Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb de Shelby cobra als musclecar gebruikt, veel knapper (en beter) dan die zware amerikaanse bakken...
    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
      Ik heb de Shelby cobra als musclecar gebruikt, veel knapper (en beter) dan die zware amerikaanse bakken...
      ik heb in mijn garage een banana yellow '71 charger super bee 426 hemi v8 staan met 750pk en alles customized met R5 banden erop. man man dat rijdt écht goed hoor.
      400m in net géén 10sec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
        dragon ball Z

dat is nu toch echt niet plezant he
        Voor u is dat mss kinderachtig en onnozel voor mij is dat pure nostalgie. DBZ bestond al toen jij nog niet geboren was. En ik vind dit (vecht)spel fantastisch, problemen mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
          Voor u is dat mss kinderachtig en onnozel voor mij is dat pure nostalgie. DBZ bestond al toen jij nog niet geboren was. En ik vind dit (vecht)spel fantastisch, problemen mee?
          ik alvast niet, ik heb Budokai I en II

maar de laatste tijd speel ik er niet meer zoveel op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            ik heb in mijn garage een banana yellow '71 charger super bee 426 hemi v8 staan met 750pk en alles customized met R5 banden erop. man man dat rijdt écht goed hoor.
            400m in net géén 10sec
            Waar/Wanneer heb jij die Super Bee gewonnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
              Waar/Wanneer heb jij die Super Bee gewonnen?
              ik dacht bij de New York 200Miles endurance

Comment

• Heeft er iemand deze auto al?

Je wint hem bij die klote driving missions.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  Staat die F1 nog steeds uitsluitend op Medium Slicks? Of kan je er nu ook economy banden opsteken?
                  enkel medium

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    Oreca Viper is lekkere auto ! Ik heb die gekocht voor American events, met nog supercharger en NA tuning erop, en hij trekt vlot weg van auto's die gelijk vier keer duurder zijn (Panoz Esperante)
                    idd, funcar!
                    was een van mijn favo auto's uit gt3 ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                      Is best wel een goed spel. Het spel heeft echt wel originele moves! en krachtige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        CLK DTM auto, die is te winnen bij de Silver Arrow race bij Mercedes zelf, en die kan je winnen met een volledig getunede SLR of SL65 (mss ook met andere auto's, maar met die is het makkelijk om te winnen).

Vervolgens zet je de zwaarste turbo op je CLK DTM (+/- 850pk, denk ik)

Je gaat naar European Events

Deutsche Touring Meisterschaft

Entry (witte beker kiezen)

B-spec kiezen voor het starten van de race

Je krijgt nu een scherm, als je naar links of rechts duwt, kan je bepalen of de auto sneller of trager moet rijden (kijk bovenaan op het scherm, daar staan nummers van 1 tem 5). Ik zet hem altijd op 5 totdat alle auto's voorbijgestoken zijn, en dan op 4 voor de rest van de race.
                        Druk op het driehoekje --> 'overtake' knop wordt geactiveerd (zie je ook bovenaan)
                        Druk op het rondje --> om in te pitten, hoef je nooit te doen bij DTM

Druk op R1 --> Je komt in het overzichtsscherm. Als je op L1+twee keer pijltje naar rechts doet, kan je de race 3* versnellen, zodat alles veel rapper gaat.

Meestal doe ik het zo:

B spec starten
                        twee keer naar rechts duwen (Push hard)
                        driehoekje duwen
                        R1
                        L1+rechts
                        L1+rechts

En van zodra hij op positie 1 staat, 1* naar links duwen zodat je op "increased pace" (4) staat

Best eerst ns proberen in Sunday cup met een heel krachtige auto, dan kan je makkelijk eens alles uitzoeken En dan naar DTM hè

Je wint:

5* 15.000 (voor het winnen van elke race)
                        75.000 (voor het winnen van het kampioenschap)
                        750.000 (voor het verkopen van de CLKGTR die je wint)

Als je opnieuw alles wilt winnen: CLKGTR verkopen, en opnieuw die race doen (via de witte beker, zodat je ze automatisch alle vijf na elkaar racet), er verschijnt GEEN 'clear scores'-scherm

Succes, 't is echt makkelijk !
                        Ik snap er niets meer van: dit lukt gewoon weg niet meer? De eerste keer ging dit perfect maar nu schijnt het maar niet te lukken . En ik heb het geld nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                          Ik snap er niets meer van: dit lukt gewoon weg niet meer? De eerste keer ging dit perfect maar nu schijnt het maar niet te lukken . En ik heb het geld nodig
                          wat lukt er niet? winnen?

als je geld nodig hebt doe dan eens wat van die Special Conditions, je krijgt daar auto's die soms 265k Cr. waard zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                            wat lukt er niet? winnen?

als je geld nodig hebt doe dan eens wat van die Special Conditions, je krijgt daar auto's die soms 265k Cr. waard zijn.
                            Welja, winnen in b-spec schijnt niet meer te lukken, terwijl dit de eerste keer perfect ging. Vreemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                              Welja, winnen in b-spec schijnt niet meer te lukken, terwijl dit de eerste keer perfect ging. Vreemd
                              veel hangt af van je autokeuze... welke race doe je en met welke auto?
                              als je goede auto hebt kan er weinig misgaan. Buiten als je hem steeds op 5 laat rijden ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                veel hangt af van je autokeuze... welke race doe je en met welke auto?
                                als je goede auto hebt kan er weinig misgaan. Buiten als je hem steeds op 5 laat rijden ^^
                                Mercedes CLK touring car: ik start in 5 en toen ik eerste was ging ik over naar 4. Maar nu lukt dat niet meer? Wat doe ik dan verkeerd?

Comment

• Hiernet in Special conditions met een Lancie Delta S2 de derde race van normal gereden.
                                  Wat kom ik daar tegen in de eerste race.. een Renault Clio V6 ph.2!!!!
                                  Ik als 'Renault kenner' kan jullie zeggen dat dit echt belachelijk is, de Clio V6 is nooooooit gebruikt in rallye verband.
                                  Toch wel een grove fout van de GT4-makers om een Renault Clio V6 rallye te laten rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                    Hiernet in Special conditions met een Lancie Delta S2 de derde race van normal gereden.
                                    Ik als 'Renault kenner' kan jullie zeggen dat dit echt belachelijk is, de Clio V6 is nooooooit gebruikt in rallye verband.
                                    Toch wel een grove fout van de GT4-makers om een Renault Clio V6 rallye te laten rijden
                                    In GT2 kon je zelfs met een GT40 rally rijden

Comment

• ik heb by gt2 rally gereden met een ruf ctr2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                        Hiernet in Special conditions met een Lancie Delta S2 de derde race van normal gereden.
                                        Ik had een Subaru gekozen, en als circuit Laguna Seca. Nu reed mijn rally-wagen zich wel een klein beetje verloren in dat pak ... Maar ...

Je kan nooit raden welke wagen het snelste was (buiten mezelf gerekend) ... Een Mitsubishi Pajero !!!

En die won dus van een BMW 3 touringcar ...

Realisme ??? En geen enkele van die touringcar kon dus die Pajero voorbijsteken !!!

Comment

• Ik heb mij net een paar fun wagentjes gekocht

Mini Cooper S: +/- 250 pk, volledig gestript v alle gewicht en lekkere gouden velgjes
                                          Audi A3 3.2 quattro: 400 pk, volledig zwart met zwarte velgen
                                          BMW M3: Zo wit als iets met de suppa lekkere BBS LM en 420 pk

Comment

Working...
                                          X