Oorspronkelijk geplaatst door simon
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyVoor mijn RS6 heb ik de huidige velgen laten staan maar nu ben ik van plan er andere op te zetten; Iemand advies?
maar onder mijn goodwood groene RS 6 liggen er BBS'en onder. (bij die eerste in dat rijtje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonDeze avond heb ik mij bezig gehouden met wat tuning.
eerst een gele S4 gekocht (nieuw model met V
dan beginnen tweaken.
sportuitlaat, RSS banden erop, vering, remmen + controller, n/a tuning, gewicht, vdc controller,....
eindresultaat:
429 PK met 500Nm, redline op 8150rpm.
mijn doel was om er een RS4 van te maken, en dat is me imho aardig gelukt, zelfs de velgen!
Nürburgring Nordschleife in 7.29.791
Ik heb er mooie foto's van getrokken, maar ik heb momenteel nog altijd geen compatibele USB-memory.
edit: als je de settings van de auto wilt, pm me maar. (geloof me, hij rijdt beter dan een stock E60 M5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyHier een foto'tje van mijn RS6-->
@ Simon: Ik vind het fantastisch om altijd die wieldoppen uit te kiezen voor mijn auto's
Zo heb ik de fish-eye Impreza STi met de grootste spoiler die je erop kan laten zetten, en grijze piepkleine wieldoppen .. Voor de rest hangt'ie tegen de grond .. Echt zo'n lelijke auto, je wilt gewoon kotsen op je TV-scherm als je dat ziet1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001En 24u later zitten we 21 rondjes voor en hebben we een chassis dat volledig banaan staat
Djeezes, op een recht stuk 400 doen is dus gewoon zelfmoord met dat chassis
Het olielampje brandt wel nog neit
En 'k heb ne groen gele F1
Wat ik niet snap: ik heb zelf eens een rondje in A-spec gereden, en op het rechte stuk op de nordschleife haal ik makkelijk 370 per uur, en dat rij ik toch een tijdje.
Als ik hem in B-spec op push hard zet, doet hij NIET sneller dan 270 per uur. in increased pace, medium, reduced en slow pace doet hij zelfs nog trager ... WHYYYYYYY ???1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexWat ik niet snap: ik heb zelf eens een rondje in A-spec gereden, en op het rechte stuk op de nordschleife haal ik makkelijk 370 per uur, en dat rij ik toch een tijdje.
Als ik hem in B-spec op push hard zet, doet hij NIET sneller dan 270 per uur. in increased pace, medium, reduced en slow pace doet hij zelfs nog trager ... WHYYYYYYY ???
Nuja, op het laatste was het sowieso niet mogelijk door dat krom chassis denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weweRood : wat bedoel je met compatibele usb-memory?? Het enige wat je nodig hebt is een doodgewone usb-stick met een map GT4. Dat is alles.
kga mss deze middag een nieuwe gaan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonja? ik heb een canon powershot g5, hoe connecteer ik dat?
En dan bij de instellingen van et toestel zelf instellen als schijfstation ipv digitale camera.
Camera aanzetten en dan zegt ie verbonden met computer (bij mij toch) en dan aanziet de PS2 het als een usb stick...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Kabel insteken, duh
En dan bij de instellingen van et toestel zelf instellen als schijfstation ipv digitale camera.
Camera aanzetten en dan zegt ie verbonden met computer (bij mij toch) en dan aanziet de PS2 het als een usb stick...
Comment
Comment