Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Ik zal wel voor de Ram gaan

Hemi Powah!

@Aldigast: Dat zou kunnen, maar dan zul je de kwaliteit van de foto's moeten verlagen, denk ik
    Silverado all the way ....
    ( maar die win je pas na de pick-up race :p )
    En ivm de rally :
    Rij je eerste races met een of andere wagen die je nog op stal hebt, dan win je een toyota jeep ( RGC of iets dergelijks )....
    Dat ding rijdt goed tot easy ... dan verkoop je het ding en loop je met 300 000 + aan de haal =)

Comment

• Als uw moeder weer eens zaagt omdat ge teveel computerspellekes speelt:

Klik

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
        En Xius wat gebruik jij om fotos te transferen van PS2 naar PC?
        'k Heb het al 100 keer gezegd, mijn HP R707

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
          Als uw moeder weer eens zaagt omdat ge teveel computerspellekes speelt:

Klik
          may come in handy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
            Ik heb ook een paar vraagjes:

Als je velgen koopt, kan je die dan niet meer opslaan in de garage (zoals in gt3). M.a.w. ben je ze kwijt als je andere velgen koopt voor die auto??

@xius: 6-55 met een SLR, wat is de echte tijd van een SLR op de NordSchleife?
            En waar heb je hem gewonnen, of heb je hem gekocht?

ps. Rijden op de ring met een standaard E55 is zalig (08min 25s na 2 toeren)Ik verschiet er van dat hij dat zo goed doet! (Heb wel nog niet met iets anders buiten die en de HPA golf op de ring gereden...)

De Golf is wel heel nerveus... Of heeft dat iets te maken met dat ik de damper bound en -rebound op het hoogste heb gezet=> spring-effect

En is de CL600 al de face-lift?
            Velgen worden niet opgeslagen, wel kun je voor elk soort band (straat/race/dirt/ice) een andere velg kopen

Geen idee wat de echte SLR op de ring doet, maar ik vermoed hetzelfde ongeveer, mijne mag dan wel 800+PK hebben, ik heb ook enkele slippertjes gemaakt (alweer)...
            En 'k heb hem gekocht

Ik heb nog maar 1 keer gereden met de E55 (arcade) en ik vond dat hij vreselijk onderstuurde (meeste auto's trouwens, met standaard flutbanden)... Naja, morgen nog eens een kans gunnen..

Golf is idd nerveus, vooral op hoge snelheid, zelfs een spoiler helpt nie veel

Geen idee eigelijk of het de facelift CL is... 'k denk het niet (in GT3 zat 'ie ook al en aangezien er de oude CLK en SLK nog inzitten...)

Comment

• Bij de Golf moet je de damper bounce en rebound laag zetten anders springt die alle kanten op zeker op de Nürburgring.

Comment

• Da's wel stom, vroeger had ik alle velgen in mijn garage staan, en kon ik dat zo altijd makkelijk op mijn auto zien. Ik gebruikte die optie heel veel. Spijtig...

Nu koop je velg A, je vervangt ze door velg B, en als je terug velg A erop wilt zetten, moet je opnieuw betalen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  Bij de Golf moet je de damper bounce en rebound laag zetten anders springt die alle kanten op zeker op de Nürburgring.
                  Ik vind het leuker als hij zo wat springt En het gaat nog wel...

2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

Da's wel stom, vroeger had ik alle velgen in mijn garage staan, en kon ik dat zo altijd makkelijk op mijn auto zien. Ik gebruikte die optie heel veel. Spijtig...

Nu koop je velg A, je vervangt ze door velg B, en als je terug velg A erop wilt zetten, moet je opnieuw betalen...
                    Idd, beetje jammer...

Ook zie je niet genoeg van de auto om een fatsoenlijke velg uit te kiezen

Comment

Da's wel stom, vroeger had ik alle velgen in mijn garage staan, en kon ik dat zo altijd makkelijk op mijn auto zien. Ik gebruikte die optie heel veel. Spijtig...

meen je dat?

is wel jammer.

maar ja, eenmaal je toch stinked rijk bent ik dat spel is dat allemaal geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        meen je dat?

is wel jammer.

maar ja, eenmaal je toch stinked rijk bent ik dat spel is dat allemaal geen probleem
                        Ik ben elk uur stinkend rijk en op 2 minuten weer straatarm

Comment

• btw, mijn Ruf BTR zuigt
                          Grote miskoop geweest, ik had een kont zwierende (RR) auto verwacht maar dat ding ondertuurd alle kanten uit

Slicks bieden mss een optie...
                          Spijtig dat de herverkoopwaarde zo laag ligt, anders vloog 'ie.

Comment

btw, mijn Ruf BTR zuigt
                            Grote miskoop geweest, ik had een kont zwierende (RR) auto verwacht maar dat ding ondertuurd alle kanten uit

Slicks bieden mss een optie...
                            Spijtig dat de herverkoopwaarde zo laag ligt, anders vloog 'ie.
                            Is dat die RUF van de foto's?

2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

Is dat die RUF van de foto's?
                              Yup.

Mss eens een RGT kopen, ook wit, met dezelfde velgjes

Comment

Yup.

Mss eens een RGT kopen, ook wit, met dezelfde velgjes
                                Als je slim was geweest, had je een Impreza of Legacy gekocht, en de Boxer cup gereden, had je de yellow bird gratis (wel een gele, maar alst gratis is....)

Comment

• Weet ik, maar ik vind die yellowbird niets, en zo'n subaru ook niet

Naja, ik zie wel

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de Aston Martin's?

en heeft er iemand deze wagen al?

hieronder een vergelijking met GT3

Comment

Hoe zit het eigenlijk met de Aston Martin's?

http://home.zonnet.nl/rooy08/review/graphics.htm
                                      Als dat de Shelby Cobra is, dan heb ik hem al
                                      Als dat de AC Cobra is, Heb ik hem ook

En ik denk dat het de Shelby is die ik volledig getuned heb. Is wel knap, die backfire aan de zijkant!

Comment

Hoe zit het eigenlijk met de Aston Martin's?

http://home.zonnet.nl/rooy08/review/graphics.htm
                                        tegen die cobra moet ik de world classic car cup rijden:d
                                        ik krijg alleen race 1 en 2 uit met mijn charger
                                        die cobra is gewoon te goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                          Als dat de Shelby Cobra is, dan heb ik hem al
                                          Als dat de AC Cobra is, Heb ik hem ook

En ik denk dat het de Shelby is die ik volledig getuned heb. Is wel knap, die backfire aan de zijkant!
                                          Mijn kenners-oog zegt dat dat de Shelby Cobra is

Comment

Working...
                                          X