Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
    Goed gespeeld!!
    Ik zit nog maar aan 10Pr.

Veel geraced?
    Ja, toch redelijk veel!

En als ik geen zin had, liet ik het aan B-spec over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
      Het spijtige is dat er van die ***-Driving Missions bij zijn!
      Ja echt, ik heb ze allemaal overgeslaand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Of moet ik sparen tot 4,5 mio en dan een echte LM kopen zoals vb de Audi R8 ?
        Je unlocked em bij een 24u race (d8 le sartre 1) dus moet jij weten of je daar zoveel aanhangt )

Ik heb polyphony wagen int zwart

Comment

• ik wil juist de swartzald liga A uit rijden, moet ik dus een duitse bak kopen
          ik dacht aan een TT, maar die kost nogal veel (55000)+ nog tuning
          ik kijk by used cars late '90, staat daar een volcano black pearle audi S4
          265pk, dat zal we te veel zijn voor liga A dacht ik, ik heb hem gekocht en ik kon mee doen
          Last edited by ; 03/04/2005, 12:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
            ik wil juist de swartzald liga A uit rijden, moet ik dus een duitse bak kopen
            265pk, dat zal we te veel zijn voor liga A dacht ik, ik heb hem gekocht en ik kon mee doen :pary:
            Welke TT is eigenlijk beter, die 1.8T of 3.2 Quattro. Ik heb die 1.8T gekocht. Ga hem straks tunen. Hij rijdt fantastisch. De beste Audi die ik tot nu toe heb, is de Pikes Peak!!

Comment

• Wat is de reden van dit?

Toen ik die races aan het doen was met een CLIO Sport, waar je enkel met Franse wagens kan rijden trok mijn auto altijd scheef in het Opera Circuit

Dat circuit zuigt wel!

Edit:
              En die clio was geen okkazie ofzo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                ik wil juist de swartzald liga A uit rijden, moet ik dus een duitse bak kopen
                265pk, dat zal we te veel zijn voor liga A dacht ik, ik heb hem gekocht en ik kon mee doen
                Nog beter:

Koop Audi A3 3.2, tune deze volledig, en je kan winnen:

A3 cup
                Hot hatch cup
                Schwarzwald liga A

En dan heb je een pikes peak, M3 GTR Race car, en die Volvo Estate
                Die A3 rijdt overigens erg lekker !!!

Is dat op dag 694 dat die zwarte LM auto's bij secondhand komen te staan ? En hoeveel kosten die ? Gewoon kwestie dat ik genoeg geld bijeenraap tegen dan ... Telkens de DTM in B-spec rijden en je hebt er een miljoen credits bij, in een kwartiertje
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                  Wat is de reden van dit?

Toen ik die races aan het doen was met een CLIO Sport, waar je enkel met Franse wagens kan rijden trok mijn auto altijd scheef in het Opera Circuit

Dat circuit zuigt wel!

Edit:
                  En die clio was geen okkazie ofzo!

teveel gecrasht of teveel km of zo ... Ga eens naar tuning, 'other', en daar het meest rechtse kotje aanvinken, evt. ook het voorlaatste kotje, dan is het hersteld

Kost je wel 80.000credits tesamen ... Je koopt dus wss beter een nieuwe
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Welke TT is eigenlijk beter, die 1.8T of 3.2 Quattro. Ik heb die 1.8T gekocht. Ga hem straks tunen. Hij rijdt fantastisch. De beste Audi die ik tot nu toe heb, is de Pikes Peak!!
                    de 1.8T heeft al een turbo=> meer koppel als je tuned
                    op de 3.2 kan je geen turbo zetten dacht ik, ik heb ooit eens (vroegere savegame) een audi a3 3.2 gehad en die had 350pk door N/A dacht ik

de S4 rijd wel lekker, ik kreeg 94 a-spec punten wat vrij veel is en ik win nog met 6sec voorsprong op een bmw 330i

Comment

Nog beter:

A3 cup
                      Hot hatch cup
                      Schwarzwald liga A

Is dat op dag 694 dat die zwarte LM auto's bij secondhand komen te staan ? En hoeveel kosten die ? Gewoon kwestie dat ik genoeg geld bijeenraap tegen dan ... Telkens de DTM in B-spec rijden en je hebt er een miljoen credits bij, in een kwartiertje

Die kostennet iets meer dan 8mio Cr. Dus spaar maar 8,5mio, koop ze alle 4, tune er ene op (de nissan R92 kan het hoogste aantal pk bereiken, Toyota GT-one rijdt het best) en met die kan je dan al de rest winnen bijna.

Comment

teveel gecrasht of teveel km of zo ... Ga eens naar tuning, 'other', en daar het meest rechtse kotje aanvinken, evt. ook het voorlaatste kotje, dan is het hersteld

Kost je wel 80.000credits tesamen ... Je koopt dus wss beter een nieuwe
                        Dat scheeftrekken heb ik soms ook, maar als ik dan een paar keer met die analoog heen en weer ram, is dat opgelost. kan dus ook aan je controller liggen.
                        (mijne slaagt meestal ook tilt bij FIFA 2005 en Pro Evolution Soccer 4)

Comment

Nog beter:

A3 cup
                          Hot hatch cup
                          Schwarzwald liga A

...
                          Met de A3 3.2!? De A3 cup heb 'k al gedaan; dan ook maar de 2 overige cups. Ga 'k doen want ik wist het niet.

Comment

• Ben aan de TT cup begonnen met mijn TT 1.8T zonder volledig te tunen en nu zit ik in de moeilijkheden. Maar je verdient ermee wel aardige credits!.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                              Die kostennet iets meer dan 8mio Cr. Dus spaar maar 8,5mio, koop ze alle 4, tune er ene op (de nissan R92 kan het hoogste aantal pk bereiken, Toyota GT-one rijdt het best) en met die kan je dan al de rest winnen bijna.
                              Kosten ze per stuk 8mio ? of alle vier samen 8 mio ?

En bij welk onderdeel staan ze ?
                              Early 90's of late 90's ? Of zelfs 80's ?
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Met de A3 3.2!? De A3 cup heb 'k al gedaan; dan ook maar de 2 overige cups. Ga 'k doen want ik wist het niet.
                                Als hij volledig getuned is is het echt een SUPERmakkie om ze te winnen !
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• die endurane race van 60 laps ( kweet het circuit niet meer ) is een echt simpel, je dubbelt ze met gemak als je met de clk gtr rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                                    Ik heb hem in het groen,niet zo mooi eigenlijk.Ik zit vandaag aan 43.4% nog efkes doorracen en ik zit aan 50.
                                    aan Simon:heb je de formula gt championschip al gedaan?ik heb geprobeerd maar dat is verdomd moeilijk:1 fout word al onmiddelijk afgestraft en dan nog zoveel ronden maar het prijzengeld is wel indrukwekkend.
                                    neen die formula gt championschip is aartsmoeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                      Je unlocked em bij een 24u race (d8 le sartre 1) dus moet jij weten of je daar zoveel aanhangt )

Ik heb polyphony wagen int zwart
                                      welk zwart ? of zit je al aan 100%?

Comment

Kosten ze per stuk 8mio ? of alle vier samen 8 mio ?

En bij welk onderdeel staan ze ?
                                        Early 90's of late 90's ? Of zelfs 80's ?
                                        kijk overal es. ze kosten samen ongeveer een 8.5 miljoen credits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                          welk zwart ? of zit je al aan 100%?
                                          gewoon zwart hehe, zit aan 86% ofzo
                                          en ik zal nooit aan 100% geraken want kdoe die driving missions niet, te dwaas imo (en te moeilijk uiteraard)

en ehm alex, ga je echt 8.5milj credits uitgeven aan die wagens :s, doe die el capitan en rij met de minolta, ik heb elke endurance daarmee gewonnen (eerst enkele met vertigo gereden voor ik die minolta had)

Comment

Working...
                                          X