Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke auto gebruiken jullie voor de Clio Cup ? Met een volledig getunede Clio V6 ph.2 geraak ik niet voorbij die racemormels, en ik vertik het om zo'n phase1 te kopen, want die zijn pokkelelijk
Heb gisteren weer wat gegamed en heb weer iets nieuws ontdekt.
Ik geloof bij 'World Circuits' kun je, wanneer je een circuit hebt geselecteerd ofwel 'Free run' doen ofwel, 'Race', 'photo mode' en 'Family Cup' ofzo... :s Nu gisteren deed ik een race en ik verstond er eigenlijk de ballen van!
Je start in de pits, je rijdt het parkoer op, je staat op de zesde plaats, terwijl iedereen achter je rijdt. Je steekt niemand voorbij of je wordt door niemand voorbij gestoken en plots sta je op de eerste stek! En er wordt ook niet aangegeven hoeveel laps je moet rijden...
Heb gisteren weer wat gegamed en heb weer iets nieuws ontdekt.
Ik geloof bij 'World Circuits' kun je, wanneer je een circuit hebt geselecteerd ofwel 'Free run' doen ofwel, 'Race', 'photo mode' en 'Family Cup' ofzo... :s Nu gisteren deed ik een race en ik verstond er eigenlijk de ballen van!
Je start in de pits, je rijdt het parkoer op, je staat op de zesde plaats, terwijl iedereen achter je rijdt. Je steekt niemand voorbij of je wordt door niemand voorbij gestoken en plots sta je op de eerste stek! En er wordt ook niet aangegeven hoeveel laps je moet rijden...
Somebody??
Dat zijn kwalificaties, omdat jij nog geen rondetijd gereden hebt, sta je vanzelfsprekend op de laatste plaats. Als je de beste tijd rijdt, sta je in positie 1.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Dat zijn kwalificaties, omdat jij nog geen rondetijd gereden hebt, sta je vanzelfsprekend op de laatste plaats. Als je de beste tijd rijdt, sta je in positie 1.
Nee, dat is race meeting, eigelijk is het gewoon free run, maar dan met benzine verbruik en andere auto's
Plaats maakt niets uit, die andere rijders rijden trouwens ook stukken trager en slechter
Hmm, welke wagen gebruikt men het best om het Supercar Festival in Professional Events te winnen?
Gebruiken jullie een wagen die je kan aankopen of een wagen die je kunt winnen? Het moeten ongemodifieerde wagens zijn met minstens 493PK.
Hmm, welke wagen gebruikt men het best om het Supercar Festival in Professional Events te winnen?
Gebruiken jullie een wagen die je kan aankopen of een wagen die je kunt winnen? Het moeten ongemodifieerde wagens zijn met minstens 493PK.
een salleen, slr, gt, yellowbird, ctr (volledig getuned)
"ongemodifieerd" betekent dat je geen rolkooi mag hebben, voor de rest mag alles
Tunen die handel ! Ik heb het met de vingers in de neus gedaan, dankzij Mister SLR, een bakbeest met 900 paarden onder de kap en zwarte BBS'ers !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
kheb et spel op vakantie in duitsland gekocht, khad wel men PS2 niet bij dus ik kon niet beginne, KON, nu dus wel
weet iemand een goede wagen om mee te beginne? kheb GT3 ook dus ik krijg meer $ niet?
Heb je 110.000 credits ?
als je die hebt: beginnen met de HPA Golf (staat onder tuning cars, bij HPA -duh), rij beetje de simpele cups (4WD, sunday cup, turbocup, ..) en dan onder special conditions race 2 en de gewonnen auto verkopen, je hebt al direct 300.000 credits
en ge zijt vertrokken hè ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
als je die hebt: beginnen met de HPA Golf (staat onder tuning cars, bij HPA -duh), rij beetje de simpele cups (4WD, sunday cup, turbocup, ..) en dan onder special conditions race 2 en de gewonnen auto verkopen, je hebt al direct 300.000 credits
Comment