Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Indeed ...

Welke auto gebruiken jullie voor de Clio Cup ? Met een volledig getunede Clio V6 ph.2 geraak ik niet voorbij die racemormels, en ik vertik het om zo'n phase1 te kopen, want die zijn pokkelelijk
    Ik heb hem getuned tot 350 PK
    Ook zo'n phase 2 V6.
    Wél ook weight reduction, ander setje veren en betere remmen.
    Anders is hij oncontroleerbaar :p

Comment

• Heb gisteren weer wat gegamed en heb weer iets nieuws ontdekt.
      Ik geloof bij 'World Circuits' kun je, wanneer je een circuit hebt geselecteerd ofwel 'Free run' doen ofwel, 'Race', 'photo mode' en 'Family Cup' ofzo... :s Nu gisteren deed ik een race en ik verstond er eigenlijk de ballen van!

Je start in de pits, je rijdt het parkoer op, je staat op de zesde plaats, terwijl iedereen achter je rijdt. Je steekt niemand voorbij of je wordt door niemand voorbij gestoken en plots sta je op de eerste stek! En er wordt ook niet aangegeven hoeveel laps je moet rijden...

Somebody??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
        Heb gisteren weer wat gegamed en heb weer iets nieuws ontdekt.
        Ik geloof bij 'World Circuits' kun je, wanneer je een circuit hebt geselecteerd ofwel 'Free run' doen ofwel, 'Race', 'photo mode' en 'Family Cup' ofzo... :s Nu gisteren deed ik een race en ik verstond er eigenlijk de ballen van!

Je start in de pits, je rijdt het parkoer op, je staat op de zesde plaats, terwijl iedereen achter je rijdt. Je steekt niemand voorbij of je wordt door niemand voorbij gestoken en plots sta je op de eerste stek! En er wordt ook niet aangegeven hoeveel laps je moet rijden...

Somebody??
        Dat zijn kwalificaties, omdat jij nog geen rondetijd gereden hebt, sta je vanzelfsprekend op de laatste plaats. Als je de beste tijd rijdt, sta je in positie 1.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Ook wel handig, en pas ontdekt (mss kenden jullie het al?). Als je naar je home gaat, en dan op start drukt, ga je automatisch naar je settings...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
            Dat zijn kwalificaties, omdat jij nog geen rondetijd gereden hebt, sta je vanzelfsprekend op de laatste plaats. Als je de beste tijd rijdt, sta je in positie 1.
            Nee, dat is race meeting, eigelijk is het gewoon free run, maar dan met benzine verbruik en andere auto's
            Plaats maakt niets uit, die andere rijders rijden trouwens ook stukken trager en slechter

Is best wel leuk om eens te doen

Comment

• kheb et spel op vakantie in duitsland gekocht, khad wel men PS2 niet bij dus ik kon niet beginne, KON, nu dus wel

weet iemand een goede wagen om mee te beginne? kheb GT3 ook dus ik krijg meer $ niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                Ook wel handig, en pas ontdekt (mss kenden jullie het al?). Als je naar je home gaat, en dan op start drukt, ga je automatisch naar je settings...
                lol, net ontdekt hoe je de verschillende replaymodes inschakeld

Comment

• Hmm, welke wagen gebruikt men het best om het Supercar Festival in Professional Events te winnen?
                  Gebruiken jullie een wagen die je kan aankopen of een wagen die je kunt winnen? Het moeten ongemodifieerde wagens zijn met minstens 493PK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
                    Ik heb hem getuned tot 350 PK
                    Ook zo'n phase 2 V6.
                    Wél ook weight reduction, ander setje veren en betere remmen.
                    Anders is hij oncontroleerbaar :p
                    421 pk heeft de mijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
                      Hmm, welke wagen gebruikt men het best om het Supercar Festival in Professional Events te winnen?
                      Gebruiken jullie een wagen die je kan aankopen of een wagen die je kunt winnen? Het moeten ongemodifieerde wagens zijn met minstens 493PK.
                      een salleen, slr, gt, yellowbird, ctr (volledig getuned)

je kiest maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
                        Hmm, welke wagen gebruikt men het best om het Supercar Festival in Professional Events te winnen?
                        "ongemodifieerd" betekent dat je geen rolkooi mag hebben, voor de rest mag alles

Tunen die handel ! Ik heb het met de vingers in de neus gedaan, dankzij Mister SLR, een bakbeest met 900 paarden onder de kap en zwarte BBS'ers !
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                          kheb et spel op vakantie in duitsland gekocht, khad wel men PS2 niet bij dus ik kon niet beginne, KON, nu dus wel

weet iemand een goede wagen om mee te beginne? kheb GT3 ook dus ik krijg meer $ niet?
                          Heb je 110.000 credits ?

als je die hebt: beginnen met de HPA Golf (staat onder tuning cars, bij HPA -duh), rij beetje de simpele cups (4WD, sunday cup, turbocup, ..) en dan onder special conditions race 2 en de gewonnen auto verkopen, je hebt al direct 300.000 credits

en ge zijt vertrokken hè ...
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• wat hebben jullie met die hot hatche leage gewonnen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                              wat hebben jullie met die hot hatche leage gewonnen??
                              tzelfde als u, maar zou nimeer weten wat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Heb je 110.000 credits ?

als je die hebt: beginnen met de HPA Golf (staat onder tuning cars, bij HPA -duh), rij beetje de simpele cups (4WD, sunday cup, turbocup, ..) en dan onder special conditions race 2 en de gewonnen auto verkopen, je hebt al direct 300.000 credits

en ge zijt vertrokken hè ...
                                Mijn voorkeur gaat uit naar de sti :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                  tzelfde als u, maar zou nimeer weten wat
                                  de volvo 240???

Comment

• Daarnet B-spec laten rijden in Hot Hatch (één race), met een getunede Alfa Romeo 147 GTA (343pk). Hij stond op 5 (push hard) en op overtake. Ge moogt 2 keer raden.

5de geëindigd potdorie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                      laat eens iets weten wat je gewonnen hebt aub (kijk posts hierboven)
                                      idd, met hot hatch win je de 240 volvo
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• laat eens iets weten wat je gewonnen hebt aub (kijk posts hierboven)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                          Daarnet B-spec laten rijden in Hot Hatch (één race), met een getunede Alfa Romeo 147 GTA (343pk). Hij stond op 5 (push hard) en op overtake. Ge moogt 2 keer raden.

5de geëindigd potdorie!
                                          gemoet hem altijd op 3 zetten en overtake permanent aan laten staan.

een 147 GTA sux imho

rij met een clio phase one/two, tune die en ge wint makkelijk;

Comment

Working...
                                          X