Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga mij dat spel ook aanschaffen, maar ik heb wel geen 100.000 credits
Ik had die 100.000 ook niet (had m'n GT3 & GT prologue al verkocht)
Gewoon goeie 2de hands kopen en sunday cup rijden. Daarna tunen wat je kan en dan een race rijden naargelang je aandrijving. Daarna terug verder tunen en bij special events capri challenge rijden. Als je die 2 races wint krijg je een wagentje dat je kan verkopen tegen ongeveer 265.000
Daarna wordt het leuk
Ik ben begonnen met een Fiat Panda van 4.000 credits omdat die TVR waarin ik al mijn geld had gepompt voor geen kl*te vooruit ging. Met een turbotje en wat gewichtsvermindering is dit wel een tamelijk amusant wagentje.
Je gaat naar tuning cars en dan vind je deze kar onder "HPA motorsports" en dan full car of zoiets.
Ehzoo!! Nu versta ik het! Ik dacht eigenlijk dat de rubriek "tuning cars" een aparte afdeling was voor het tunen van auto's, naast de huistuners! Maar je kunt er dus ook wagens kopen...
Ehzoo!! Nu versta ik het! Ik dacht eigenlijk dat de rubriek "tuning cars" een aparte afdeling was voor het tunen van auto's, naast de huistuners! Maar je kunt er dus ook wagens kopen...
Ja, je moet eens langs gaan bij Amuse als je geld hebt.
Comment