Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Ik heb geld, hangt er van af, hoeveel het moet zijn! Ik veronderstel dat zo'n 45.000 Cr niet genoeg zal zijn...

De goedkoopste heb je voor 50.000 maar ik weet niet of die goed is (waarschijnlijk wel), 150.000 voor de S2000 R1, 250.000 voor de S2000 GT1 en de CarbonR met de GT1 heb ik ook nog niet gereden maar ik koop hem morgen. En de CarbonR heeft 600pk in de PAL versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      De goedkoopste heb je voor 50.000 maar ik weet niet of die goed is (waarschijnlijk wel), 150.000 voor de S2000 R1, 250.000 voor de S2000 GT1 en de CarbonR met de GT1 heb ik ook nog niet gereden maar ik koop hem morgen. En de CarbonR heeft 600pk in de PAL versie.
      Ola! Das precies nog eens de moeite!

Iets totaal anders; heeft iemand een idee wat een USB-stick zo ongeveer moet kosten?

Comment

Ola! Das precies nog eens de moeite!

Iets totaal anders; heeft iemand een idee wat een USB-stick zo ongeveer moet kosten?

Puur USB: 20 €, met mp3 speler erbij 30-40€, das dan wel weinig geheugen...

Comment

• Dat wil ik ook wel weten. kan ik wat van mijn volgens mij best geslaagde pics posten. Kan je reeds op memorycard opgeslagen pics eigelijk nog op usb kaard zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
            Puur USB: 20 €, met mp3 speler erbij 30-40€, das dan wel weinig geheugen...
            Welke heeft dan weinig geheugen? Die met MP3 of die andere?

Comment

Welke heeft dan weinig geheugen? Die met MP3 of die andere?
              Alletwee . Waarschijnlijk 128 mb.

Comment

• GT gaat ooit online:

Gran Turismo Online zo goed als klaar (PS2/PS3) Gran Turismo 4 is ongetwijfeld een schitterend racegame, maar toch heeft het spel zo zijn gebreken. Eén daarvan is het feit dat er geen online modus aanwezig is in het spel. Niettemin heeft ontwikkelaar Polyphony Digital aan een Gran Turismo Online-mode gewerkt de afgelopen tijd en die zou zo goed als klaar zijn, zo liet medewerker Yamauchi vandaag weten in een interview met C&VG. Het is echter nog de vraag of deze voor Gran Turismo 4 reeds toegepast gaat worden of men gaat wachten op deel vijf voor de implementatie.

How are you going to address these criticisms and in what kind of ways are you going to reward fans of GT for their patience?

Kazunori Yamauchi: Technically, the online mode is pretty much ready to go, so it's just a case of planning to release it when the time's right. Whether that's going to be this year, or on PS3 with GT5, we don't know yet.

Verder discussiëert men ook nog over de gebreken en het positieve aan Gran Turismo 4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                  je olie verversen kan helpen.
                  I know, maar tis zo raar, soms heb ik een pak minder en dan weer meer
                  Maar de gegevens uit de replay komen nooit overeen met de gegevens uit de garage ofzo...

btw, daarnet 370 gehaald met de SLR en ik zat nog net niet in de rode zone
                  En 6.55 op de ring, zonder slicks!
                  En nu heb ik weer een XJ220 LM race car (any good?) en een Delorean erbij gewonnen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    I know, maar tis zo raar, soms heb ik een pak minder en dan weer meer
                    Maar de gegevens uit de replay komen nooit overeen met de gegevens uit de garage ofzo...

btw, daarnet 370 gehaald met de SLR en ik zat nog net niet in de rode zone
                    En 6.55 op de ring, zonder slicks!
                    En nu heb ik weer een XJ220 LM race car (any good?) en een Delorean erbij gewonnen..
                    XJ 220 is welveel waard dat is zeker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                      XJ 220 is welveel waard dat is zeker!
                      Nja, 300.000+ , maar rijdt hij mss een beetje degelijk?
                      En welke is de beste pick-up en rally auto ?

*edit: de escudo is uiteraard de beste rally auto, maar die ligt nog even buiten bereik....

Comment

• Kan ik ook via mijn datakabel van mijn Nokia-GSM foto's transfereren naar mijn GSM en ze daarna op computer te overbrengen?

Morgen ga ik dat spel dus echt halen!!
                        Jammer genoeg heb ik ook geen credits.
                        Hopen dat ik hem snel onder de knie zal krijgen.

Comment

• Ik heb de Ford F150 lightning genomen en volledig opgetuned. Reed lekker maar klonk als een getunede jap.

Comment

• Ik zal wel voor de Ram gaan

Hemi Powah!

@Aldigast: Dat zou kunnen, maar dan zul je de kwaliteit van de foto's moeten verlagen, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy

Morgen ga ik dat spel dus echt halen!!
                              Jammer genoeg heb ik ook geen credits.
                              Daar is toch niks jammerlijks aan? Ik kon ook credits overgebracht hebben, maar ik deed het niet! Het fijna aan GT4 is de opbouw! Van een dom klein autootje, naar oneindig veel racawagens!! Das toch gewoon zalig!

Comment

Ik zal wel voor de Ram gaan

Hemi Powah!
                                Dat is misschien de betere keuze. Waarom hebben ze de ram srt10 niet in het spel gestoken eigelijk ipv. de gewone ram?

Comment

Ik zal wel voor de Ram gaan

Hemi Powah!

@Aldigast: Dat zou kunnen, maar dan zul je de kwaliteit van de foto's moeten verlagen, denk ik
                                  Sinds wanneer noemde jij me Aldigast!? , Xenon-gast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                    Dat is misschien de betere keuze. Waarom hebben ze de ram srt10 niet in het spel gestoken eigelijk ipv. de gewone ram?
                                    Vraag ik me ook af
                                    En waarom steekt er de nieuwe CLK55 niet in ipv de oude?
                                    Waarom de nieuwe SLK en CLS nog niet, maar de nieuwe E90 wel?
                                    Waarom de nieuwe A6/A4 nog niet, maar die lelijke E90 wel?
                                    Waarom een Xsara VTR en geen VTS, maar wel de Nissan E90...

Achja

Comment

• Och ja, een CLS had ook gekund
                                      Dat zou het pas echt perfect zijn.
                                      Teveel Japanse wagens!

Ik heb liever zo'n GT met veel Europese wagens a la mercedes, audi, bmw, porsche, ferrari enz...

Stom dat GT niet door Europa gemaakt wordt.

Of wie weet lanceren ze later 'GT4 European Edition'
                                      Maar nu ga ik te ver, GT4 is gewoon een lekker spel!!

Comment

• En Xius wat gebruik jij om fotos te transferen van PS2 naar PC?

Comment

• Ik heb ook een paar vraagjes:

Als je velgen koopt, kan je die dan niet meer opslaan in de garage (zoals in gt3). M.a.w. ben je ze kwijt als je andere velgen koopt voor die auto??

@xius: 6-55 met een SLR, wat is de echte tijd van een SLR op de NordSchleife?
                                          En waar heb je hem gewonnen, of heb je hem gekocht?

ps. Rijden op de ring met een standaard E55 is zalig (08min 25s na 2 toeren)Ik verschiet er van dat hij dat zo goed doet! (Heb wel nog niet met iets anders buiten die en de HPA golf op de ring gereden...)

De Golf is wel heel nerveus... Of heeft dat iets te maken met dat ik de damper bound en -rebound op het hoogste heb gezet=> spring-effect

En is de CL600 al de face-lift?
                                          Last edited by Mercedeske; 18/03/2005, 23:45.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X