Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat ik niet snap bij GT4 is dat wanneer je een nieuwe wagen hebt gekocht en je ze daarna wilt verkopen, met een zeer lage prijs te koop wordt aangeboden.
Een voorbeeld: ik heb de RS6 gekocht (+-105.000) en wou berekenen wat de verkoopprijs was en dat was rond de 25.000!!!
Da's beetje onrealistisch bij GT4.
Wat ik niet snap bij GT4 is dat wanneer je een nieuwe wagen hebt gekocht en je ze daarna wilt verkopen, met een zeer lage prijs te koop wordt aangeboden.
Een voorbeeld: ik heb de RS6 gekocht (+-105.000) en wou berekenen wat de verkoopprijs was en dat was rond de 25.000!!!
Da's beetje onrealistisch bij GT4.
Met welke auto? En moet je er niet bij blijven om hem tijdig de pits in te laten gaan??
Toyota Minolta, volledig standaard ...
Na elke twee ronden pit hij automatisch in, tankt hij bij en verwisselt hij banden ... En dan ben ik per ronde nog een halve minuut sneller dan de rest
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Het is ook de ultimate driving simulator (samen met GTR) op gebied van het rijden zelf, maar in sommige dingen mogen ze toch wel meer moeite steken, vind ik
Na elke twee ronden pit hij automatisch in, tankt hij bij en verwisselt hij banden ... En dan ben ik per ronde nog een halve minuut sneller dan de rest
Mijne B-Spec doet 3 ronden met zijn bandjes en brandstof, eat that!
5 is ook mogelijk, maar dan moet ik hem op 1 zetten
Ikzelf haal met moeite 2 rondjes op dezelfde banden
F1 wagens zuigen imho. een stock SLR heeft een hogere topsnelheid en rijdt aangenamer.
Je kan zelfs niet eens de olie verversen.
Vind ik niet. Bochtensnelheid is onvoorstelbaar, remvermogen is fenomenaal ! Ik heb er de laatste race bij professional mee gereden, waar ik elke race met minstens 1, soms 2 ronden voorsprong had op auto's als Audi R8, Nissan R390, Toyota GT-one, Gillet race car, ...
Voorts zijn de banden ongelooflijk goed (vijf rondjes Tokyo R246, acht rondjes El Capitan, 6 rondjes Suzuka lang, ...), zuipt hij niet zooooooveel, ... gewoon een zalige auto !
Ik heb hem in het wit, trouwens
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Vind ik niet. Bochtensnelheid is onvoorstelbaar, remvermogen is fenomenaal ! Ik heb er de laatste race bij professional mee gereden, waar ik elke race met minstens 1, soms 2 ronden voorsprong had op auto's als Audi R8, Nissan R390, Toyota GT-one, Gillet race car, ...
Voorts zijn de banden ongelooflijk goed (vijf rondjes Tokyo R246, acht rondjes El Capitan, 6 rondjes Suzuka lang, ...), zuipt hij niet zooooooveel, ... gewoon een zalige auto !
Mijne B-Spec doet 3 ronden met zijn bandjes en brandstof, eat that!
5 is ook mogelijk, maar dan moet ik hem op 1 zetten
Ikzelf haal met moeite 2 rondjes op dezelfde banden
Mja, met die Minolta volledig stock moet ik hem op 2 zetten en dan kan hij anderhalve ronde rijden vooraleer de banden echt allevier op rood staan, dan slipt hij bij elke bocht, en als ik hem niet op 2 zet, maar op 3, dan mist hij de ingang van de pits altijd omdat hij slipt door te slechte banden En dan zit hij daar maar te proberen door de pitmuur te rijden, stom kalf !
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Mja, met die Minolta volledig stock moet ik hem op 2 zetten en dan kan hij anderhalve ronde rijden vooraleer de banden echt allevier op rood staan, dan slipt hij bij elke bocht, en als ik hem niet op 2 zet, maar op 3, dan mist hij de ingang van de pits altijd omdat hij slipt door te slechte banden En dan zit hij daar maar te proberen door de pitmuur te rijden, stom kalf !
jup, bij mij mist hij ook die pitstop redelijk veel..
en zelfs als ik die P afzet dan ramt hij er nog tegen.. tss
Welke auto gebruiken jullie voor de Clio Cup ? Met een volledig getunede Clio V6 ph.2 geraak ik niet voorbij die racemormels, en ik vertik het om zo'n phase1 te kopen, want die zijn pokkelelijk
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Welke auto gebruiken jullie voor de Clio Cup ? Met een volledig getunede Clio V6 ph.2 geraak ik niet voorbij die racemormels, en ik vertik het om zo'n phase1 te kopen, want die zijn pokkelelijk
ik heb een clio v6 ph. one gebruikt (te koop bij 2de hands wagens)
volledig getuned en tweaked. (oa gearbox, suspension,..)
Comment