12.8 % uitgespeeld. Bij dit spel krijg je pas waar voor je geld!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Wie vroeg hier ook alweer naar die SL500 (vorig model) ?
Die vind je dus bij de used cars late 90's, ben een rode tegenkomen daar, 109.000cr...
Daar kom je trouwens veel speciallekes tegen, Lotus carlton (omega), BMW M Coupé, auto's met speciale lakken of limited edition,...
'k denk dat ik maar eens een M3 CSL ga kopen ofzo (of een M coupé als ik nog eentje tegenkom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fast and furiousDamn, dat spel ziet er echt vet uit, ik kan al niet wachten om het zelf te spelen, maar uit voorzorgmaatregelen wacht ik toch maar tot de paasvakantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerJe kan de foto's van de fotostudio opslaan op USB-stick
Pff, kweet echt niet wat kopen nu
Ik wil graag de M3 CSL, en 'k heb geld genoeg, maar ik weet dat als er een betere auto komt die ik gewonnen heb dat het geld dat in de M3 is gestoken eigelijk verloren is
Welke race brengt veel op (prijzen auto?) ?
De krachtigste kar is mijn golfje van 537pk (nja, is al gezakt)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Of op een digitale camera, zoals ik heb gedaan.
Pff, kweet echt niet wat kopen nu
Ik wil graag de M3 CSL, en 'k heb geld genoeg, maar ik weet dat als er een betere auto komt die ik gewonnen heb dat het geld dat in de M3 is gestoken eigelijk verloren is
Welke race brengt veel op (prijzen auto?) ?
De krachtigste kar is mijn golfje van 537pk (nja, is al gezakt)...
van de special conditions
waar kan ik de ruf yellow bird winnen?
Comment
Comment