Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oke, iemand vroeg hier hoe hij snel geld kon verdienen he.
Rij met een Mercedes naar keuze de Legend of the silver arrow, daar win je een CLK-DTM.
Tune die bak tot op het maximum, en ga dan DTM rijden. op het einde win je een CLK-GTR, die is 750.000Cr waard. Rij hem desnoods 5-6 keer, en verkoop ze allemaal behalve een.
Welkom in het clubje van de rijke mensen
Als ik nog eens mijn GT4 opzet, zal ik mijn lijst met wagens nog eens updaten
Ik denk wel dat je het met een standaard SL65 moet kunnen winnen. Ik heb het denk ik gereden met die SL van mij. Of met de 190E EvoII Touring Car kan ook.
Nope, de SL. Want die touring car heb ik achteraf pas gewonnen.
moest ik je moeder zijn zou je echter ook geen mogen kopen. Dan ga je een ps huren en zit je er gewoon de hele tijd op. Zit dat beter dan een zetel misschien?
op dat rechte stuk heb ik 143mph gehaald. ziet er mij heel realistisch uit.
Je kunt het ook in KM/h zetten hoor
btw, de laatste 2 testen van ia rijbewijs zijn pas intensief, met de 190Evo op de ring en dan met een nissan geval op het rechte stuk van Le Mans, tegen 377
Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zo'n snelheidsgevoel gehad in een racespel
Over dat USB ding:
Vanvoor (links onder) heeft de PS2 2 USB poorten, daar kun je een USB kabel (via digicam) of een USB stick insteken.
In photomode kun je dan kiezen dat hij ze opslaat op een USB flash drive
En gelieve mij nu te excuseren, ik moet een SLR gaan halen
btw, de laatste 2 testen van ia rijbewijs zijn pas intensief, met de 190Evo op de ring en dan met een nissan geval op het rechte stuk van Le Mans, tegen 377
Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zo'n snelheidsgevoel gehad in een racespel
Over dat USB ding:
Vanvoor (links onder) heeft de PS2 2 USB poorten, daar kun je een USB kabel (via digicam) of een USB stick insteken.
In photomode kun je dan kiezen dat hij ze opslaat op een USB flash drive
En gelieve mij nu te excuseren, ik moet een SLR gaan halen
ah ja, kga het dan es veranderen naar kph.
btw in welke view rijden jullie? bumpercamera, motorkap of buiten.
ik altijd dat laatste omdat je dan je auto kan bewonderen terwijl je rijdt.
Comment