Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
    Voor u is dat mss kinderachtig en onnozel voor mij is dat pure nostalgie. DBZ bestond al toen jij nog niet geboren was. En ik vind dit (vecht)spel fantastisch, problemen mee?
    Ik ben 20 jaar en heb dat spel ook
    DBZ IS EEN CULT reeks en het spel zelf zit ook nog es goed in mekaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CHE 2
      Ik heb mij net een paar fun wagentjes gekocht

Mini Cooper S: +/- 250 pk, volledig gestript v alle gewicht en lekkere gouden velgjes
      Audi A3 3.2 quattro: 400 pk, volledig zwart met zwarte velgen
      BMW M3: Zo wit als iets met de suppa lekkere BBS LM en 420 pk
      Tiens, ik heb "slechts" een MINI Cooper, zonder "S", met 249pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
        Mercedes CLK touring car: ik start in 5 en toen ik eerste was ging ik over naar 4. Maar nu lukt dat niet meer? Wat doe ik dan verkeerd?
        Je wagen is te traag
        Op sommige bochtigere parcours zal hij het missch wel halen maar als er enkele recht stroken inzitten zal hij veel tijd verliezen.
        Probeer de voorlaatste endurance (ih lijstje, vergeet naam steeds :p) te winnen, daar win je een toyota minolta en die is geschikt om de andere endurances te winnen.

Comment

• Gisteren al gewonne: Porsche CTR Yellowbird (ofzoiets :p)
          Goed bakske, alleen wa gevoelig met gas in de bocht (achtertrax he )

Dan nog eens dat Subaru event gedaan om poen te hebben, IA licence gehaald: fucking saai dat laatste; Nurgburging lap guide .. argh.
          Dan nog enkele driving missions gedaan.
          Die eerste 10 waren goed te doen maar vanaf 11 suckt het echt !!
          Zeker die 3 laps dinges.

Dan nog All Jap GT (of dat andere, waren 5 races) gewonnen (met onze Subaru Race Car ) en zo'n Nissan 350Z Race Car gewonnen. Dit keer wel een deftige, als je die Stream Z bekijkt :ironic:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
            Gisteren al gewonne: Porsche CTR Yellowbird (ofzoiets :p)
            Goed bakske, alleen wa gevoelig met gas in de bocht (achtertrax he )

Dan nog eens dat Subaru event gedaan om poen te hebben, IA licence gehaald: fucking saai dat laatste; Nurgburging lap guide .. argh.
            Dan nog enkele driving missions gedaan.
            Die eerste 10 waren goed te doen maar vanaf 11 suckt het echt !!
            Zeker die 3 laps dinges.

Dan nog All Jap GT (of dat andere, waren 5 races) gewonnen (met onze Subaru Race Car ) en zo'n Nissan 350Z Race Car gewonnen. Dit keer wel een deftige, als je die Stream Z bekijkt :ironic:
            Ik heb eens ooit met die Yellowbird gereden en hij rijdt fantastisch goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
              Ik heb eens ooit met die Yellowbird gereden en hij rijdt fantastisch goed.
              ik rijd persoonlijk liever met mijn CTR2, die heeft een compleet ander rijgedrag dan in GT4, meer realistisch.
              Met gemodde versnellingsbak doet ie gemakkelijk 440 km/u met ongeveer 960pk.

Comment

Welke musclecar gebruiken jullie? En voor de Europese: welke hatch? Welke voor zwarte woud A, en welke oldtimers?

Hele boterham dus.
                schwarzwald A en hot hatch: A3 3.2 volledig tunen, je kan er ook de A3 cup mee winnen. Zeer leuke auto !

musclecar: nog niet gedaan, maar ik zou kiezen voor de Cobra.

Oldtimers: E-type (te winnen bij british GT, te winnen met XJ220 LM) tunen en je wint op 1 been.
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik snap er niets meer van: dit lukt gewoon weg niet meer? De eerste keer ging dit perfect maar nu schijnt het maar niet te lukken . En ik heb het geld nodig
                  Eerst de CLKGTR verkopen voor je het opnieuw doet ! En je kan het alleen doen als je op de eerste beker klikt zodat je alle vijf de races achtereen doet !
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Mijn arme B-speccer is bezig met de 24h Nordschleife, ik heb hem aangezet gisteravond om 18h en niet meer naar gekeken tot vanochtend 8h: hij had al 17h gereden (had ff nog telkens *3 gedaan) en lag 10 ronden voor op de tweede
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Mijn arme B-speccer is bezig met de 24h Nordschleife, ik heb hem aangezet gisteravond om 18h en niet meer naar gekeken tot vanochtend 8h: hij had al 17h gereden (had ff nog telkens *3 gedaan) en lag 10 ronden voor op de tweede
                      Met welke auto? En moet je er niet bij blijven om hem tijdig de pits in te laten gaan??

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

Eerst de CLKGTR verkopen voor je het opnieuw doet ! En je kan het alleen doen als je op de eerste beker klikt zodat je alle vijf de races achtereen doet !
                        Je moet de GTR niet verkopen om er terug met mee te doen hoor.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

Mijn arme B-speccer is bezig met de 24h Nordschleife, ik heb hem aangezet gisteravond om 18h en niet meer naar gekeken tot vanochtend 8h: hij had al 17h gereden (had ff nog telkens *3 gedaan) en lag 10 ronden voor op de tweede
                          10 ronden?

bij mij was het 2 laps altijd.

ik ben gisteren nog maal die 24h endurance Nürburgring begonnen maar dan in volledig b-spec met een 1200pk toyota minolta. sinds deze ochtend had ik 1.200.000 Cr. erbij en een blauwe F1 car.

Comment

schwarzwald A en hot hatch: A3 3.2 volledig tunen, je kan er ook de A3 cup mee winnen. Zeer leuke auto !

musclecar: nog niet gedaan, maar ik zou kiezen voor de Cobra.

Oldtimers: E-type (te winnen bij british GT, te winnen met XJ220 LM) tunen en je wint op 1 been.
                            ik zou dat niet rijden met een racecar, gewoon niet fun meer, en je wagen met 1000pk staat op S/S banden en dat is onmogelijk om te rijden
                            met mijn tvr won ik met +-7s voorsprong op een xj220 roadcar
                            tvr: 476pk 650nm 996kg

en ik vind het leuker om met gewone auto's te rijden

Comment

• ik heb bijna 25%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                ik zou dat niet rijden met een racecar, gewoon niet fun meer, en je wagen met 1000pk staat op S/S banden en dat is onmogelijk om te rijden
                                met mijn tvr won ik met +-7s voorsprong op een xj220 roadcar
                                tvr: 476pk 650nm 996kg

en ik vind het leuker om met gewone auto's te rijden
                                Als je Normal of Sports tires moet hebben kan je alleen maar winst maken op het rechte stuk met die race cars.
                                Zonder Race tires verliezen ze veeeel grip !

Gisteren All Jap GT uitgereden .. die 10 races.
                                Jawadde, ben blij dak er vanaf ben.
                                Dan maar zo nen Nissan 350Z race car gewonnen, weeral !!
                                Alleen dit keer krijg ik er 350.000 af dus

Comment

• Ben ook aan de 24u bezig van de Norschleiffe bezig met de Minolta!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                    Ben ook aan de 24u bezig van de Norschleiffe bezig met de Minolta!
                                    Met B-spec? Of rij je zelf. Dat24u zie ik niet zitten en ik kan niet goed omgaan met dat B-spec.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                      Met B-spec? Of rij je zelf. Dat24u zie ik niet zitten en ik kan niet goed omgaan met dat B-spec.
                                      Grotendeels B-Spec, maar enkele uren rij ik zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                        Grotendeels B-Spec, maar enkele uren rij ik zelf
                                        ik had me eerst voorgenomen 50/50 a-spec/b-spec, maar het is uiteindelijk meer 40/60 geworden.

ik heb het 2x maal gedaan met de minolta (2de maal volledig b-spec btw) en heb eerst een rode F1 gewonnen, dan een blauwe!

Comment

• Ik wil een knappe F1, meer niet

Comment

Working...
                                          X