Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er ook 3 Ik heb ook 4 Jensen's Interceptor. De eerste die ik kocht was een gele ik vond die niet zo mooi. Nu heb ik ook nog een Blauwe, een groene en een donkerrode. Allemaal standaard behalve de blauwe, die heeft een Fully Customizeble Gearbox omdat er stadaard maar een 3bak inzit waarmee je maar 200km/u haalt.
Ik zal je het laten weten als ik de 24h van de Nürburgring hiermee heb gewonnen, ik ga nu eerst de 4h van de Nürburgring doen!
Ik heb wel hiervoor stage 4 van Turbo erop gezet (Cr. 80.000)
Edit:
Of met welke auto hebben jullie die 24h en de 4h van de Nürburgring gereden?
Ik heb daar de M3 gtr race car voor gebruikt. Voor de 24u heb ik wel de turbo stage 4 gemonteerd. Ge rijdt daar namelijk tegen een andere M3 gtr race car en dan speel ik het liefst op save.
Ik heb daar de M3 gtr race car voor gebruikt. Voor de 24u heb ik wel de turbo stage 4 gemonteerd. Ge rijdt daar namelijk tegen een andere M3 gtr race car en dan speel ik het liefst op save.
Ok! Maar ik heb al ondervonden als je daar Racing Tires: Soft op zet dat ze nogal snel rood worden, iemand een oplossing?
Comment