Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat ga ik eens voorstellen aan mijn ouders . Nu ja, ik heb vandaag m'n rapport gekregen(redelijk goed), met 1 buis maar op de hoofdvakken had ik wel goed.
Aan diegene die iets vroeg over die muscle Cars, ik heb de Chevelle SS, en die rijdt best goed. (niet zo goed als mijn SL65, Nuvolari, le mans of CLK-GTR, maar toch beter dan een RUF BTR yellow bird of een Lancia delta S4)
als ge het in de week had gevraagd zou ik da kunnen regelen. Maar ofdak dan nog van Asse naar Maasmechelen zou rijden das een andere zaak
Kan je in GT4 je auto terug upgraden met turbo's en allerhande zoals in GT3?Ja zeker.
Zozo, meneer is van Asse....
Das best kortbij.... ( Affligem , abdij ) Als ik eens wat geld nodig heb weet ik alvast waar ik met m'n memory card heen moet lol....
Ben begonnen met HPA Golfje,
Rij nu vooral :
- Buick Special '62 ( 768 HP )
- Nissan Option Z stream ( 857 hp )
- Fairlady Z LE ( 615 HP en ik kan hem verkopen voor 315 000.....is best aanlokkelijk )
Heb in totaal +- 45 auto's ( staat er een limiet op de garage? )
K'heb het ook sinds gisteren, niet besteld, ma da was blijkbaar nie nodig, er lagen er nog zeker 100 in de Fnac... Tot nu toe alleen nog maar op de nurburgring gereden.... ZALIG!!!
vanavond heb ik de ps2 van mijn vriendin voor een maand, omdat haar broer toch de examens nadert, en dan kan hij niet teveel afgeleid worden als die ps2 daar niet staat.
dus ik spreek jullie wel binnen een paar dagen ...
Comment