Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    je moet dat dus aansluiten met een USB-kabel?
    yup .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      Ik heb gisteren een Peugeot 205 Turbo gekocht. Fantastische kar!! Mijn colectie straat legale rallylegende's is nu bijna rond. Enkel de Nissan 240RS nog en een witte Lancia Delta staat ook nog op mijn verlanglijstje.
      Ik ben ook aan het uitzien naar een 205, maar ik kom hem maar niet tegen

Comment

• Ik heb gisteren een Peugeot 205 Turbo gekocht. Fantastische kar!! Mijn colectie straat legale rallylegende's is nu bijna rond. Enkel de Nissan 240RS nog en een witte Lancia Delta staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
          ?? Wie spreekt er hier van wieldoppen en een RS6?
          idd.. zijn alles behalve wieldoppen dat er tussenstaan hoor.. ziet er wel zo uit maar zijn meestal schoepenvelgen of dergelijke
          en onder een RS6 break horen de originele velgen en helemaal op den buik met die car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            Ik ben ook aan het uitzien naar een 205, maar ik kom hem maar niet tegen
            Die unlock je ergens. De 205 turbo, de 205 rally car en de 205 rally car evo1 ofzo
            Dus je zal em wel hebben, one day

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
              Die unlock je ergens. De 205 turbo, de 205 rally car en de 205 rally car evo1 ofzo
              Dus je zal em wel hebben, one day
              De rally auto's win je, dat weet ik, maar de gewone ook? (zoals de R5 dus)

Comment

Bij mijn weten niet. Anyway ik heb er toch al een.

Comment

Ik had ze toch en niet gekocht (peugeot en renault)

Comment

Ik had ze toch en niet gekocht (peugeot en renault)
                    Ik had eerst een rooie R5 gekocht en naderhand had ik een blauwe gewonnen
                    Dus idd, mss krijg ik eentje...

Comment

• Over die peugeot begin ik nu te twijfelen, missch kan simon ff bevestigen

Comment

Over die peugeot begin ik nu te twijfelen, missch kan simon ff bevestigen
                        Heb net de lijst van "te winnen auto's" nagekeken, en er staan enkel de rallyauto's tussen

Comment

• Met welke auto's hebben jullie deelgenomen aan de Special Conditions (Rally)? (Moeilijkheid: Normal) De Easy heb ik met de pikes peak gedaan, was echt een makkie maar de normals zijn niet te doen met die PIkes Peak.

Comment

• heb de blauwe R5 gewonnen en de R5 Maxi
                            ook de 205 rallye win je.
                            de straatversie weet ik niet, hopelijk kan je hem winnen anders bij occasies kijken.
                            doe ik trouwens na elke race

Comment

• @Audiboy, Ik heb dus de 24h van de Nürburgring gewonnen met die BMW GTR Race Car, met wel Turbo Stage 4 op (Cr. 80.000)

Nu heb ik zo'n bangelijke F1, hoe rijd 'ie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                @Audiboy, Ik heb dus de 24h van de Nürburgring gewonnen met die BMW GTR Race Car, met wel Turbo Stage 4 op (Cr. 80.000)

Nu heb ik zo'n bangelijke F1, hoe rijd 'ie?
                                Bij professional de laatste race doen (GT championship zeker), en bij japanese car events ook de nodige ... Je wint ze met je vingers in de neus ...

Verder ook heel interessante auto om endurances mee te doen

En ik heb er 5:48:842 mee gehaald op de ring
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  Bij professional de laatste race doen (GT championship zeker), en bij japanese car events ook de nodige ... Je wint ze met je vingers in de neus ...

Verder ook heel interessante auto om endurances mee te doen

En ik heb er 5:48:842 mee gehaald op de ring
                                  Al die races heb ik bijna al gedaan, maar ik vroeg gewoon hoe die F1 reed dat je bij de 24h van de Nürburgring krijgt als je wint!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                    Al die races heb ik bijna al gedaan, maar ik vroeg gewoon hoe die F1 reed dat je bij de 24h van de Nürburgring krijgt als je wint!
                                    awel ... Bovenstaande was mijn antwoord goed dus !
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      awel ... Bovenstaande was mijn antwoord goed dus !
                                      Ah, ok! Ik had het nog niet door!

Comment

Heb net de lijst van "te winnen auto's" nagekeken, en er staan enkel de rallyauto's tussen
                                        Strange, dacht toch dat ik em gehad had, maar op den duur met al die auto's....

Comment

Over die peugeot begin ik nu te twijfelen, missch kan simon ff bevestigen
                                          Je kan enkel 205 Rallycar winnen, die 205 turbo non-rally moet je kopen dacht ik.

Comment

Working...
                                          X