Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor u is dat mss kinderachtig en onnozel voor mij is dat pure nostalgie. DBZ bestond al toen jij nog niet geboren was. En ik vind dit (vecht)spel fantastisch, problemen mee?
Ik ben 20 jaar en heb dat spel ook
DBZ IS EEN CULT reeks en het spel zelf zit ook nog es goed in mekaar
Mini Cooper S: +/- 250 pk, volledig gestript v alle gewicht en lekkere gouden velgjes
Audi A3 3.2 quattro: 400 pk, volledig zwart met zwarte velgen
BMW M3: Zo wit als iets met de suppa lekkere BBS LM en 420 pk
Tiens, ik heb "slechts" een MINI Cooper, zonder "S", met 249pk
Mercedes CLK touring car: ik start in 5 en toen ik eerste was ging ik over naar 4. Maar nu lukt dat niet meer? Wat doe ik dan verkeerd?
Je wagen is te traag
Op sommige bochtigere parcours zal hij het missch wel halen maar als er enkele recht stroken inzitten zal hij veel tijd verliezen.
Probeer de voorlaatste endurance (ih lijstje, vergeet naam steeds :p) te winnen, daar win je een toyota minolta en die is geschikt om de andere endurances te winnen.
Gisteren al gewonne: Porsche CTR Yellowbird (ofzoiets :p)
Goed bakske, alleen wa gevoelig met gas in de bocht (achtertrax he )
Dan nog eens dat Subaru event gedaan om poen te hebben, IA licence gehaald: fucking saai dat laatste; Nurgburging lap guide .. argh.
Dan nog enkele driving missions gedaan.
Die eerste 10 waren goed te doen maar vanaf 11 suckt het echt !!
Zeker die 3 laps dinges.
Dan nog All Jap GT (of dat andere, waren 5 races) gewonnen (met onze Subaru Race Car ) en zo'n Nissan 350Z Race Car gewonnen. Dit keer wel een deftige, als je die Stream Z bekijkt :ironic:
Gisteren al gewonne: Porsche CTR Yellowbird (ofzoiets :p)
Goed bakske, alleen wa gevoelig met gas in de bocht (achtertrax he )
Dan nog eens dat Subaru event gedaan om poen te hebben, IA licence gehaald: fucking saai dat laatste; Nurgburging lap guide .. argh.
Dan nog enkele driving missions gedaan.
Die eerste 10 waren goed te doen maar vanaf 11 suckt het echt !!
Zeker die 3 laps dinges.
Dan nog All Jap GT (of dat andere, waren 5 races) gewonnen (met onze Subaru Race Car ) en zo'n Nissan 350Z Race Car gewonnen. Dit keer wel een deftige, als je die Stream Z bekijkt :ironic:
Ik heb eens ooit met die Yellowbird gereden en hij rijdt fantastisch goed.
Ik heb eens ooit met die Yellowbird gereden en hij rijdt fantastisch goed.
ik rijd persoonlijk liever met mijn CTR2, die heeft een compleet ander rijgedrag dan in GT4, meer realistisch.
Met gemodde versnellingsbak doet ie gemakkelijk 440 km/u met ongeveer 960pk.
Ik snap er niets meer van: dit lukt gewoon weg niet meer? De eerste keer ging dit perfect maar nu schijnt het maar niet te lukken . En ik heb het geld nodig
Eerst de CLKGTR verkopen voor je het opnieuw doet ! En je kan het alleen doen als je op de eerste beker klikt zodat je alle vijf de races achtereen doet !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Mijn arme B-speccer is bezig met de 24h Nordschleife, ik heb hem aangezet gisteravond om 18h en niet meer naar gekeken tot vanochtend 8h: hij had al 17h gereden (had ff nog telkens *3 gedaan) en lag 10 ronden voor op de tweede
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Mijn arme B-speccer is bezig met de 24h Nordschleife, ik heb hem aangezet gisteravond om 18h en niet meer naar gekeken tot vanochtend 8h: hij had al 17h gereden (had ff nog telkens *3 gedaan) en lag 10 ronden voor op de tweede
Met welke auto? En moet je er niet bij blijven om hem tijdig de pits in te laten gaan??
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Eerst de CLKGTR verkopen voor je het opnieuw doet ! En je kan het alleen doen als je op de eerste beker klikt zodat je alle vijf de races achtereen doet !
Je moet de GTR niet verkopen om er terug met mee te doen hoor.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
10 ronden?
bij mij was het 2 laps altijd.
ik ben gisteren nog maal die 24h endurance Nürburgring begonnen maar dan in volledig b-spec met een 1200pk toyota minolta. sinds deze ochtend had ik 1.200.000 Cr. erbij en een blauwe F1 car.
schwarzwald A en hot hatch: A3 3.2 volledig tunen, je kan er ook de A3 cup mee winnen. Zeer leuke auto !
musclecar: nog niet gedaan, maar ik zou kiezen voor de Cobra.
Oldtimers: E-type (te winnen bij british GT, te winnen met XJ220 LM) tunen en je wint op 1 been.
ik zou dat niet rijden met een racecar, gewoon niet fun meer, en je wagen met 1000pk staat op S/S banden en dat is onmogelijk om te rijden
met mijn tvr won ik met +-7s voorsprong op een xj220 roadcar
tvr: 476pk 650nm 996kg
en ik vind het leuker om met gewone auto's te rijden
ik zou dat niet rijden met een racecar, gewoon niet fun meer, en je wagen met 1000pk staat op S/S banden en dat is onmogelijk om te rijden
met mijn tvr won ik met +-7s voorsprong op een xj220 roadcar
tvr: 476pk 650nm 996kg
en ik vind het leuker om met gewone auto's te rijden
Als je Normal of Sports tires moet hebben kan je alleen maar winst maken op het rechte stuk met die race cars.
Zonder Race tires verliezen ze veeeel grip !
Gisteren All Jap GT uitgereden .. die 10 races.
Jawadde, ben blij dak er vanaf ben.
Dan maar zo nen Nissan 350Z race car gewonnen, weeral !!
Alleen dit keer krijg ik er 350.000 af dus
Comment