Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog ns ff vragen: iemand die weet hoe je die klote autosave uitzet ?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
      Man man, gelukszak!
      ik heb nl. tot woensdag examens en dan nog de moeilijkste vakken, ook:
      Wiskunde - Engels - Nederlands en Latijn.
      ai.

Wiskunde én Latijn..

veel succes zou ik zeggen.

Comment

• Ik heb het pas woensdag, de dagen duren toch zo lang hé ...

Comment

• ik heb ffe half uurtje gespeeld in arcade mode..

ik weet niet hoe het komt, maar ik ben gewoon verslaafd aan de E90 330i, dat rijdt echt zo lekker. Vooral op de Nürburgring. (daarnet nog 231 km/u gehaald!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            ik heb ffe half uurtje gespeeld in arcade mode..

ik weet niet hoe het komt, maar ik ben gewoon verslaafd aan de E90 330i, dat rijdt echt zo lekker. Vooral op de Nürburgring. (daarnet nog 231 km/u gehaald!)
            Ik vind ook dat 'ie héél neutraal rijdt. Ben er echt zot van, alleen is hij veel te traag, zelfs volledig getuned. Spijtig ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik heb ffe half uurtje gespeeld in arcade mode..

Hij rijdt idd heel lekker op de nurnbergring!

net met de Mercedes E 55 AMG over de nurnbergring gegaan en dat is toch minder hoor..

Maar seg: weet je er iemand hoe je snel veel geld kunt verdienen in carreer mode?

welke race levert goed wat geld op?

Comment

• Deutsche touring car meisterschaft ofzoiet, daar krijg je een CLK GTR twv +700.000 Cr.!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  Ik vind ook dat 'ie héél neutraal rijdt. Ben er echt zot van, alleen is hij veel te traag, zelfs volledig getuned. Spijtig ...
                  das waar, hij mist een beetje koppel onderin en power bovenaan.

rijdt heel steriel.

Comment

• ik ga nog maar een de nurburgring guide lap proberen
                    nu hopen dat het lukt

Comment

• Mijn aanwinsten van vandaag zijn: Cizetta v16 (supercar league), RUF CTR "yellowbird" (boxercup), Alfa ...touringcar (cup voor italianen in de european hall) en de Mercedes 190 evo touringcar. (shwartzwald liga B)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                        Mijn aanwinsten van vandaag zijn: Cizetta v16 (supercar league), RUF CTR "yellowbird" (boxercup), Alfa ...touringcar (cup voor italianen in de european hall) en de Mercedes 190 evo touringcar. (shwartzwald liga B)
                        hoe rijdt die Yellowbird?

Comment

• Ik heb ook ontdekt dat als er "non tuned cars only" in de regelementen staat dat dit enkel geld voor gewichtsvermindering en een rolkooi, al de rest mag. Helaas hangt er meestal aan die "non tuned cars" regel ook een verbod op racingtires vast.

Comment

hoe rijdt die Yellowbird?
                            Amusant. Hij durft al wel eens met zijn kont te zwieren maar allemaal zeer controleerbaar. Enkel het remmen is wat vaag, krachtig genoeg maar er zit niet veel gevoel in. dat is denk ik wel op te lossen met een brake balance controller en raceremmen.

Comment

• ja ik heb het uitgereden in 9 35
                              ik bibber nog altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                Amusant. Hij durft al wel eens met zijn kont te zwieren maar allemaal zeer controleerbaar. Enkel het remmen is wat vaag, krachtig genoeg maar er zit niet veel gevoel in. dat is denk ik wel op te lossen met een brake balance controller en raceremmen.
                                ah. precies zoals ik verwachte.

btw heb nog een toerke gedaan met de M5.

sorry maar vinden jullie daar zo speciaal aan? eerlijk gezegd nogal log, en way to big.
                                en voor 500pk te hebben is ie echt niet zo snel.khou hem met gemak bij op de Nurburgring met een Lancer Evo8 (behalve op de rechte stukjes.. dan is ie écht weg gwn)

Comment

ah. precies zoals ik verwachte.

btw heb nog een toerke gedaan met de M5.

sorry maar vinden jullie daar zo speciaal aan? eerlijk gezegd nogal log, en way to big.
                                  en voor 500pk te hebben is ie echt niet zo snel.khou hem met gemak bij op de Nurburgring met een Lancer Evo8 (behalve op de rechte stukjes.. dan is ie écht weg gwn)
                                  Eigenlijk best grappig om dat hier allemaal te lezen. De echte M5-owners, zullen het graag horen.
                                  en zou jullie graag eens bezig zien in het echt op de ring

Kzal mij toch eens gt4 moeten aanschaffen precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                    Eigenlijk best grappig om dat hier allemaal te lezen. De echte M5-owners, zullen het graag horen.
                                    en zou jullie graag eens bezig zien in het echt op de ring

Kzal mij toch eens gt4 moeten aanschaffen precies.
                                    De M5 rijdt super, maar niet voor een 500pk auto.
                                    Hij kan concurreren met Supra's met 280pk, Skyline's met 280pk, Evo's met 280pk,...
                                    Wat opvalt in de replay is dat hij ook erg groot is.

soit, ik heb hier anders nog wat cool nieuws.
                                    ik weet niet zeker of jullie dit al wisten maar ja.

iets over 4 zwarte auto's op dag 694 en je hebt veel geld nodig..

EDIT: heb nog wat zitten rondsnuffelen op dat forum en ik heb ee paar coole threads tegengekomen zoals de "officiële drifting thread".

btw check this.

Man die kan driften.
                                    Last edited by ; 19/03/2005, 18:33.

Comment

• Eindelijk gevonden, Woensdag komt deze zeker in men Garage bij GT4!! (maar geen witte)

Hier trouwens nog mooie foto's:

Edit: Hoeveel kost deze TF in GT4 eigenlijk? THX!!
                                      Last edited by ; 19/03/2005, 18:56.

Comment

soit, ik heb hier anders nog wat cool nieuws.
                                        ik weet niet zeker of jullie dit al wisten maar ja.

http://boardsus.playstation.com/play...sage.id=102040

iets over 4 zwarte auto's op dag 694 en je hebt veel geld nodig..
                                        Da MEENT ge niet! ik moet morgen eens zien, maar ik vrees dat ik deze dagen al voorbij ben

Tja, dan maar opnieuw beginnen he.... ik moet deze wagens gewoon hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                          Da MEENT ge niet! ik moet morgen eens zien, maar ik vrees dat ik deze dagen al voorbij ben

Tja, dan maar opnieuw beginnen he.... ik moet deze wagens gewoon hebben!
                                          oei.

tzijn gewoon zwarte auto's.

Comment

Working...
                                          X