen.
            Zit aan 16%

Comment

• ma wat ik niet snap ivm die B-spec..

je laat de software dus zelf rijden met je wagens? dan is het toch makkelijk om het spel uit te spelen, als je maar de juiste wagens hebt?

of ben ik zo mis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                wat denk je zelf
                euh die 24u zijn zéker te doen in A-spec hoor.

een échte hardcore gamer is dat een makkie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
                  Net Nissan Z cup gereden met die lompe 350Z OPTION Stream Z -> je weet wel: die geel/oranje van 750PK (als je'm krijgt) maar die remt en stuurt als een camion
                  Saai, ben blij dak daar vanaf ben.
                  Had dan B-Spec El Capitan laten rijden omdat'k ze toch vandaag zeker al 5x gedaan heb :ironic:
                  B-Spec driver SUX. Zit ie gewoon met die 750PK achter een oude Nissan te rijden en ipv te passeren remt hij erachter !
                  Het stond op overtake en op 5 ..
                  Hij heeft dan toch met 2 sec (op 3 ronden) voorsprong op de 1e gewonnen :/

Daarnet ook dan All American GT gereden met de Camaro
                  Was redelijk moeilijk; telkens met ong. 8 sec voorsprong gewonnen.
                  Zit aan 16%
                  ge moet dat nooit maar dan ook nooit op 5 zetten, dan remt hij te weinig voor de bochten.

3 of 4 is ook goed hoor;

Comment

• Welke auto is aan te raden voor de laatste race bij professional ? Beste wat ik momenteel heb:

CLK GTR
                    XJ220 Race Car
                    M3 GTR Race Car
                    CLK DTM
                    SLR volledig getuned
                    Merc Evo Race Car
                    Mazda 6 Touring Car ()

...

Of moet ik sparen tot 4,5 mio en dan een echte LM kopen zoals vb de Audi R8 ?
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                      euh die 24u zijn zéker te doen in A-spec hoor.

een échte hardcore gamer is dat een makkie
                      Zoals jij, Simon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        Welke auto is aan te raden voor de laatste race bij professional ? Beste wat ik momenteel heb:

CLK GTR
                        XJ220 Race Car
                        M3 GTR Race Car
                        CLK DTM
                        SLR volledig getuned
                        Merc Evo Race Car
                        Mazda 6 Touring Car ()

...

Of moet ik sparen tot 4,5 mio en dan een echte LM kopen zoals vb de Audi R8 ?
                        Ik heb het gans in A-Spec uitgereden met gemak met een volledig getunede en getweakede Ford GT concept race car '02.

Als ik jou was zou ik de El Capitan 200Miles doen, dan krijg je een Toyota Minolta race car.

Comment

Ik heb het gans in A-Spec uitgereden met gemak met een volledig getunede en getweakede Ford GT concept race car '02.

Als ik jou was zou ik de El Capitan 200Miles doen, dan krijg je een Toyota Minolta race car.
                          200 miles, dat is tamelijk veel zeker ? Enig idee hoeveel rondjes ??

En als je 24h Nordschleife doet, hoeveel ronden zijn dat dan ? Ik zou anders m'n PS2 de hele nacht laten opstaan, hij pit toch automatisch in, dus tegen da'k wakker wordt heb ik dan zo'n polyphony F1
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                            Zoals jij, Simon?
                            min of meer.

toen GT3 net uit was heb ik in ongeveer 48 uren elke endurance race uitgereden. Dat is pas kicken.

en dan kom je uit die zetel en voel je duizelig tot en met lol

maar dat is al 2 jaar geleden, heb ik toen gedaan met mijn beste maat.

of ik het nu nog zou kunnen.. dunno ik game niet méér zoveel als vroeger.

Comment

• De El Capitan 200Miles, met welke auto doe ik dit dan het best?

Comment

De El Capitan 200Miles, met welke auto doe ik dit dan het best?
                                Is dat zo Rally-evenementen daar?

Ik ben van plan dat te doen met de Pikes Peak. Die heeft uitstekende remmen. Waarom niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                  Is dat zo Rally-evenementen daar?

Ik ben van plan dat te doen met de Pikes Peak. Die heeft uitstekende remmen. Waarom niet?
                                  neen, dat is bij endurance events.

en ja die Pikes peak is best wel een coole bak, enkel jammer van het kleur.

Comment

De El Capitan 200Miles, met welke auto doe ik dit dan het best?
                                    ik heb gedaan met mijn Jaguar XJR-9 LM Race Car, die krijg je als je het spel 50% hebt uitgespeeld.

Comment

• ik ga nu wat europeese races doen en als ik 25% heb een endurance rijden
                                      welke auto is geschik?
                                      een clk-gtr?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        200 miles, dat is tamelijk veel zeker ? Enig idee hoeveel rondjes ??

En als je 24h Nordschleife doet, hoeveel ronden zijn dat dan ? Ik zou anders m'n PS2 de hele nacht laten opstaan, hij pit toch automatisch in, dus tegen da'k wakker wordt heb ik dan zo'n polyphony F1
                                        Goh, die rondjes ik dacht 76 ofzo? ik zou het echt niet meer weten.

en die 24H endurance race is eigenlijk onbepaald aantal ronden, je moet gewoon na 24 uren effectief 1ste staan.

en vertrouw die B-spec piloot maar niet te veel, zéker niet op de ring.
                                        bij mij botste hij soms op die vangrail van de pitstop ingang. met als gevolg dat ie blijft rammen op die muur, dus ffe P uitzetten, na 5 min heeft hij het pas door en dan rijdt hij weer de normale ronde.

Comment

ik heb gedaan met mijn Jaguar XJR-9 LM Race Car, die krijg je als je het spel 50% hebt uitgespeeld.
                                          Ik heb die al en ik heb nog maar tegen de 30% uitgespeeld, kan dat?

Comment

Working...
                                          X