Nog ns ff vragen: iemand die weet hoe je die klote autosave uitzet ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonik heb ffe half uurtje gespeeld in arcade mode..
ik weet niet hoe het komt, maar ik ben gewoon verslaafd aan de E90 330i, dat rijdt echt zo lekker. Vooral op de Nürburgring. (daarnet nog 231 km/u gehaald!)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonik heb ffe half uurtje gespeeld in arcade mode..
ik weet niet hoe het komt, maar ik ben gewoon verslaafd aan de E90 330i, dat rijdt echt zo lekker. Vooral op de Nürburgring. (daarnet nog 231 km/u gehaald!)
Hij rijdt idd heel lekker op de nurnbergring!
net met de Mercedes E 55 AMG over de nurnbergring gegaan en dat is toch minder hoor..
Maar seg: weet je er iemand hoe je snel veel geld kunt verdienen in carreer mode?
welke race levert goed wat geld op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaMijn aanwinsten van vandaag zijn: Cizetta v16 (supercar league), RUF CTR "yellowbird" (boxercup), Alfa ...touringcar (cup voor italianen in de european hall) en de Mercedes 190 evo touringcar. (shwartzwald liga B)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonhoe rijdt die Yellowbird?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaAmusant. Hij durft al wel eens met zijn kont te zwieren maar allemaal zeer controleerbaar. Enkel het remmen is wat vaag, krachtig genoeg maar er zit niet veel gevoel in. dat is denk ik wel op te lossen met een brake balance controller en raceremmen.
btw heb nog een toerke gedaan met de M5.
sorry maar vinden jullie daar zo speciaal aan? eerlijk gezegd nogal log, en way to big.
en voor 500pk te hebben is ie echt niet zo snel.khou hem met gemak bij op de Nurburgring met een Lancer Evo8 (behalve op de rechte stukjes.. dan is ie écht weg gwn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonah. precies zoals ik verwachte.
btw heb nog een toerke gedaan met de M5.
sorry maar vinden jullie daar zo speciaal aan? eerlijk gezegd nogal log, en way to big.
en voor 500pk te hebben is ie echt niet zo snel.khou hem met gemak bij op de Nurburgring met een Lancer Evo8 (behalve op de rechte stukjes.. dan is ie écht weg gwn)
en zou jullie graag eens bezig zien in het echt op de ring
Kzal mij toch eens gt4 moeten aanschaffen precies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniEigenlijk best grappig om dat hier allemaal te lezen. De echte M5-owners, zullen het graag horen.
en zou jullie graag eens bezig zien in het echt op de ring
Kzal mij toch eens gt4 moeten aanschaffen precies.
Hij kan concurreren met Supra's met 280pk, Skyline's met 280pk, Evo's met 280pk,...
Wat opvalt in de replay is dat hij ook erg groot is.
soit, ik heb hier anders nog wat cool nieuws.
ik weet niet zeker of jullie dit al wisten maar ja.
iets over 4 zwarte auto's op dag 694 en je hebt veel geld nodig..
EDIT: heb nog wat zitten rondsnuffelen op dat forum en ik heb ee paar coole threads tegengekomen zoals de "officiële drifting thread".
btw check this.
Man die kan driften.
Comment
-
Eindelijk gevonden, Woensdag komt deze zeker in men Garage bij GT4!! (maar geen witte)
Hier trouwens nog mooie foto's:
Edit: Hoeveel kost deze TF in GT4 eigenlijk? THX!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonsoit, ik heb hier anders nog wat cool nieuws.
ik weet niet zeker of jullie dit al wisten maar ja.
http://boardsus.playstation.com/play...sage.id=102040
iets over 4 zwarte auto's op dag 694 en je hebt veel geld nodig..
Tja, dan maar opnieuw beginnen he.... ik moet deze wagens gewoon hebben!
Comment
Comment