Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    wieldoppen op een RS 6
    Voor mijn RS6 heb ik de huidige velgen laten staan maar nu ben ik van plan er andere op te zetten; Iemand advies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
      Voor mijn RS6 heb ik de huidige velgen laten staan maar nu ben ik van plan er andere op te zetten; Iemand advies?
      stock zijn dat die 5 spaaks zeker? ja die zijn eigenlijk erg mooi.

maar onder mijn goodwood groene RS 6 liggen er BBS'en onder. (bij die eerste in dat rijtje)

Comment

wieldoppen op een RS 6
        ?? Wie spreekt er hier van wieldoppen en een RS6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
          ?? Wie spreekt er hier van wieldoppen en een RS6?
          ik, omdat er soms wieldoppen staan bij used wheels.

Comment

ik, omdat er soms wieldoppen staan bij used wheels.
            Ah daarom. Ik vind die magnesium 5spaakers van Nissan wel cool. Ik zal er eens een foto van posten onder mijn Nissan Skyline Sedan 350GT-8 als ik een USB kaart heb.

Comment

• Hier een foto'tje van mijn RS6-->

Comment

• Dus de standaard velgen heb 'k erop laten staan
                En hij is ondertussen getuned tot 550PK.
                Niet te veel, maar ook niet te weinig

Comment

• De wagens zijn echt tot in de details afgewerkt, zo heb ik gisteren nog een foto genomen van het oliefantje in het logo van een Lancia Delta HF Evolutione.

Comment

Deze avond heb ik mij bezig gehouden met wat tuning.

eerst een gele S4 gekocht (nieuw model met V

dan beginnen tweaken.

sportuitlaat, RSS banden erop, vering, remmen + controller, n/a tuning, gewicht, vdc controller,....

eindresultaat:

429 PK met 500Nm, redline op 8150rpm.

mijn doel was om er een RS4 van te maken, en dat is me imho aardig gelukt, zelfs de velgen!

Nürburgring Nordschleife in 7.29.791

Ik heb er mooie foto's van getrokken, maar ik heb momenteel nog altijd geen compatibele USB-memory.

edit: als je de settings van de auto wilt, pm me maar. (geloof me, hij rijdt beter dan een stock E60 M5)
                    Rood : wat bedoel je met compatibele usb-memory?? Het enige wat je nodig hebt is een doodgewone usb-stick met een map GT4. Dat is alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                      Hier een foto'tje van mijn RS6-->
                      Sjieke auto ! Is dat met xenon of bixenon ?

@ Simon: Ik vind het fantastisch om altijd die wieldoppen uit te kiezen voor mijn auto's
                      Zo heb ik de fish-eye Impreza STi met de grootste spoiler die je erop kan laten zetten, en grijze piepkleine wieldoppen .. Voor de rest hangt'ie tegen de grond .. Echt zo'n lelijke auto, je wilt gewoon kotsen op je TV-scherm als je dat ziet
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• En 24u later zitten we 21 rondjes voor en hebben we een chassis dat volledig banaan staat

Djeezes, op een recht stuk 400 doen is dus gewoon zelfmoord met dat chassis
                        Het olielampje brandt wel nog neit

En 'k heb ne groen gele F1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                          En 24u later zitten we 21 rondjes voor en hebben we een chassis dat volledig banaan staat

Djeezes, op een recht stuk 400 doen is dus gewoon zelfmoord met dat chassis
                          Het olielampje brandt wel nog neit

En 'k heb ne groen gele F1

Wat ik niet snap: ik heb zelf eens een rondje in A-spec gereden, en op het rechte stuk op de nordschleife haal ik makkelijk 370 per uur, en dat rij ik toch een tijdje.

Als ik hem in B-spec op push hard zet, doet hij NIET sneller dan 270 per uur. in increased pace, medium, reduced en slow pace doet hij zelfs nog trager ... WHYYYYYYY ???
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Wat ik niet snap: ik heb zelf eens een rondje in A-spec gereden, en op het rechte stuk op de nordschleife haal ik makkelijk 370 per uur, en dat rij ik toch een tijdje.

Als ik hem in B-spec op push hard zet, doet hij NIET sneller dan 270 per uur. in increased pace, medium, reduced en slow pace doet hij zelfs nog trager ... WHYYYYYYY ???
                            Ditto, mijne deed maar 320 terwijl ik zelf 100km/u sneller doe
                            Nuja, op het laatste was het sowieso niet mogelijk door dat krom chassis denk ik

Comment

• ik heb 25%

gisteren avond begonne met 200miles el capitan maar ik moest het afzetten
                              dus nu opnieuw, ik wou eerst de 150miles super speedway maar mijn clk-gtr kan die lemans racebakken niet volge

Comment

• Gisteren wat bucht gekocht, gewoon voor de fun.

Honda CRX met 290pk, topsnelheid 295km/u in 5de, der is ook nog een 6de, maar daar vermindert de snelheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
                                  Rood : wat bedoel je met compatibele usb-memory?? Het enige wat je nodig hebt is een doodgewone usb-stick met een map GT4. Dat is alles.
                                  ik heb hier een MP3 speler van creative maar die werkt er niet goed mee.

kga mss deze middag een nieuwe gaan kopen.

Comment

• Met de digicam gaat ook...gewoon instellen als schijfstation...

Comment

Met de digicam gaat ook...gewoon instellen als schijfstation...
                                      ja? ik heb een canon powershot g5, hoe connecteer ik dat?

Comment

ja? ik heb een canon powershot g5, hoe connecteer ik dat?
                                        Kabel insteken, duh
                                        En dan bij de instellingen van et toestel zelf instellen als schijfstation ipv digitale camera.
                                        Camera aanzetten en dan zegt ie verbonden met computer (bij mij toch) en dan aanziet de PS2 het als een usb stick...

Comment

Kabel insteken, duh
                                          En dan bij de instellingen van et toestel zelf instellen als schijfstation ipv digitale camera.
                                          Camera aanzetten en dan zegt ie verbonden met computer (bij mij toch) en dan aanziet de PS2 het als een usb stick...
                                          je moet dat dus aansluiten met een USB-kabel?

Comment

Working...
                                          X