Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 12.8 % uitgespeeld. Bij dit spel krijg je pas waar voor je geld!

Comment

• de m3 heb ik al
      maar ik heb toch geld genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
        de m3 heb ik al
        maar ik heb toch geld genoeg
        kan je vb replays opnemen en op een usb-stick zetten?

zo ja ik wil echt es het geluid horen van die 1970 Chevrolet Chevelle SS 454 LS6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
          kan je vb replays opnemen en op een usb-stick zetten?
          Tuurlijk, maar hij pakt niet alle USB stickes, zo wilt hij al niet mijne MP3 speler nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            Tuurlijk, maar hij pakt niet alle USB stickes, zo wilt hij al niet mijne MP3 speler nemen
            das wel demax.

mss toch es zien wak ga kopen.

Comment

• Weten jullie nog dat ik zei dat ik geen foto's meer ging posten hetzij van mijn eigen kar?

Wel....

*tromgeroffel*

Mijn Golfje

Comment

• die allerlaatste foto is prachtig !

Comment

• Damn, dat spel ziet er echt vet uit, ik kan al niet wachten om het zelf te spelen, maar uit voorzorgmaatregelen wacht ik toch maar tot de paasvakantie.

Comment

• Die eerste foto is kweenie oe vet!

Comment

• Wie vroeg hier ook alweer naar die SL500 (vorig model) ?

Die vind je dus bij de used cars late 90's, ben een rode tegenkomen daar, 109.000cr...

Daar kom je trouwens veel speciallekes tegen, Lotus carlton (omega), BMW M Coupé, auto's met speciale lakken of limited edition,...

'k denk dat ik maar eens een M3 CSL ga kopen ofzo (of een M coupé als ik nog eentje tegenkom)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
                        Damn, dat spel ziet er echt vet uit, ik kan al niet wachten om het zelf te spelen, maar uit voorzorgmaatregelen wacht ik toch maar tot de paasvakantie.
                        Ik zit hier ook ongeduldig te wachten totdat ik het spel heb; Na mijn examens!

Comment

• Is het mogelijk vanaf uw PS2-console screenshots te nemen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                            Is het mogelijk vanaf uw PS2-console screenshots te nemen??
                            Je kan de foto's van de fotostudio opslaan op USB-stick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                              Je kan de foto's van de fotostudio opslaan op USB-stick
                              Of op een digitale camera, zoals ik heb gedaan.

Pff, kweet echt niet wat kopen nu
                              Ik wil graag de M3 CSL, en 'k heb geld genoeg, maar ik weet dat als er een betere auto komt die ik gewonnen heb dat het geld dat in de M3 is gestoken eigelijk verloren is

Welke race brengt veel op (prijzen auto?) ?
                              De krachtigste kar is mijn golfje van 537pk (nja, is al gezakt)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                Ik zit hier ook ongeduldig te wachten totdat ik het spel heb; Na mijn examens!
                                Same here.
                                Alleen heb ik het al maar mag ik er nog niet op spelen.

Comment

• mijn civic mugen racecar '87 heeft nu 295pk
                                  890kg, rode zone by 8500rpm en een turbo
                                  het beste van 2 werelden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V220D
                                    Same here.
                                    Alleen heb ik het al maar mag ik er nog niet op spelen.
                                    Das pas pijnlijk . Ik ga het mij pas na de examens aankopen, kwestie van toch nog wat punten te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                      Of op een digitale camera, zoals ik heb gedaan.

Pff, kweet echt niet wat kopen nu
                                      Ik wil graag de M3 CSL, en 'k heb geld genoeg, maar ik weet dat als er een betere auto komt die ik gewonnen heb dat het geld dat in de M3 is gestoken eigelijk verloren is

Welke race brengt veel op (prijzen auto?) ?
                                      De krachtigste kar is mijn golfje van 537pk (nja, is al gezakt)...
                                      die ene toyota jeep verkopen
                                      van de special conditions

waar kan ik de ruf yellow bird winnen?

Comment

• Waar heeft dan de PS2 een USB-ingang...? Dat wist ik dus echt niet! Ben dat nu te weten gekomen!

Comment

• 'Right, de beslissing is gevallen, het is een Buick Special geworden, uitgerust met Supercharger, BBS'jes en sport remmen -> 750 pk ofzo
                                          Lekker V8 geluid, is oldtimer en heeft verbazend goeie wegligging!

Comment

Working...
                                          X