Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze avond heb ik mij bezig gehouden met wat tuning.

eerst een gele S4 gekocht (nieuw model met V

dan beginnen tweaken.

sportuitlaat, RSS banden erop, vering, remmen + controller, n/a tuning, gewicht, vdc controller,....

eindresultaat:

429 PK met 500Nm, redline op 8150rpm.

mijn doel was om er een RS4 van te maken, en dat is me imho aardig gelukt, zelfs de velgen!

Nürburgring Nordschleife in 7.29.791

Ik heb er mooie foto's van getrokken, maar ik heb momenteel nog altijd geen compatibele USB-memory.

edit: als je de settings van de auto wilt, pm me maar. (geloof me, hij rijdt beter dan een stock E60 M5)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Met de polyphony

't was mijn tweede rondje op de ring, maar was het beu, mijn ogen begonnen gelijk zot te draaien, die auto gaat gewoon veel te rap, die gaat 250 per uur in bochten waar je normaal maar aan 100-120 doorvlamt ... Je reflexen worden zoooooo op de proef gesteld, echt nie normaal !!!

Moest ik nog eens opnieuw proberen, misschien geraak ik wel nog tot aan 5:30, ik ben nu nog een keer of vijf van de baan gevlogen, één of twee keer gespind maar direct kunnen corrigeren ...
      kga morgen uw record es breken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
        Komaan mensen, ik wil ook die 5sec. penalty met een of ander cheat vermijden

Graag een P.M.
        Bij die driving missions kan ik je niet helpen, bij de special conditions daarintegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
          Ok! Maar ik heb al ondervonden als je daar Racing Tires: Soft op zet dat ze nogal snel rood worden, iemand een oplossing?
          Een hardere compound nemen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            Bij die driving missions kan ik je niet helpen, bij de special conditions daarintegen.
            Vertel !
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Vertel !
              gewoon gas geven

en niet remmen

Comment

• you are een zeveraar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                  you are een zeveraar
                  wel, een echte cheat is het niet, als je met je achterkant of zijkant tegen een muur botst dan krijg je die 5 sec penalty niet.

edit: blijkbaar was je me al voor

Comment

• Hehe, er waren er blijkbaar nog opgekomen.
                    Met die escudo haalde ik makkelijk 45sec voorsprong op hard zonder maar 1 bocht goed te nemen
                    Je kan zelf als je een beetje goed instuurt bepaalde bochten tegen 150 nemen terwijl de ps het tegen 60 doet!

Comment

Ik heb er mooie foto's van getrokken, maar ik heb momenteel nog altijd geen compatibele USB-memory.
                      Jah had ik ook geprobeerd maar ps zei dat er geen usb flash inzat, welke werken dan wel :o
                      Maar raar boeltje :p

Comment

ik hanteer net dezelfde methode
                        Hehe, waarom heel de tijd inhouden en concentreren als je door te vlammen meer resultaat behaald

edit: forum is weer aant vangen :/
                        Last edited by ; 06/04/2005, 00:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                          Hehe, er waren er blijkbaar nog opgekomen.
                          Met die escudo haalde ik makkelijk 45sec voorsprong op hard zonder maar 1 bocht goed te nemen
                          Je kan zelf als je een beetje goed instuurt bepaalde bochten tegen 150 nemen terwijl de ps het tegen 60 doet!
                          ik hanteer net dezelfde methode

Comment

"ongemodifieerd" betekent dat je geen rolkooi mag hebben, voor de rest mag alles

Tunen die handel ! Ik heb het met de vingers in de neus gedaan, dankzij Mister SLR, een bakbeest met 900 paarden onder de kap en zwarte BBS'ers !
                            velgen en spoilers ook nt

Comment

Jah had ik ook geprobeerd maar ps zei dat er geen usb flash inzat, welke werken dan wel :o
                              Maar raar boeltje :p
                              Met mijn MP-3spelertje lukt dat wel.

Comment

• Wat vinden jullie trouwens van de velgen, ik vind enkel de meeste BBS'ers echt mooi.
                                80% vd rest is maar lelijk

En die spoilers ook, op sommige wagens zijn die echt lachen

Comment

• Ik heb gisteren Capri Rally gewonnen in een Fiat 500R . Volledig getuned komt die op 93PK ofzo maar je kan wel 100pk NOS inspuiten. Dat is dus bij momenten 193pk in een wagen van 500Kg. Erg handig bij het uitkomen van een bocht.

Comment

Wat vinden jullie trouwens van de velgen, ik vind enkel de meeste BBS'ers echt mooi.
                                    80% vd rest is maar lelijk

En die spoilers ook, op sommige wagens zijn die echt lachen
                                    soms staan er erg mooie velgen bij 'used wheels'

btw Enkei heeft ook wel strakke velgen hoor. ik heb die laatste op mijn SLR.

Comment

• OZ racing heeft er ook wel mooie. Maar ik steek meestal Used Weels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                        OZ racing heeft er ook wel mooie. Maar ik steek meestal Used Weels.
                                        wieldoppen op een RS 6

Comment

• Ik vind dat je bij Used Wheels mooiere velgen verkrijgbaar zijn.
                                          Daar staan ook trouwens originele Audi-velgen.

Comment

Working...
                                          X