Zijn jullie ook allemaal zo verslaafd geraakt aan de ring
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeIs dat goed:
HPA Golf
enigste vermogen-tuning: race uitlaat
Ring: 07.35s ?
Is de snelste toer die ik tot nu toe gereden heb op de ring... (Ik heb wel nog niets sneller)
Die Toyota (naam ben ik vergeten) met maar 1 versnelling is wel speciaal. Trekt snel op, en heeft een hoge topsnelheid... Maakt bijna geen geluid, is dit dan de toekomst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeNog even een opmerking:
Kan je niet meer de data van een andere memory kaard loaden, (omdat wij regelmatig wisselen van speler) Nu moeten wij altijd de PS2 resetten... Zou wel stom zijn...
Ik denk dat de enige mogelijkheid is om nog een memory card te kopen en telkens te wisselen ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexDat vind ik ook echt klote, vooral omdat ik graag eens iets stoms koop en daarmee wat briel (vb een Merc E55 in een fout kleur, met foute velgen, en dan helemaal getuned). Maar die bak wil ik helemaal niet houden, dus ik wil gewoon terug mijn spel met alle credits loaden, maar in GT4 kan dat niet door die ***-autosave
Ik denk dat de enige mogelijkheid is om nog een memory card te kopen en telkens te wisselen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonkan je die autosave niet uitschakelen?
Edit: je kan bij 'options' in het hoofdmenu wel de autosave op 'off' zetten, maar hij blijft saven hoor ... Echt klote !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexDat heb ik hier al een drietal keer gevraagd, maar er is niemand die het weet ... Wellicht niet, dus
Edit: je kan bij 'options' in het hoofdmenu wel de autosave op 'off' zetten, maar hij blijft saven hoor ... Echt klote !
zet het uit, save dan manueel, reset je ps2 en kijk wat er gebeurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonholy ****, heb ffe gekeken in die Gran Turismo mode, fuck man zoveel races dat je kan doen. Gt3 had eral veel, maar dit overtreft het nog gewoon!
En dan nog die mission hall, ook zo veel
En dan nog elk merk apart zoals in GT2...
Comment
Comment