Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Ik ook altijd dat laatste, vind ik het overzichtelijkste. En ik zie ook graag de vlammetjes uit mijn pijpen komen
    wat? vlammetjes?

ik zie toch geen vlammetjes uit mij E90 330i komen hoor

of moet je daar NOS voor hebben ofzo?

Comment

• Hoe ver kan je eigenlijk gaan in het opfokken wat kan je allemaal doen eigenlijk, buiten druklading en NOS ?

Comment

• Weet er iemand een goede wagen voor die supercar race in de 2e racehall? de vereisten zijn een ongetunede wagen en normal of sports tires. Ik heb 3 races kunnen winnen met een ford GT maar de races op NewYork en Infineon lukken mij niet.

Comment

• die test met die mercedes evo van ia is echt wel moeilijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
            die test met die mercedes evo van ia is echt wel moeilijk
            Als je niet voor goud gaat is dat wel mogelijk. ik heb rustig gereden en deed het in 9min30 het probleem is dat als je te hard rijd dat je die kl*te Skyline altijd raakt. (ik toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
              die test met die mercedes evo van ia is echt wel moeilijk
              Bwa, valt mee, ik heb er wel met kleddernatte handjes op gezeten

Het vervelendste is wanneer je bij 7 min ofzo ineens van de weg vliegt en opnieuw kunt beginnen
              (en toch heb ik 1 harde slipper gehad, maar blijkbaar door de mazen van het net geglipt en alsnog zilver gehaald *trots* )

De test erna is pas kicken!

Ik rij trouwens op bumpercamera, geeft meer feeling (wel een niet zo lekker geluid)

Owja...

(gouden velgjes, valt moeilijk op door de nacht, op mijn sportbanden liggen zwarte speedline velgen)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  het probleem is dat als je te hard rijd dat je die kl*te Skyline altijd raakt. (ik toch)
                  Idd, dat onding rijdt echt met een veertje op zijn pedaal

Comment

• soms kan ik hem inhalen (1keer gelukt)
                    ik vind het raar dat hij soms van me weg rijd en dan kan ik hem opeens paseren

Comment

• seg xius001, wat een lekkere SLR heb je daar man!

hoe rijdt ie? en tell me about the sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        seg xius001, wat een lekkere SLR heb je daar man!

hoe rijdt ie? en tell me about the sound
                        Met de standaard flutbandjes kan het vermogen niet op het asfalt geraken, maar eens de medium slicks erop staan, wohow!
                        Echt zalige kar, het geluid kan wel wat beter...

Comment

• Knappe SLR heb je daar! Zo te zien zijn jullie al allemaal flink gevorderd in de game!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                            Knappe SLR heb je daar! Zo te zien zijn jullie al allemaal flink gevorderd in de game!
                            Geld verdienen is niet zo moeilijk hoor. Je moet gewoon een matog goede wagen hebben en meedoen aan de easy costa di amalfi race in de extreme hall dat zijn 2 races van 2 ronden tegen een Audi Quattro of een Lancia Delta Ik heb het zelfs gewonnen in mijn bad ass Fiat Panda. Je wint 5.000 per race en een Toyota SUV rallycar die je kan verkopen voor 260.000 credits. Herhaal dit 4 maal en je hebt meer dan 1.000.000 credits.

Comment

• Ik heb het spel pas deze Woensdag, na de examens

Wat is de beste auto om te beginnen als je de 100.000 Credits al hebt van GT3 en de Rijbewijzen van GT4 Prologue?

En welke races je moet doen om veel geld te verdienen...

Comment

Geld verdienen is niet zo moeilijk hoor. Je moet gewoon een matog goede wagen hebben en meedoen aan de easy costa di amalfi race in de extreme hall dat zijn 2 races van 2 ronden tegen een Audi Quattro of een Lancia Delta Ik heb het zelfs gewonnen in mijn bad ass Fiat Panda. Je wint 5.000 per race en een Toyota SUV rallycar die je kan verkopen voor 260.000 credits. Herhaal dit 4 maal en je hebt meer dan 1.000.000 credits.
                                Ow oké! Thanks!
                                Die Toyota SUV rallycar gaat wel hard hé! Voorlopig is dit de auto met de beste tijd op de 400m sprint bij mij!

Comment

• HPA Golf 4 Stage II R32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                    HPA Golf 4 Stage II R32
                                    Thx! blablabla

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                      HPA Golf 4 Stage II R32
                                      Die is echt geweldig. Voor 30.000 ofzo heb je een wagen van 500pk en hij rijd dan nog goed ook.

Comment

Dit is ook mijn methode

Woensdag enkel een Mitsu Lancer Evo van 92

Gisteren avond & vanmiddag in totaal een 4 tal uurtjes gespeeld met als resultaat:
                                        SL 65 AMG +/- 650 pk
                                        M3 CSL +/- 450 pk
                                        M3 GTR +/- 450 (maar moet nog een stage 3 NA tuning op)
                                        M5 +/- 550 pk
                                        HPA Golf R32 +/- 600 pk
                                        CLK DTM (nog niks aan veranderd)
                                        2 muscle cars van over de 700 pk & NOS
                                        Honda S2000 444 pk

Comment

• Ik ga mij dat spel ook aanschaffen, maar ik heb wel geen 100.000 credits

Comment

Working...
                                          X