Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Ik wil een knappe F1, meer niet
    F1 wagens zuigen imho. een stock SLR heeft een hogere topsnelheid en rijdt aangenamer.

Je kan zelfs niet eens de olie verversen.

Comment

• Wat ik niet snap bij GT4 is dat wanneer je een nieuwe wagen hebt gekocht en je ze daarna wilt verkopen, met een zeer lage prijs te koop wordt aangeboden.
      Een voorbeeld: ik heb de RS6 gekocht (+-105.000) en wou berekenen wat de verkoopprijs was en dat was rond de 25.000!!!
      Da's beetje onrealistisch bij GT4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
        Wat ik niet snap bij GT4 is dat wanneer je een nieuwe wagen hebt gekocht en je ze daarna wilt verkopen, met een zeer lage prijs te koop wordt aangeboden.
        Een voorbeeld: ik heb de RS6 gekocht (+-105.000) en wou berekenen wat de verkoopprijs was en dat was rond de 25.000!!!
        Da's beetje onrealistisch bij GT4.
        je kan het niet vergelijken zoals in de echte wereld hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
          je kan het niet vergelijken zoals in de echte wereld hé...
          waarom niet ?
          +- 1/5 van de nieuwprijs vind ik STERK onrealistisch.
          Met iets minder als 1/2 van de nieuwprijs zou ik nog kunnen leven.

Comment

• 24/24 licht met dezelfde weersomstandigheden in een 24uurs race?
            Yeah right

Comment

F1 wagens zuigen imho. een stock SLR heeft een hogere topsnelheid en rijdt aangenamer.

Zuigen lol, nee man.
              En je moet de olie nt verversen, na races dalen de pk's niet van die f1. Bij andere wagens wel.

Comment

24/24 licht met dezelfde weersomstandigheden in een 24uurs race?
                Yeah right
                ja, belachelijk hé, dan noemen ze hunzelf "the ultimate driving simulator"

toen ik aan het rijden was dacht ik er ook aan.

dat is gewoon een vette bug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                  Met welke auto? En moet je er niet bij blijven om hem tijdig de pits in te laten gaan??
                  Toyota Minolta, volledig standaard ...

Na elke twee ronden pit hij automatisch in, tankt hij bij en verwisselt hij banden ... En dan ben ik per ronde nog een halve minuut sneller dan de rest
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ja, belachelijk hé, dan noemen ze hunzelf "the ultimate driving simulator"

toen ik aan het rijden was dacht ik er ook aan.

dat is gewoon een vette bug
                    Het is ook de ultimate driving simulator (samen met GTR) op gebied van het rijden zelf, maar in sommige dingen mogen ze toch wel meer moeite steken, vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Toyota Minolta, volledig standaard ...

Na elke twee ronden pit hij automatisch in, tankt hij bij en verwisselt hij banden ... En dan ben ik per ronde nog een halve minuut sneller dan de rest
                      Mijne B-Spec doet 3 ronden met zijn bandjes en brandstof, eat that!
                      5 is ook mogelijk, maar dan moet ik hem op 1 zetten

Ikzelf haal met moeite 2 rondjes op dezelfde banden

Comment

Vind ik niet. Bochtensnelheid is onvoorstelbaar, remvermogen is fenomenaal ! Ik heb er de laatste race bij professional mee gereden, waar ik elke race met minstens 1, soms 2 ronden voorsprong had op auto's als Audi R8, Nissan R390, Toyota GT-one, Gillet race car, ...

Voorts zijn de banden ongelooflijk goed (vijf rondjes Tokyo R246, acht rondjes El Capitan, 6 rondjes Suzuka lang, ...), zuipt hij niet zooooooveel, ... gewoon een zalige auto !

Ik heb hem in het wit, trouwens
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• wat is jullie record op de nordschleife?

mijn record met een souped up minolta race car is 6.09.004

Comment

Vind ik niet. Bochtensnelheid is onvoorstelbaar, remvermogen is fenomenaal ! Ik heb er de laatste race bij professional mee gereden, waar ik elke race met minstens 1, soms 2 ronden voorsprong had op auto's als Audi R8, Nissan R390, Toyota GT-one, Gillet race car, ...

Voorts zijn de banden ongelooflijk goed (vijf rondjes Tokyo R246, acht rondjes El Capitan, 6 rondjes Suzuka lang, ...), zuipt hij niet zooooooveel, ... gewoon een zalige auto !

Ik heb hem in het wit, trouwens
                            doe gewoon nog es 24h nurburgring hé. gans de nacht laten aanstaan

Comment

Mijne B-Spec doet 3 ronden met zijn bandjes en brandstof, eat that!
                              5 is ook mogelijk, maar dan moet ik hem op 1 zetten

Ikzelf haal met moeite 2 rondjes op dezelfde banden
                              Mja, met die Minolta volledig stock moet ik hem op 2 zetten en dan kan hij anderhalve ronde rijden vooraleer de banden echt allevier op rood staan, dan slipt hij bij elke bocht, en als ik hem niet op 2 zet, maar op 3, dan mist hij de ingang van de pits altijd omdat hij slipt door te slechte banden En dan zit hij daar maar te proberen door de pitmuur te rijden, stom kalf !
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

wat is jullie record op de nordschleife?

mijn record met een souped up minolta race car is 6.09.004
                                Will try to improve that
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Als ontspanning zit ik aan de mini-cooper meeting deel te nemen, maar ik eindig altijd 2de.
                                  Iem. een idee tot hoeveel pk's ik 'm zou tunen?

Comment

Mja, met die Minolta volledig stock moet ik hem op 2 zetten en dan kan hij anderhalve ronde rijden vooraleer de banden echt allevier op rood staan, dan slipt hij bij elke bocht, en als ik hem niet op 2 zet, maar op 3, dan mist hij de ingang van de pits altijd omdat hij slipt door te slechte banden En dan zit hij daar maar te proberen door de pitmuur te rijden, stom kalf !
                                    jup, bij mij mist hij ook die pitstop redelijk veel..

en zelfs als ik die P afzet dan ramt hij er nog tegen.. tss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                      Als ontspanning zit ik aan de mini-cooper meeting deel te nemen, maar ik eindig altijd 2de.
                                      Iem. een idee tot hoeveel pk's ik 'm zou tunen?
                                      ewel, tot als je genoeg hebt om te winnen.

i mean, geld - of liever credits - zijn nu toch niet het probleem hé

Comment

ewel, tot als je genoeg hebt om te winnen.

i mean, geld - of liever credits - zijn nu toch niet het probleem hé
                                        Indeed ...

Welke auto gebruiken jullie voor de Clio Cup ? Met een volledig getunede Clio V6 ph.2 geraak ik niet voorbij die racemormels, en ik vertik het om zo'n phase1 te kopen, want die zijn pokkelelijk
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Indeed ...

Welke auto gebruiken jullie voor de Clio Cup ? Met een volledig getunede Clio V6 ph.2 geraak ik niet voorbij die racemormels, en ik vertik het om zo'n phase1 te kopen, want die zijn pokkelelijk
                                          ik heb een clio v6 ph. one gebruikt (te koop bij 2de hands wagens)

volledig getuned en tweaked. (oa gearbox, suspension,..)

ik stak ze allemaal al voorbij bij de start.

Comment

Working...
                                          X